Vapaailta ja olen mielummin kotona yksin kuin yhdenkään miehenkuvatuksen seurassa saati jossain "ulkona"
Ehkä mä en edes soveltuisi parisuhteeseen? Oonkin miettinyt että mulle pitäisi olla joku merimies, joka on välillä viikkokausia poissa kotoa...
Kommentit (12)
Ei niitä jaksa kahta päivää pitempää katella, kunhan vehettä saa, ni sit joutaa heivata jonnekki.
Vuosi sinkkuna ja myönnän kaipaavani vain vakituista seksisuhdetta. Siihenkään en kelpuuta ketä tahansa, joten yksin viihdyn.
Mulla vähän sama tilanne. Osaan kyllä kuvitella että oon ihan järkyttävän rakastunut, mutta en vois luopua omasta ajastani kovin paljoa jonkin yhteisen vuoksi.
Minä olisin paljon mieluummin jonkun naisenkivatuksen kanssa ulkona kuin kotona av:llä. Eikä mitään 2 viikon taukoja tapaamisessa, korkeintaan 2 päivän. Heti tulee nimittäin ikävä. :(
Vierailija kirjoitti:
No no hyvät suomivalaat. Hittoako täällä yritätte kohentaa oloanne.
Vaaleanpunainen suomipossuko se siellä? Otapa vielä yksi keskaripullo ja mene kilttinä poikana nukkumaan lakanoihin, jotka 70-v. mammasi sulle petasi. Näe oikein RÖH-unia!
Heiii, tosi kiva olla miehenkuvatus. Miten olen ansainnut tuon nimityksen ja mitä se tarkoittaa?
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sinkkuna ja myönnän kaipaavani vain vakituista seksisuhdetta. Siihenkään en kelpuuta ketä tahansa, joten yksin viihdyn.
Eli taso ei riitä valitsemaan miestä, josta voisit kiihottua.
Miksi pitäisi olla katkera? Minusta tää on ihan päinvastoin, seuraa olisi kyllä tarjolla mutta ei sellaista jonka takia tekisi mieli luopua yksinolosta. Tuntuu vain ihanan vapaalta ettei tarvitse viettää aikaa kenenkään sellaisen kanssa jonka kanssa vietetystä ajasta ei erityisemmin nauti. Tietysti joskus voi vielä osua kohdalle sellainen jonka kanssa tykkään viettää aikaani mieluummin kuin olla yksin, mutta nyt on just hyvä näin.
Sama täällä. : )