Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka naisista haluaa piiskaa

Vierailija
19.04.2016 |

niin nyt kun olemme anonyymejä eli voi laittaa miksi pitää? miksi ei pidä?. Jos pitää niin kuinka kiihkeää se on. Kokeileminen kiinnostais.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen mies, olemme olleet aviossa jo kauan. Joskus jo parikymmentä vuotta sitten tuli vaimon kanssa mieleen kokeilla eräänä yönä pihakoivusta pieniä oksia sängyssä kiihottamiseen. Ehdotin ja vaimo suostui. Vaimo nautti siitä alusta alkaen osana esileikkiä. Ensin hyväilemme ja sitten...Yleensä hän on vatsallaan maaten  makuuhuoneessamme peppu aika pystyssä. Virvon häntä pepulle ja  "sinne"...en siis piiskaa oikeastaan, hiljalleen kiihotan, mutta niin, että se osuu jalkojen väliinkin sopivasti. Peppu pyörii kiihottavasti ja hän alkaa äännellä...Sitten kun hän haluaa, jatkamme muuten tai hän antautuu alla...tai päältä ottaa minua. Ihana orgasmi on hänelle varma sen jälkeen, ehkä kaksikin. Minua kiihottaa totta kai paljon... Joskus hän virpoo minuakin pepulle kun nain häntä päältä.Se kiihottaa myös. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
2/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähä. Tänään meinaan ehdottaa joko tulee korville tai sitten se antaa piiskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi piiskaaminen siitä, kun mies tuli kerran kotiin ja olin heittänyt hänen vanhat, kuluneet housunsa roskikseen. Siitä mies vähän oikein kimpaantuikin ja sanoi puolileikillään, että sietäisin saada piiskaa. Minä tietysti siihen puolileikilläni et jeeeeeh!

Sit naurettiin ja siitä se lähti. Seuraavana päivänä töistä tultuaan mies karjaisi jo ovelta, että missä se mun lunttu on, et nyt tulee piiskaa. Oli ostanut seksikaupsasta sellaisen nahkaisen piiskan. Sit vetäisi hameeni korviin, painoi mut pöytää vasten mahalleen, veti pikkarit alas ja alkoi piiskaamaan.

Siis se oli todella kiihottavaa. Hetken kuluttua hän työnsi siittimensä sisääni ja veti takaa tukastani samalla. En ihan oikeesti ollut sitä ennen saanut niin voimakasta orkkua kuin silloin. Se oli ihanaa.

Vierailija
4/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi silloin kokeilut kun lapset lähti maailmalle. Piiskaamisesta muistaaksen alkoi, sitten ottet kovenivat yhteishengessäM50+.