G: Mitä teet vapaa-ajallasi?
Kerro myös elämäntilanteesi.
Ap on 20v ja täyspäiväisenä töissä. Aamu/ilta/viikonloppuvuoroa 8h. Vapaa-ajalla arkisin pääsääntöisin vietän liikuntakeskuksessa. Monesti kun meen kuudeks nii nukun myös päikkärit. Lapseton ja parisuhteeton siis olen😅 viikonloppuisin olen ystävien kanssa ja käyn baarissa/reenaan. Silti välillä tuntuu yksinäiseltä ja siltä että elämässä ei oo oikein sisältöä.
Kommentit (4)
30-v sinkku säännöllisessä päivätyössä. Suurimman osan vapaa-ajasta röhnötän sohvalla palstailemassa. Ei jaksa tai kiinnosta tehdä mitään.
Minä olen työssäkäyvä kolmen lapsen äiti, vanhin jo aikuinen, nuorimmat 7v.
Vapaa-ajalla teen vähän kotitöitä, esim. pesen pyykkiä ja käyn ruokakaupassa (tympii kaikki) onneksi mies tekee osansa nykyään.
Sitten makaan sohvalla tai sängyllä, luen tai vahtaan nettiä tai telkkaria.
Kesällä teen puutarhahommia, eniten alkukesästä, syksyä kohden tympii, mutta jotain ehkä teen silti.
Joskus teen jotain muutakin (askartelua, käsitöitä, entisöintiä) jos joku inspiraatio iskee, käyn kursseilla ym. Tällä hetkellä suoritan työn ohessa erikoisammattitutkintoa siitä hommasta mitä olen päätynyt tekemään työkseni. Työ on mielenkiintoista ja vaihtelevaa, ei tarvi kotona välttämättä muutakuin lepäämistä, en kaipaa mitään jännitystä, mulle riittää jännitykseksi se että selvitään elämästä hengissä koko perhe ja muu lähipiiri.
Yleensä en oikein mitään. Kotitöitä teen pakosta ja saatan välillä vähän piirrellä ja kävellä ulkona. Harvakseltaan soitan jollekin kaverille. Tiedän, olen saamaton. Töissä olen ahkera, mutta kotona löysäilen mielinmäärin.
Up