Miten saada varattu mies eroamaan vaimostaan?
Olen seurustellut varatun miehen kanssa ja haluan miehen kokonaan itselleni.
Miten saada ne eroamaan? Kerronko vaimolle että mies on minun?
Kommentit (35)
No niin tietenkin, etttä paljastat vaimolle miehen pettävän. Mutta parasta olisi, että vaimo epäilisi (ja näkisi todisteita) miestään, ei sinua, koska muuten sulla on vain vaarana joutua kamalan viettelijähoron kategoriaan ja vaimo saattaa kyetä vielä jatkamaan miesressukkansa kanssa, joka kohtasi niin katsean viettelijän vain eikä voinut mitään - uskoohan vaimo itsessäänkin olleen tilanteen syntymiseen lievää vikaa.
Mutta jos vaimo saa miehen kiinni pettämisestä, niin aina herkullisempaa. Miten, siihen ei mielikuvitukseni yllä. Kun en tarkemmin tiedä missä liikuskelette jne.
Tietenkään tämäkään tapa ei ole idioottivarma, mutta uskoisin, että helpoin. Paljon vaikeampaa sun on sitä moestä esim. hurmata. Sen enempää kuin mihin nyt jo olet pystynyt siis.
Hankkiudu raskaaksi ja ilmoita vaimolle
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet välitä lumpuista.Vaikka olisivat jonkun kanssa sivusuhteessa, ei kunnioitusta heru varatun kanssa olevalle.Sulle sitä ei kannata kertoa, kun edut loppuvat :).Mies tykkää rehellisistä naisista ja sellaiset ei seurustele varattujen kanssa.
Niin, sellaistahan ei ole koskaan kuultu tapahtuneen, että mies olis jättänyt vaimonsa ja ottanut toisen.
Oletko kertonut miehelle, että rakastat häntä? Rakastatko? Miten hän reagoi?
Kokeile manipuloivaa kielenkäyttöä a la the original pick-up artist Ross Jeffries: http://www.seduction.com/blog/boyfriend-destroyer-language-patterns/
On myös kolmas nainen josta te kumpikaan ette tiedä mitään.
Miestenmieš kirjoitti:
On myös kolmas nainen josta te kumpikaan ette tiedä mitään.
On se sonni!
terv. se neljäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet välitä lumpuista.Vaikka olisivat jonkun kanssa sivusuhteessa, ei kunnioitusta heru varatun kanssa olevalle.Sulle sitä ei kannata kertoa, kun edut loppuvat :).Mies tykkää rehellisistä naisista ja sellaiset ei seurustele varattujen kanssa.
Niin, sellaistahan ei ole koskaan kuultu tapahtuneen, että mies olis jättänyt vaimonsa ja ottanut toisen.
Kuulostaa teksti vähän sellaselta että tuon ekan lainauksen naiselle on päässyt juurikin näin käymään.
Kannattaa ensin tarkastaa kokonaistilanne. Ex- mieheni ystävätär soitti aikanaan minulle ja kertoi tilanteen. Ensijärkytyksestäni selvittyäni keskustelin exäni kanssa, joka pelästyi hirveästi, ei halunnut erota ja väitti kaiken olleen vain seksiä. Parin kuukauden mietinnän jälkeen pyysin ex- miestäni muuttamaan pois kodistamme. Hän muuttilin naisystävättären kaksioon. Nyt ystävätär soittelee minulle ja vaatii minua antamaan puolet omaisuudestani ex-miehelle. No ei onnistu. Talo, mökki ja muut tilpehöörit on hankittu perinnölläni. Omaisuuteni on suojattu avioehdolla. Kiitos viisaan vaarini, joka näin aikanaan vaati. Että voipi käydä näinkin. Se varakkaalta vaikuttava saalis ei olekaan ehkä niin varoissaan.
Miksi haluat miehen itsellesi? Varatun ja käytetyn, jolla pallo jalassa? Nauti ja käytä, kun kyllästyt ota uusi. Miksi tyytyä toisen naisen koeajamaan ja jämään.
Nauti siitä tunteesta kun se nainen ei pysty tyydyttämään miestä kun täytyy toisen naisen kanssa vehdata.
Ei ihmiset ole mitään tai kenenkään "jämiä". Varmasti aika monella on useampikin seurustelusuhde takana, tai jopa avioliitto. Elämässä on monenlaisia ihmissuhteita ja vaiheita. Monesti tiet ekanee, syitä on monia. Ei se tee kenenkään huonoa ihmistä, jämää tai käytettyä. Melko sairasta ajatella noin! Ei ihminen ole käyttöesine! Elämään voi ja saa mahtua useita parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut varatun miehen kanssa ja haluan miehen kokonaan itselleni.
Miten saada ne eroamaan? Kerronko vaimolle että mies on minun?
Pöljä. Ei se eroa. Nythän se mies saa kaikki. Siivous-, ateria- ym. kodinhoitopalvelut vaimolta ja seksiä sinulta. Kaikki ilmaiseksi näkemättä mitään spesiaalivaivaa. Ja usko pois, sä et halua eronnutta miestä, sillä sen mukana tulee kaikki epämiellyttävä: nalkuttava ja mielenvikainen eksä, ukon kammottavat kakarat sen mielenvikaisen kanssa jne. Kauhea riesa.
Kannattaa ehkä myös miettiä sitä, että haluaisitko tosiaan miehen, joka on jättänyt vaimonsa toisen naisen takia. Aikaisempi käytös kertoo parhaiten tulevasta käytöksestä. :)
Miks aina kuvitellaan että mies käy vieraissa koska ei saa kotona vaimolta seksiä? Voihan se jossain tapauksisa olla noinkin mutta hyvin usein asia on kuitenkin niin että miehet käy vieraissa ja pitää sivusuhteita vaikka kotona seksihommat luistaisi täydellisesti. Siksi ne sivusuhteet tulevat vaimolle aina niin yllätyksenä kun ei olis voinut kuvitellakaan kun kaikki on ollut hyvin. Miehet vaan etsii jännitystä ja pönkittää huonoa itsetuntoaan, eikä liity millään lailla "huonoon" parisuhteeseen vaikka sille toiselle naiselle näin koitetaan väittääkin. Käyttäytymismalli mikä takuulla toistuu mikäli mies jättäisikin vaimonsa ja alkaisi kakkosen kanssa.
Siis tdn vaihtoehto on että vaimo tiedon sinusta saatuaan jättää miehen vaikka mies haluaisi jatkaa. Jätetty mies tulee sitten luoksesi ja ehkä jopa valehtelee että hän jätti vaimon vuoksesi Säälittävää mutta näin se menee. Mutta sulle lienee sama miten tuon p....aläjän itsellesi saat.