Työskentelen Virossa hotellin respassa. Kysyttävää?
Tallinnan keskusta, tarkemmin en hotellia kerro mutta tunnettu hotelli on.
Kommentit (64)
Kuinka paljon ottaa päähän suomalaiset kännikalat?
Paljonko tienaat? Millainen maa Viro on asua?
Miten sait työsi? Oliko sulla ennestään virolaisia kavereita vai muutitko sinne ihan kylmiltään?
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko venäläiset ja virolaiset kännissä toimeen? Olen kuullut vähän juttua, että ei.
Joo
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiva työ?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ottaa päähän suomalaiset kännikalat?
Ei yhtään
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko venäläiset ja virolaiset kännissä toimeen? Olen kuullut vähän juttua, että ei.
Kollegat ainakin, muista en tiedä. :)
Ap
Puhutko viroa, asun myös Tallinnassa.
Random vierailija, voitko lopettaa puolestani vastaamisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tienaat? Millainen maa Viro on asua?
1000€/kk. Kusinen.
Mahtaa olla tylsää, teit samanlaisen aloituksen ainakin kerran aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen teille töihin?
Kysy johtajalta
Vierailija kirjoitti:
Miten sait työsi? Oliko sulla ennestään virolaisia kavereita vai muutitko sinne ihan kylmiltään?
Johtaja oli tyytyväinen.
Millaiset työsuhteen ehdot ovat verrattuna Suomeen? Esim. työaika, tauot, sairasajan palkka, lomat, luontaisedut, henkilökuntaedut?
Asutko jossain lähellä? Oliko helppo saada asunto? Vuokrallako? Miten kuljet työmatkat?
Vierailija kirjoitti:
Teetkö extraa pilun myynnillä, mikä on taksa?
Joskus öisin, 100€ur
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiva työ?
Kyllä mä tykkään! Välillä tosin kaipaisi enemmän vapaata.
Suomalaiset kännikalat ei erityisemmin ota päähän. Vartija saattaa känniset huoneeseen. Monet juopuneet tulevat vain heittämään läppää ja osa valittamaan kun passi vietiin.
Tienaan n. 500e kuussa nettona. Viro on ihan kiva, Tallinna on kansainvälinen ja monipuolinen. Maaseutu on nättiä.
Meille pääsee töihin hakemalla. Pakolliset kielet viro, suomi ja englanti. Plussaa alan koulutuksesta.
Ap