Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tällaisia minimaalisia pisteitä ihossa? (Paniikki!)

Help
19.04.2016 |

http://aijaa.com/yQrGe6

Noita on käsivarret täynnä, etenkin olkavarret. Pelkään leukemiaa. Siis jos nuo on jotain verenpurkaumia. Niin pieniä ettei väriä erota kuvasta kunnolla, mutta punaisia ovat. Tuon ehkä isoimman kuvassa näkyvän ympärys punoittaa vähän koska hinkkasin sitä.

Lääkärin varasin jo. Onko joku mahdollisesti selvinnyt hengissä hyvinvointisena tällaisten kanssa vuosia? Ja tiedän kyllä että saatan nyt ylireagoida.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään erikoista :D

Vierailija
2/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli viimekesänä yhtäkkiä kaula ja rintakehä "täyteen" tuollaisia. Kehittelin jo leukemia-verenmyrkytys-jne diagnooseja mutten kuitenkaan mennyt lääkäriin, ja jonkun ajan päästä ne muuttuivat pieniksi luomiksi! Ihon värisiksi, sellaisiksi varsiluomiksi. On mulla käsissäkin tuollaisia, niitä välillä ilmestyy, osa lähtee pois ja osa jää. Mitä lie ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään, ihan terve käsivarsi taitaa olla

Vierailija
4/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta näyttää. En nähnyt mitään pisteitä tai näppylöitä. Rauhoitu ja mieti jotain muuta.

Vierailija
5/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Apn vappujäynä 😜

Vierailija
6/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään erikoista :D

Zoomatkaa vähän jollette nää, sitten näkyy.

Ja 2: luomen alkuja äitinikin epäili, mutta tiedä sitten.

Vierailija
7/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaapas kirsikkaluomi tai cherry angioma. mulla on noita pienen pieniä pilkkuja pitkin vartaloa sekä muutama isompi kirkkaanpunainen luomi.

Vierailija
8/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsissä varmaan aina ollut ihan pienen pieniä punaisia pisteitä. Täysin terve olen. Sun kuvaa katsoessa tuli kyllä mieleen allergian tai jonkin ötökän esim. luteen mahdollisuus.

Vierailija
9/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaris keratosis.

Vierailija
10/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on noita ihan pieniä punaisia pisteitä käsivarsissa. Ei huolta, eivät ole merkki mistään vakavasta. Itse poistan noita ihan kotioloissa sytkärin ja klemmarin avulla :D

Vierailija
11/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googlaapas kirsikkaluomi tai cherry angioma. mulla on noita pienen pieniä pilkkuja pitkin vartaloa sekä muutama isompi kirkkaanpunainen luomi.

Olisiko nää sitten jotain kirsikkaluomen alkuja? Paljon pienempiä kuin googlen tarjoamissa kuvissa.

Ja kiitos kaikille vastauksista. Rauhoituin vähän.

Vierailija
12/12 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kuvasta oikeastaan mitään, mutta sanallisen kuvauksen perusteella ilmiselviä cherry angiomia ("kirsikkaluomi"). Minulla on ollut noita kohta 15 vuotta eikä ole ilmaantunut leukemiaa eikä muutakaan verisairautta. Minulla on varmaan ollut niitä vielä kauemmin, mutta 15 vuotta sitten niitä tuli yhdessä vaiheessa selittämättömästi lisää olkavarsiin ja myös rintakehään, ja silloin huomasin ne. En näyttänyt niitä lääkärille, koska... jotenkin se vain unohtui. Googlen avulla diagnosoin ne kirsikkaluomiksi. Stressiä minulla oli siihen aikaan ollut paljon. En tiedä voisivatko ne sitten olla verenpaineen vaihtelun aiheuttamia osmoottisia vaurioita?