Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta seksi kondoomien kanssa

Ised
18.04.2016 |

Synnytyksestä on pian 8kk. Kuukautiset ei oo vielä alkanu ja gyne ei haluaisi vielä laittaa kierrukkaa kun kohdun limakalvo niin ohuena, ettei kierrukka puhkaise vahingossa kohtua. Eli joko seksiä kondomien kanssa tai sitten ei seksiä. Ja mies vihaa kortsuja ja ite oon jo niin kevättä rinnassa että hinkkaisin vaikka pesukoneen kulmaa. Pitäiskö nyt pyytää sitä gyneä laittamaan se kierrukka riskeistä huolimatta vai yrittää kestää tätä vihoviimeistä selibaattia. Kuinka pitkään muilla on kestänyt kuukautisten alkaminen synnytyksestä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan riskeeraisi terveyttäni pölhön miehen takia.

Vierailija
2/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti 9 kk että menkat alkoi. Osta dildo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla on noin epäkypsä ja empatiaan kykenemätön mies, AP? Ei luusisi olevan kovin suuri vastoinkäyminen, jos muutaman kuukauden pitää käyttää kumia, jos kerran aioit jossain vaiheessa ottaa kierukan. Johan sen luusisi miehellekin olevan selkeä valinta, että seksiä terveenä ja halukkaana pysyvän vaimon kanssa tai ei seksiä ollenkaan. Tietysti pistät oman terveytesi ensimmäiselle sijalle etkä keskenkasvuisen puolisosi itsekeskeiset preferenssit.

4/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän halua käyttää kondomia? Kondomi voi olla hänelle myös vääränkokoinen, joko liian iso tai liian pieni. Lateksiallergia on myös yksi vaihtoehto, joka kannattaisi huomioida.

Vierailija
5/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä ratkaisu: joko kondomi tai ei ollenkaan seksiä.

Vierailija
6/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei kättele hanska kädessä

Vierailija
7/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit siksi aikaa, että limakalvot vahvistuu!

Vierailija
8/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kondomi?

Tai sitten luonnolliset menetelmät, joista juuri toisessa ketjussa ollut puhetta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2543573/toimiiko_keskeytetty_yhdynta

Vierailija
9/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrukka odottaa eteisen lipaston laatikossa että rynnistän gynelle het kun näen tipankin punaista. En minäkään niitä kortsuja rakasta mutta miusta kuitenkin se on pienempi paha kun ei ollenkaan seksiä, tai että luottaisi siihen ettei tule raskaaksi ennen niitä ekoja menkkoja, kun miun puolesta ei tarvisi heti toista vauvaa tähän perään tehdä. Enhän kinä nyt voi tietenkään toista seksiin pakottaa mutta kun ei oo huushollissa edes aikaa tai tilaa runkata kun oon päivät mukuloiden kanssa kotona ja illalla mieskin on täällä ja minua jotenkin kehtuuttaa masturboida jos ukko on talossa.

Ap

Vierailija
10/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä vibra ja tyydytä itse itsesi :)

Vierailija
11/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinun kanssasi?

Vierailija
12/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä tampio tuo ukko.

Vierailija
13/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu mikä tampio tuo ukko.

Jos ei nappaa seksi kortsun kanssa niin ei nappaa. Mies ei ole painostanut naista vaan päättänyt olla mielummin ilman.

Vierailija
14/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan ei tarvitsisi pelätä uutta raskautta, jos kierukka puhkaisee kohdun ;)

Vierailija
15/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallinen mies, ei seksi kelpaa! Mikä ihmeen vika kortsuissa on, että niitä ei kaikki voi käyttää. Järjenköyhyyttä sanon minä. Se on ihan ainoa täysin haitaton ehkäisymenetelmä ja lisäksi oikein käytettynä hyvinkin varma. Meillä oli alusta asti selvää, että minä en muuhun ehkäisymenetelmään suostu, sitten kun lapset on tehty, mies voi mennä vasektomiaan jos haluaa. Ei ole halunnut, eli kumeilla mennään edelleen. Ei tulis mieleenkään tunkea elimistööni ylimääräisiä hormoneja tai jotain härveleitä alapäähän, hyi helkkari!

Vierailija
16/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallinen mies, ei seksi kelpaa! Mikä ihmeen vika kortsuissa on, että niitä ei kaikki voi käyttää. Järjenköyhyyttä sanon minä. Se on ihan ainoa täysin haitaton ehkäisymenetelmä ja lisäksi oikein käytettynä hyvinkin varma. Meillä oli alusta asti selvää, että minä en muuhun ehkäisymenetelmään suostu, sitten kun lapset on tehty, mies voi mennä vasektomiaan jos haluaa. Ei ole halunnut, eli kumeilla mennään edelleen. Ei tulis mieleenkään tunkea elimistööni ylimääräisiä hormoneja tai jotain härveleitä alapäähän, hyi helkkari!

niin haitaton naiselle. Harvemmat jaksaa mautonta ruokaakaan syödä.

Vierailija
17/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi lahjoittaa "miehelleen" kastraation...

Vierailija
18/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muakaan. Nainen se olla pitää alla olla. t. toinen mies

Vierailija
19/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kondomien kanssa sekstaa?

Vierailija
20/40 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kaikki naiset yhdessä kertomaan, kuinka kondomi niin ohuena esineenä ei voi vaikuttaa tuntumaan yhtään. Ymmärrän osittain ap:n miestä(en tosin siltikään ihan asti selibaattiin ryhtyisi), sillä omalla kohdallani ohutkin kondomi vie tuntoherkkyyden pois lähes kokonaan. Ja näinollen on 2 vaihtoehtoa, joko jyystät tunnin oikeastaan mitään tuntematta/tulematta tai olet kokonaan ilman/suostut silloin tällöin kumppanin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi