MITÄ TEEN TÄSSÄ TILANTEESSA? Se 14v "kiusaaja" taas täällä
http://www.vauva.fi/keskustelu/2529409/kumpi_on_kiusaaja_tassa_tapaukse…
Tuossa siis se ketju jonka aloitin ja jossa minut tuomittiin "kiusaajaksi".
Tällä kertaa en tullut kysymään taas apua siihen, miten voin selvittää tämän. Vaan yhteen toiseen juttuun joka liittyy tähän asiaan.
Eli tuollahan jo lukee, että 2 on uhannut tappaa minut. Kukaan ei kuitenkaan uskonut minua, sillä 2 ei ollut sanonut minulle mitään päin naamaa. Nyt tilanne on muuttunut, tavallaan.
Koulussa siis henkilö 2:n kaveri (myös mainittu tuossa keskustelussa) sanoi minulle, että 2 AIKOO tappaa minut HUOMENNA. No, tämä yksin ei muuta tilannetta, MUTTA 2 oli sen kaverinsa vieressä kokoajan ja kuuli koko jutun. Eikä kieltänyt sitä.
En halua uskoa, että 2 olisi oikeasti niin sekaisin, että tappaisi minut. Mutta mitä jos onkin? En voi tietää sitä, sillä en tunne kyseistä henkilöä kovinkaan hyvin (ja toisin kuin jotkut luulivat, EMME olleet kavereita edes ennen tapahtumaa).
En haluaisi mennä selittämään kenellekään aikuiselle tästä, koska meidän koulussa tuo ei ole tapana ja entä jos asia oli vain läppä? Tämä kuitenkin vaivaa minua.
Niin, ja omat kaverini ovat vähän kahdella kannalla, toisten mielestä 2 ei uskaltaisi/haluaisi tappaa minua ja toisten mielestä taas hän todellakin voisi tehdä niin. Ainakin fyysisesti hän kuitenkin pystyisi tappamaan minut koska on luokkamme pisin ja vahvin.
Eli mitä teen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No tässä on kyse vain siitä, että kiusaaja saa maistaa omaa lääkettään. Nyt on ollut viikkotolkulla aivan kusi sukassa eikä vieläkään ole oppinut mitään. Noh, ehkä se jossain vaiheessa sitten siitä.
Minusta on tyhmää leimata joku kiusaajaksi ilman, että tiedätte tarkalleen mitä hän teki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vahvasti tuntuu siltä, että tuo tappouhkaus johtuu yksinkertaisesti siitä, että tyyppi tietää sinun pelkäävän. Siitä on varmaan kivaa näyttää kusipäälle paikkansa (ja tästä on turha vääntää kättä, näkeekö tyyppi sinut kusipäänä vai ei). Hyvä keino olisi olla kokonaan reagoimatta, koska sitähän tuo uhkailemalla hakee. Mutta vähän tuntuu siltä, ettet siihen pysty ja se meinaa ikävä kyllä, että tyyppi tulee jatkamaan tuota.
Ellet sitten ilmoita jollekin opettajalle tai vastaavalle. Ikävää, jos teidän koulussanne tuommoinen "ei ole tapana", mutta parempaa vastausta et tule saamaan. Ja ainahan tuo kakkonen voi olla tosissaan, jolloin opettajalle ilmoittaminen vielä parempi vaihtoehto.
Mutta jos se maineen menettäminen ihmisten silmissä pelottaa, niin se on voi voi, tulet sitten varmaan kuolemaan.
Esitän kaikille, ettei minua kiinnosta asia, eli näytän ulkopuolisen silmin siltä, että olen "reagoimatta". Esim. tänään kun minulle sanottiin tuo asia, sanoin takaisin vain että "No sitä odotellessa" ja käännyin pois.
ap
Vierailija kirjoitti:
No tässä on kyse vain siitä, että kiusaaja saa maistaa omaa lääkettään. Nyt on ollut viikkotolkulla aivan kusi sukassa eikä vieläkään ole oppinut mitään. Noh, ehkä se jossain vaiheessa sitten siitä.
Olen samaa mieltä 22:n kanssa että on idioottimaista leimata minut kiusaajaksi kun EN OLE MISSÄÄN VAIHEESSA KERTONUT MITÄ TEIN. Tiedän, että kuulostaa pahalta, mutta en ole kertomassa tarkempia yksityiskohtia (koska täällä tiedetään jo meidän iät, 2:n sukupuoli ja jonkin verran ulkoisia tuntomerkkejä ja sen että hän harrastaa urheilua, miten kauan tämä on jatkunut ja jossain toisessa keskustelussa joku joka tunnisti vihjasti asuinkaupungista ja sanoi erään toisen asian meistä).
Esim. eräs kaverini (joka palstailee myös ja tunnisti keskusteluni, ei ole tuo edellämainittu) jolla ei ollut mitään tekemistä koko asian kanssa sanoi että av:lla tilanne kuulostaa PAHEMMALTA kuin oikeasti ja että irl 2 ylireagoi. Ja suoraansanoen minustakin tuntuu siltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Demi.fi
Demissä saa päivässä samanverran vastauksia kuin täällä saa viidessä minuutissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tyhmää leimata joku kiusaajaksi ilman, että tiedätte tarkalleen mitä hän teki.
Tiedämme, että kiusasi eli on kiusaaja.