Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä inhoan itseäni kun olen niin mielenkiinnoton :(

Vierailija
19.04.2016 |

Mua ei kiinnosta oikeasti mikään ja jos pitää jotain smalltalk keskusteluja käydä vaikka ruokapöydässä niin on vaikeata kun en tiedäkään mistään mitään. En ole reissaillut, mökkeillyt, sisustellut, kokeillut eri harrastuksia yms. Eihän tämmöinen voi löytää edes kunnon ihmissuhdetta mistään :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä sille voi muuta kuin hyväksyä itsensä tuollaisena. Et kai sä väkisin voi asioista kiinnostua. Etsi seuraa itsesi kaltaisista tai ole yksin.

Vierailija
2/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua kiinnostaa? Ole rohkeasti oma itsesi 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstailu nyt ainankin. Mutta töissä ei voi sanoa että "aaveellä tiedettiin kertoa, että.."

Vierailija
4/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei kiinnosta mikään, niin sä joudut vaan olemaan mielenkiinnoton. Etkö sä halua kokeilla jotain tai opetella jotain uutta? Ei sun tarvitse reissata oppiaksesi asioista ellet asu ihan jossain Lapin perukoilla yksin ilman autoa, vaan voit myös lukea kirjoja tai tutkia netin kautta kiinnostavia asioita.

Älä tuomitse mitään ennen kuin tiedät siitä niin paljon, että voit muodostaa siitä oman mielipiteesi. Tämä neuvo auttoi minua kiinnostumaan modernista taiteesta. Ajattelin aina, että se on ihan kamalaa, koska se on vaan joku perunapelto lattialla, mutta otin itse enemmän selvää modernin taiteen eri ilmenemismuodoista ja löysin sieltä jotain itseänikin kiinnostavaa.

Vierailija
5/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstailu nyt ainankin. Mutta töissä ei voi sanoa että "aaveellä tiedettiin kertoa, että.."

Mä aina välillä paasaan töissä ja muualla asioista, jotka olen lukenut täältä. Kiinnostuksenkohteittesi ei ole pakko olla mitään "hienoa". Sinun ei tarvitse harrastaa modernia taidetta. Jos tykkäät vaikka tietyn tyyppisistä elokuvista, ota lisää selvää siitä genrestä.

Vierailija
6/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jaa. Kyllä mä koen että mulla on paljon mielenkiintoista asiaa, osin koska luen paljon internettiä :) mutta jos puhe on siitä olenko TEHNYT mitään, niin en. Mä lähinnä olen kotona ja palstailen sekä hoidan pakolliset hommat.

Vierailija
7/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liikaa mielenkiintoa ja intohimoa etten ehdi kunnolla suunnata sitä mihinkään

Vierailija
8/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun pakosti tarvitse omasta elämästä kertoa, jollei se tunnu luontevalta. Monet arvostavat hyvää kuuntelijaa. Toivottavasti kuitenkin osaat olla muiden asioista kiinnostunut niin ehkä siinä samalla saat mieleenkiintoa ja kenties ideita omiin tulevaisuudensuunnitelmiinkin. Eikä muutenkaan ole mikään pakko kertoa omista asioista, kun seuraa maailman tapahtumia ym. niin kyllä niistä aina jotain puhuttavaa löytyy.

Vierailija
9/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: "Että mä inhoan itseäni kun olen niin mielenkiintoinen" :D

Haluaisitko olla mieluummin tyyppi, joka kirjoittaa itsestään noin?

Vierailija
10/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla mielenkiinnoton kun osasit keksiä mielenkiintoisen otsikon.

Vierailija
11/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas se ongelma, etten ole kiinnostunut muista ja muiden asioista. Mikään ei ole tylsempää kuin joutua lounaspöydässä kuuntelemaan kun joku selostaa viimeisintä Kreikan-reissuaan tai mitä kumminsiskonkaiman lapsi harrastaa. Ei mua myöskään kiinnosta kenenkään treeniohjelma tai miten hyvin heille sopiikaan gluteeniton ruokavalio. Kaikki tuollainen sosiaalinen kanssakäyminen ja small talk on tosi puuduttuvaa. Joskus pitää pinnistellä ja teeskennellä esim. äidin tai siskon kanssa keskustellessa, vieraampien kanssa yleensä vain ynähtelen jotain ja annan toisen papattaa kunnes tulee sopiva tilanne livahtaa pois.

Olen varmaan jotenkin viallinen, mutta en kyllä luule, että itsekään olisin mitenkään mielenkiintoinen ihminen. Hämmästyn aina kun joku jaksaa kohteliaisuudesta kysyä mitä mulle kuuluu, itselleni ei tulisi mieleenkään (koska ei kiinnosta :D ).

Vierailija
12/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala seurata uutisia, niin pystyt ainakin keskustelemaan ajankohtaisista asioista, ap.

Vierailija
13/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ressaa! Hymyile vaan niin kuin ymmärtäisit! 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi