Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet pelaamassa Escape room -pelejä?

Vierailija
18.04.2016 |

Mikä peli ja suositteletko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta onko jollain kokemusta Tallinnan klaustrofobia tms. Pelistä?

Vierailija
2/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta onko jollain kokemusta Tallinnan klaustrofobia tms. Pelistä?

Ei siitä, mutta oon ens kuussa menossa pelaamaan Get Away Zoneen Tallinnassa. Hinnat ovat ainakin edullisempia kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sen Herra Karhun syntymäpäivän vai mikähän olikaan, Kalliossa Helsingissä :D Oli superhauska!

Vierailija
4/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän suomessa maksaa kahdelta henkilöltä tuo ihan oikea huone??? Ja tehdäänkö se yhdessä vai erikseen??

Ois niin kiva juttu miehen kanssa kun yhdessä aina pelataan noita pelejäkin

Vierailija
5/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pelaamassa Amazed Gamesissa Kaksoisagenttia, oli huippupeli ja tykkäsimme koko perhe. Hyvä esim. ekaksi peliksi. Etenee loogisesti. Suosittelen.

Escaperoomissa pelasimme Dinner Partyn, jännittävä ja hyvä tarina pelin takana, rekvisiitta tuki tarinaa. Mystinen, alkuun oli vaikea päästä, pari ylläriä, tykkäsimme paljon ja suosittelen, mutta ei ehkä se eka peli.

Vierailija
6/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sen Herra Karhun syntymäpäivän vai mikähän olikaan, Kalliossa Helsingissä :D Oli superhauska!

Haluaisin tätä käydä pelaamassa, olen pelannut Vuosaaressa saman firman aikamatkailua pankkiholvissa (en muista pelin nimeä). Jäin heti koukkuun Escape Room-peleihin.

Vierailija
7/8 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut useita huoneita eri paikoissa. Ja todella hauskaa on ollut liki kaikissa. Helsingissä olen pelannut noin. 8 huonetta ja ehdottomaksi suosikiksi on noussut vähän syrjemmällä oleva Room Escape Running Rabbit. Todella persoonallisia ja huolellisesti tehtyjä huoneita. Ja jo vastaanottotilat ovat kuin satukirjasta. Helsingin toiseksi paras peliyritys on Escaperoom, todella mukava palvelu ja kivat huoneet. Koukussa vahvasti ollaan siis=)

Vierailija
8/8 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut kahdesti. Tampereella alkuvuodesta (http://roomescape.fi) ja juuri tällä viikolla Juankoskella Juantehsaan pako, joka on pienimuotoinen nyt kesän toiminnassa oleva huone.

Tykkään todella paljon ja hirmuinen himo päästä uudestaan. Tiesin heti, kun ensimmäisen kerran näistä kuulin, että ovat mun juttu.

Tampereella meitä oli kolme ja Juankoskella kaksi ja pärjäisimme hyvin vaikka porukka olikin pieni.

Hinta on melkein aina kalliimpi kun porukkaa on vähän, mutta vaihtelee eri paikoissa. Tampereella maksoi 25€/henk ja Juankoskella 32€/henk.

Tampereella huomasi selvästi, että on kyse isossa firmasta, joka panostaa huoneisiin sekä asiakaspalveluun. Kaikki oli mietitty täysin loppuun ja huone toimi hyvin.

Pelasimme The Divan ja aika paljon jäi selvittämättä. Jälkikäteen meille sanottiin, että se on haasteellinen huone varsinkin pienelle porukalle. Ihmettelin, miksei tälläistä voi kirjoittaa suoraan huonekuvaukseen. Vaikka että "emme suosittele aloittelijoille/alle 5 hengen ryhmille".

Jos siis menette kahdestaan pelaamaan, niin voitte vaikka suoraan kysyä mikä huone sopisi hyvin vain kahdelle pelaajalle.

Muistakaa pitää mieli avoinna kaikille mahdollisille ratkaisuille kun pelaatte! Mikä vain voi olla vihje, missä tahansa voi piillä ratkaisu, kaikkea kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi