Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitöskirjan painatuskulut

Vierailija
18.04.2016 |

Mitä teillä on tullut maksamaan väitöskirjan painattaminen? Kuinka monta sivua ja kappaletta, oliko värisivuja? Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Palstalla lienee väitelleitä mammoja :)

Vierailija
2/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun väitöskirjan kopiot tehtiin kehitysvammaisten toimintakeskuksessa puuvärikynillä. Ja maksoi 1000 euroa ja meni todella kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ketään ei kiinnosta lukea sitä niin kantii jättää painattamatta kokonaan suosiolla....kulut 0 euroa.

Vierailija
4/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostin ite ja rei'itin ja sit solmin vihreellä villalangalla yhteen <3

Vierailija
5/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helevetti ei kukaan väikkäriä tehnyt oikeasti ole niin retardi että täällä kyselisi painatuskuluja

ihan täys trolli

kaikki yliopistoissa tietää ainakin unigrafian ja jos on oikeasti mitään akateemista koskaan elämässään tehnyt niin osaa ainakin googlata painotaloja joita on pilvin pimein ja jotka antavat eri paperilaaduille, sivumäärille ja viimeistelyille tarjoukset

tosin se on kyllä totta että yliopistoistakin löytyy uskomattoman vajaata porukkaa, esim monet proffat ovat ihan täysin pihalla kaikesta oman alan ulkopuolella olevasta, ehkä tässäkin on yksi väikkärintekijä jolla ei ole mitään älyllistä osaamista oman alan ulkopuolelta

Vierailija
6/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin kauan aikaa, en enää muista. Ainakin ennen tuohon saattoi saada apurahaa. Nykyään painokset ovat pieniä koska kirja julkaistaan pdf:nä verkossa. Yliopisto- ja alakohtaisia eroja. Kysy yliopistolta, osaavat neuvoa.

Vierailija
7/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan laittaa tarjouspyyntö painotaloon. Mainitse painosmäärä, sivumäärä (joista monta mv / värisivuja). Ym oleelliset tiedot.

Saat ehkä hiukan tarkempaa tietoa kuin vertailemalla täällä mitä jonkun toisen työ on maksanut joskus jossain... kannattaa kysyä myös useammasta paikasta, eivät ole kato saman hintaisia.

Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä mistä aiheesta väittelet?

Vierailija
8/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt sattuisit olemaan tosissasi, niin ainakin Aallon kauppiksessa korkeakoulu maksaa. Jos haluaa tiettyä määrää enemmän kappaleita niin ylimääräiset pitää maksaa itse.

Kai tuo sama malli on yleensä voimassa, eli yliopisto maksaa painatuksen tietylle kappalemäärälle (olisko jotain 100 kpl?).

Painatuksessa ei mennyt kuin pari viikkoa. PDF tulee automaattisesti kirjaston tietokantaan.

Mutta kyllähän sinun pitäisi tämä tietää itsestäänselvästi, vähintään yliopiston perusviestinnän kautta.

Vierailija
9/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselläni kyllä yliopisto hoiti kaiken käytännön homman ja logistiikan painotalon kanssa.

Vierailija
10/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostin ite ja rei'itin ja sit solmin vihreellä villalangalla yhteen <3

Koristelitko myös pienillä kimaltavilla pinkeillä tarroilla? :-) Niin minä tekisin jos saisin valita.

Vierailija
11/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin pakollisia painokappaleita on vähemmän, mutta käytännössä kulut ovat silti useimmiten vähintään noin 500-700 euroa. Väitöskirjaa ei ole pakko julkaista elektronisesti, jolloin minimimäärä on suurempi ja kulukatto voi tulla vastaan. Joillakin laitoksilla laitos maksaa kulut suoraan, toisilla joudut itse maksamaan ensin ja haet sitten vasta tuen kuitteja vastaan. Viimeksimainittu käytäntö on suoraan sanottuna törkeä, jouduin itse kerjäämään apua sukulaisilta ja olisin joutunut ottamaan pankista lainaa, jos he eivät olisi auttaneet.

Vierailija
12/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin pakollisia painokappaleita on vähemmän, mutta käytännössä kulut ovat silti useimmiten vähintään noin 500-700 euroa. Väitöskirjaa ei ole pakko julkaista elektronisesti, jolloin minimimäärä on suurempi ja kulukatto voi tulla vastaan. Joillakin laitoksilla laitos maksaa kulut suoraan, toisilla joudut itse maksamaan ensin ja haet sitten vasta tuen kuitteja vastaan. Viimeksimainittu käytäntö on suoraan sanottuna törkeä, jouduin itse kerjäämään apua sukulaisilta ja olisin joutunut ottamaan pankista lainaa, jos he eivät olisi auttaneet.

Mutta kai noilla yliopistoilla on jokin keskitetty sopimus neuvoteltuna esimerkiksi Unigrafian kanssa jolloin työn saa halvemmalla kuin avoimilta markkinoilta? Meillä oli ihan yliopiston kirjastossa nimitetty julkaisuvastaava joka opasti ja hoiti nuo kaikki.

Vierailija
13/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai noilla yliopistoilla on jokin keskitetty sopimus neuvoteltuna esimerkiksi Unigrafian kanssa jolloin työn saa halvemmalla kuin avoimilta markkinoilta? Meillä oli ihan yliopiston kirjastossa nimitetty julkaisuvastaava joka opasti ja hoiti nuo kaikki.

Eli siis tsekkaisin, jos et ole tehnyt jo, voitko saada paremman diilin yliopistosi kautta.

Siihen, mikä hyvä diili voisi olla, en osaa ottaa kun minulla tosiaan yliopisto hoito asiat ja kustannukset joten en edes tiedä mitä maksoi.

Vierailija
14/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis tsekkaisin, jos et ole tehnyt jo, voitko saada paremman diilin yliopistosi kautta.

Siihen, mikä hyvä diili voisi olla, en osaa ottaa kun minulla tosiaan yliopisto hoito asiat ja kustannukset joten en edes tiedä mitä maksoi.

* Siis: en osaa ottaa kantaa ... kun yliopisto hoiti. ..

Vierailija
15/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unigrafialla painatin toissa vuonna ja tuolloin sain 1200 euron painatuskulutuen yliopistolta. Se vissiin on nyt vähän pienempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä