Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta seksi kondoomien kanssa

Ised
18.04.2016 |

Synnytyksestä on pian 8kk. Kuukautiset ei oo vielä alkanu ja gyne ei haluaisi vielä laittaa kierrukkaa kun kohdun limakalvo niin ohuena, ettei kierrukka puhkaise vahingossa kohtua. Eli joko seksiä kondomien kanssa tai sitten ei seksiä. Ja mies vihaa kortsuja ja ite oon jo niin kevättä rinnassa että hinkkaisin vaikka pesukoneen kulmaa. Pitäiskö nyt pyytää sitä gyneä laittamaan se kierrukka riskeistä huolimatta vai yrittää kestää tätä vihoviimeistä selibaattia. Kuinka pitkään muilla on kestänyt kuukautisten alkaminen synnytyksestä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallinen mies, ei seksi kelpaa! Mikä ihmeen vika kortsuissa on, että niitä ei kaikki voi käyttää. Järjenköyhyyttä sanon minä. Se on ihan ainoa täysin haitaton ehkäisymenetelmä ja lisäksi oikein käytettynä hyvinkin varma. Meillä oli alusta asti selvää, että minä en muuhun ehkäisymenetelmään suostu, sitten kun lapset on tehty, mies voi mennä vasektomiaan jos haluaa. Ei ole halunnut, eli kumeilla mennään edelleen. Ei tulis mieleenkään tunkea elimistööni ylimääräisiä hormoneja tai jotain härveleitä alapäähän, hyi helkkari!

niin haitaton naiselle. Harvemmat jaksaa mautonta ruokaakaan syödä.

No mitä haittaa siitä on miehelle? Nautinnon vähenemistä ei lasketa haitaksi.

Vierailija
22/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä haittaa siitä on miehelle? Nautinnon vähenemistä ei lasketa haitaksi.

Mitä hyötyjä seksistä jää jäljelle, jos nautinnon ottaa kokonaan pois laskuista? Aivan.. liikuntasuoritus sekä miellyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallinen mies, ei seksi kelpaa! Mikä ihmeen vika kortsuissa on, että niitä ei kaikki voi käyttää. Järjenköyhyyttä sanon minä. Se on ihan ainoa täysin haitaton ehkäisymenetelmä ja lisäksi oikein käytettynä hyvinkin varma. Meillä oli alusta asti selvää, että minä en muuhun ehkäisymenetelmään suostu, sitten kun lapset on tehty, mies voi mennä vasektomiaan jos haluaa. Ei ole halunnut, eli kumeilla mennään edelleen. Ei tulis mieleenkään tunkea elimistööni ylimääräisiä hormoneja tai jotain härveleitä alapäähän, hyi helkkari!

niin haitaton naiselle. Harvemmat jaksaa mautonta ruokaakaan syödä.

No mutta mies voi mennä vasektomiaan, jos haluaa. Tai sitten ottaa riskin raskaudesta, mulle oli ok, että lapsia tulis lisääkin, mies ei halunnut enempää. Mun mielestä se, joka ei halua lapsia, huolehtii ehkäisystä. Millainen penis teillä joillakin miehillä on, kun ei tunne ohuen kumin läpi juuri mitään? Kyllä vaan näyttää mun mies tuntevan hyvinkin, ei todellakaan ole mitään tunnin jyystöä, ihan muutama minuuttikin riittää. Että ihan oikeasti ootte valmiit ottamaan riskin vaimonne terveydestä, kunhan vaan teillä on hyvää seksiä? Mutta itse ette viitsi mennä vasektomiaan? Kaikenlaisia...

Vierailija
24/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä ymmärrä useinkin keskusteluissa esiintyvää kortsukammoa. Itse kestän sen avulla huomattavasti pidempään, ja kumppanillakin on ollut kumien käyttöönoton jälkeen huomattavasti vähemmän tulehduksia ym alapään vaivoja. Joo, vähentäähän se hiukan tuntoherkkyyttä, mutta ei kyllä tarvitse valita, että haluanko seksiä n. kerran kuussa paljaaltaan vai viikoittain kumin kanssa. 

Vierailija
25/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taustalla on muutakin jos ei halua käyttää kortsua vakisuhteessa ja valitsee selibaatin. Joko kyllikillä on hoidettu tai joku muu antaa.

Vierailija
26/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ised kirjoitti:

Synnytyksestä on pian 8kk. Kuukautiset ei oo vielä alkanu ja gyne ei haluaisi vielä laittaa kierrukkaa kun kohdun limakalvo niin ohuena, ettei kierrukka puhkaise vahingossa kohtua. Eli joko seksiä kondomien kanssa tai sitten ei seksiä. Ja mies vihaa kortsuja ja ite oon jo niin kevättä rinnassa että hinkkaisin vaikka pesukoneen kulmaa. Pitäiskö nyt pyytää sitä gyneä laittamaan se kierrukka riskeistä huolimatta vai yrittää kestää tätä vihoviimeistä selibaattia. Kuinka pitkään muilla on kestänyt kuukautisten alkaminen synnytyksestä?

Itse tahdon seksiä ainoastaan naisten kanssa.

Vierailija
27/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä taustalla on muutakin jos ei halua käyttää kortsua vakisuhteessa ja valitsee selibaatin. Joko kyllikillä on hoidettu tai joku muu antaa.

Mitä vittua? Kiimanen äijä tahtoo naida (ja ainakin alitajuisesti näemmä myös lisää lapsia) niin se on todiste pettämisestä...

Vierailija
28/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kierukka, ei kierrukka...

Vierailija
29/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu mikä tampio tuo ukko.

Jos ei nappaa seksi kortsun kanssa niin ei nappaa. Mies ei ole painostanut naista vaan päättänyt olla mielummin ilman.

Täällä nainen saa sanoa ei ihan missä vaiheessa ja milloin vain ettei nyt just kiinnostakkaan tai pihdata vuosikausia. Kun mies ei pariin kuukauteen anna perustellusta syystä niin se on niin väärin.

Vierailija
30/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä ratkaisu: joko kondomi tai ei ollenkaan seksiä.

Tuon piti kai kuulostaa uhkaukselta miehelle, mutta tässä tapauksessa taitaa kyllä olla niin, että nainen on se halukkaampi ja kärsii enemmän siitä jos seksiä ei harrasteta.

Aika itsekkäiltä kuulostavat kyllä palstan mammatkin.....ei tunnu heitä tippaakaan kiinnostavan se että kondomi vie tunnon peniksestä. Se ei ole olennaista selvästikään.

-mies-

Vierailija
31/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli alusta asti selvää, että minä en muuhun ehkäisymenetelmään suostu, sitten kun lapset on tehty, mies voi mennä vasektomiaan jos haluaa. Ei ole halunnut, eli kumeilla mennään edelleen. Ei tulis mieleenkään tunkea elimistööni ylimääräisiä hormoneja tai jotain härveleitä alapäähän, hyi helkkari!

Kuulostat aika itsekkäältä. Saat olla onnellinen että olet löytänyt tuollaisen miehen kuitenkin itsellesi. Pidä kiinni hänestä.

T. Mies29

Vierailija
32/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon piti kai kuulostaa uhkaukselta miehelle, mutta tässä tapauksessa taitaa kyllä olla niin, että nainen on se halukkaampi ja kärsii enemmän siitä jos seksiä ei harrasteta.

Aika itsekkäiltä kuulostavat kyllä palstan mammatkin.....ei tunnu heitä tippaakaan kiinnostavan se että kondomi vie tunnon peniksestä. Se ei ole olennaista selvästikään.

-mies-

Ap:n miestä ei kiinnosta vaikka ap:n kohtu voi mennä rikki. Se ei ole olennaista selvästikään.

Vierailija
33/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella perseestä, ettei miehille edelleenkään vaivauduta kehittämään muita ehkäisymenetelmiä kuin kumi. Ymmärrän hyvin, että sen käyttö parisuhteessa harmittaa, mutta kaikille ei kyllä sovi naistenkaan ehkäisymenetelmät. Itse inhoan kaikkia ylimääräisiä hormoneita, jotka aiheuttavat vaikka mitä sivuvaikutuksia. Olisi reilua, että mies voisi hoitaa edes osuutensa ehkäisystä varsinkin, kun nainen on jo kärsinyt raskausajan ja synnytyksen jne.

Vierailija
34/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä miehenä ymmärrä useinkin keskusteluissa esiintyvää kortsukammoa. Itse kestän sen avulla huomattavasti pidempään, ja kumppanillakin on ollut kumien käyttöönoton jälkeen huomattavasti vähemmän tulehduksia ym alapään vaivoja. Joo, vähentäähän se hiukan tuntoherkkyyttä, mutta ei kyllä tarvitse valita, että haluanko seksiä n. kerran kuussa paljaaltaan vai viikoittain kumin kanssa. 

En tiedä onko termi kammo välttämättä se oikea. Vehkeitä ja niiden heiluttelijoita kun on erilaisia. Sieltä löytyy ympäripyöreesti Ns. Minuuttimunat sekä "tavalliset" ja lopuksi vielä ns. pitkänkaavan kaverit. Ja mikäli kuuluu kahteen ensimmäiseen "ryhmään", on kondomin käytöstä mm. Kestävyyden osalta jopa (suurta) hyötyä. Mutta jos kuuluu tuohon ns. pitkänkaavan osastoon (kuten minä). Niin ei se kyllä kovin mukavaa ole, kun jo entuudestaan pitkä akti venyy vielä pitemmäksi kondomin käytön seurauksena. Ja luonnollisesti kolmen vartin jälkeen tuntoherkkyys on menneen talven lumia ja samalla se orgasmin saantikin jää vain haaveilun varaan.

Vierailija
35/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä kierukka ei voi laittaa? Synnyttäneellä naisella ei menkoilla ole mitään tekemistä kierukan laiton kanssa.

Vierailija
36/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Ap:n miestä ei kiinnosta vaikka ap:n kohtu voi mennä rikki. Se ei ole olennaista selvästikään.

Siis mies ei halua harrastaa seksiä, koska ei löydy sopivaa ehkäisyä. Täten päätelmä on, että mies haluaa tuhota naisen kohdun.

37/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä kierukka ei voi laittaa? Synnyttäneellä naisella ei menkoilla ole mitään tekemistä kierukan laiton kanssa.

Jos hormoonitoiminta ei ole synnytyksen jälkeen käynnistynyt voivat kohdun limakalvot olla todella hauraat, ei sillä muuten olekaan väliä.

Vierailija
38/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ised kirjoitti:

Kiitos tästä ketjun otsikosta. Sain päivän naurut. <3

Ei muakaan naisena kiinnostaisi seksi kondoomien kanssa. Miehen kanssa kylläkin,

Vierailija
39/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän miestä. Kortsun kanssahan tuntuu ihan erilaiselle kun kitka on jotenkin ihan pielessä ja kaikki kosteus häviää! Kuinka tunnoton toosa saa olla, ettei huomaa eroa (vai onko ongelma pahempi isomman peniksen kanssa?)? Liukkaria saa lotrata ja silti niistä kapineista tulee haavoja kun hiertävät niin paljon. Ei siinä mitään jos mies olisi se minuuttimuna ja kestäisi kortsun kanssa paremmin, mutta kun mies on nimenomaan se pitkänkaavan kaveri, alle 10min ei ole koskaan koettu vaikka olisi kuinka herkillä ja kumien kanssa aivan valehtelematta menee reippaasti yli 30-40min AINA, normisti niin kauan että ei vain jaksa enää. Lopulta sain pahan repeämän/haavan alakertaan ja mies meni vasektomiaan kun kumpikaan ei enää halunnut seksiä kun toinen ei tuntenut mitään ja toinen tunsi kipua.

Vierailija
40/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiko miestä pakottaa seksiin, jos se ei kiinnosta kondomin kanssa?

Ei varmaan mies ole muutenkaan painostamassa seksiin?

Kannattaisiko ehdottaa, että hän tyydyttäisi ap sinut jotenkin muuten, ei kai penetraatio ole nautinnollisen seksin ehdoton edellytys?

Ymmärrän tilannetta. En itsekään pidä tästä hansikkaasta, enkä synnytyksen jälkeisessä tilanteessa ollut painostamassa vaimoa penetraatioon. Arkikin oli kiireistä, eikä kunnon seksille löytynyt aikaa ja paikkaa. Sen sijaan tyydytin hänet aina joskus käsin ja suulla, usein pikaisesti arjen touhujen lomassa, enkä kuullut häneltä ainakaan moitteita.