Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein/kauhein/kallein koti nyt

Vierailija
18.04.2016 |

Okei, tää eka "momo"-kämppä on ilmeisesti tosi chic ja hip, mutta näin maallikon silmään aivan hiton kamala. Mites muut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kuolen jos/kun tuomariston mielestä tämä on ihan "10+10+10".

Vierailija
2/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä snadisti liian pelkistetty mun makuun ja kun sisustuksen raamina oli neukkukuutio eikä esim. Isoikkunainen loft-asunto, niin vähän ankea tuo oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keittiön lattia, mun kuntosalilla on samanlainen.

Vierailija
4/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tämä toinen, mutta mitenköhän nuo ikkunaseinät toimivat kun lapsi kasvaa. No, ehkä he muuttavat pois tai tekevät jonkun verhoratkaisun.

Vierailija
5/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo keittiön lattia, mun kuntosalilla on samanlainen.

Olen ollut opiskeluaikoinani siivoamassa erästä baaria, jossa oli just samanlainen lattia. Oli aikas v-mäinen mopattava, aina jäi likaa noiden kohokuvioiden väliin.

Vierailija
6/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tämä toinen, mutta mitenköhän nuo ikkunaseinät toimivat kun lapsi kasvaa. No, ehkä he muuttavat pois tai tekevät jonkun verhoratkaisun.

Mietin ihan oikeesti samaa, että miten vanhemmat tuolla akvaariossa sekstailevat.... :'D 

Vierailija
7/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin alkaa kärkkyä tuota kämppää kun lapsi kasvaa ja muuttavat pois, tekisin tuosta lastenhuoneesta sisäpuutarhan tai laittaisin siihen kylpyammeen.

Vierailija
8/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viimeinen kämppä on kyllä ihan perus kaksvitosten kämppä. Vanhaa ja uutta sekaisin. Kaikki ne on nykyään tuollaisia. Kierrätyslavoilta hankittuja entisöityjä huonekaluja jne...

Vierailija
9/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo muovimattosolu soveltuu tähän ohjelmaan?

Kiva joo kun entisöity vanhoja huonekaluja ja tehty itse, mutta oikeesti...

Vierailija
10/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono jakso, tylsiä kämppiä, vaikka ihan kauniita olivatkin. Tuo yks nyt oli laitettu isolla rahalla ja sisustussuunnittelijan avustuksella niin viimeisen päälle, mut eipä säväyttänyt.

Vierailija
11/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono jakso, tylsiä kämppiä, vaikka ihan kauniita olivatkin. Tuo yks nyt oli laitettu isolla rahalla ja sisustussuunnittelijan avustuksella niin viimeisen päälle, mut eipä säväyttänyt.

Jos tarkotat sitä siis, missä oli ne ikkunaseinät, niin oon samaa mieltä. Aika persoonaton, semmoinen sisustuslehden sivuilta repästy. Jätti aika kylmäksi.

Vierailija
12/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös se eka kämppä oli ihan kamala.

Vierailija
13/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli huonoja tässä jaksossa. En usko, että pärjää finaalissa tuo joka sinne valittiin. Löytyy kuitenkin paljon kodikkaampia ja semmosia lämminhenkisempiä koteja.