Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootte tapailleet pidemmän aikaa ja harrastaneet seksiä mutta ette seurustele. Kuinka yleistä on että miehet pyytää

Vierailija
19.04.2016 |

Vähäpukeisia /alastomia kuvia?

Multa on nyt kolme eri miestä pyytäny tapailuvaiheessa näitä kuvia, en tajua mitä ne niillä kuvilla enää tekee kun on jo pantukin. Eikä kukaan näistä ole mikään pervo runkkaaja, vaan ihan fiksuja miehiä. Silti tämä kuvavillitys on mulle ihan uusi juttu. Enkä mielelläni kuitenkaan tapailuvaiheessa jakaisi kuvia, koska suhteen jatko on kuitenki aika epävarmaa vielä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks piti luvata

Että saa kuvata

Sillä kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin

Niin kuin luonto minut tarkoitti

Vierailija
2/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa esitellä kavereille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä mitään alastonkuvia! Näyttävät varmasti ystävilleen, jos tunneside ei vielä vahva. Koskaan ei voi tietää minne levittävät kuvia!

Vierailija
4/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet ovat ihan vitun tyhmiä. Älä vaan suostu heidän humputuksiin.

Vierailija
5/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko muillakin miesten kanssa tämmöstä?

Ap

Vierailija
6/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en onneksi ole laittanut edes tunnistamattomia kuvia. Joku raja sentään!!

Vierailija
7/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehet puhuu salibandypelin jälkeen? No naisista ja sitten esitellään kuvia säädöistä.

Vierailija
8/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yleistä on. Lähes kaikki pyytää, ennemmin tai myöhemmin. Joillekin olen joskus laittanutkin. :) Ja paljon olen kuvia saanut. Että silmä silmästä jne.

Vierailija
9/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteleekö miehet sulle alastonkuvia?

Vierailija
10/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksutkin miehet runkkaa. Myös kuville. Turha kuvitella muuta. Kait ne jotain trophyä haluaa.

Vierailija
11/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tällaisia kuvia miehet joskus pyytelee, mutta koskaan en ole mitään lähettänyt. Jos eivät ole heti tajunneet, että en suostu laittamaan ja painostavat lähettämään, niin se on sitten aina ollut sen miehen loppu. Minä en sellaista miestä aio katsella. Onneksi on kuitenkin niitä fiksuja miehiä, jotka eivät ole koskaan pyytäneet. Sellaisia miehiä minä arvostan.

Vierailija
12/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen törmännyt tähän. Enkä todellakaan lähetä. Ihmettelen minkälaiset tampiot lähettelee nakukuvia, varsinkin sellaisia joista ihminen pystytään tunnistamaan.

Vierailija
13/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis onko muillakin miesten kanssa tämmöstä?

Ap

On tällaista, varsinkin nuorempien miesten kanssa. Olen kohta 30.

Itse en lähetä kuvia jos en seurustele. Ei pelkästään luottamuksen takia vaan siksi, etten jaksa kenen vaan miehen vuoksi vääntelehtiä peilin edessä vähissä vaatteissa. Fwb suhteeseen en muutenkaan näe niin paljon vaivaa, en esim hanki alusvaatteita miehen maun mukaan. Hassua jos ei miehet tajua, että parisuhteessa nainen antaa seksiin enemmän panostusta, ei fwb ole semmoinen että saa kaiken mutta ei tarvi antaa paljon mitään. Sitoutumaton suhde on mulle lähinnä minua varten, parisuhteessa on se "me", ja teen paljonkin miehen mieliksi. Sori jos meni ot :)

Vierailija
14/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin naisystävän kuvan,hän luuli että halusin lopettaa suhteen ja hävisi sille tielleen.Tämä tapahtui joskus nuoruudessa. No,tavallaan tämän ymmärsinkin,että loukkasin häntä. Itse vain en kuvia niin tärkeinä pidä, vaan itse ihmistä.

Vierailija
15/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi