Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa! Lapsella hengitysvaikeuksia.

Vierailija
19.04.2016 |

Lapsi flunssassa ja henkeä ahdistaa. Sanoi että pärjää yksin. Mun on pakko mennä töihin kun en saa olla lapsen sairauden takia pois. Pari palaveriakin hoidettava. Lapsi 12v. Avaava lääke auttaa hetkeksi.
Pelottaa jos sille sattuu jotain eikä pysty soittamaan mulle. Koita tässä nyt sit keskittyä töihin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysoireet saattaa pahentua äkkiäkin, ja siinä paniikissa lapsi ei välttämättä pysty soittamaan kenellekään.

Vierailija
22/25 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin nyt töistä palkattomalle viemään lasta lääkäriin.

Voin sanoa että pomo ei riemastunut. Huomenna puhuttelu pomon kanssa asiasta. Meillä ei jousteta yhtään näistä yli 10v lapsen sairauksista.

Huomiseksi täytyy yrittää saada mummo seuraksi jos tilanne niin vaatii. Toivotaan vaan että mummolla on vapaapäivä.

Ap

Puhuttelu!?

Tuskin se potkuja, eikä edes varoitusta voi antaa kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään kotona, palkallisena, 9-vuotiaan hengenahdistelijan kanssa. Kävi aamulla kyllä mielessä että mitenköhän tämän ratkaisisin jos olis vuotta vanhempi... Meillä saa kyllä palkatonta ja sitä ottaisin.

Ja kyllä, meillä on tukiverkkojakin. Mummo asuu 10km päässä ja on eläkkeellä. Hoitaa kyllä lasta muuten jos on sairaana, mutta hengenahdistelijaa ei uskalla ottaa vastuulleen. Enkä kyllä MLL:n teinillekään uskoisi tätä vastuuta.

Vierailija
24/25 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi on rauhallista sorttia. Lääkäriaika varattu lähimmästä yksityiseltä lääkäriasemalta. Kohta kotona sit taksi alle ja lääkäriin.

Ap

Vierailija
25/25 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Lapsellamme on pieremisvaikeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi