Mies tekee pizzaa
Eli minä teen pohjan ja valmistan suurimma osan täytteistä. Mies tekee kastikkeen ja levittää täytteet pohjan päälle. Mies siis on tehnyt suurimman osan työstä eli pizza on oikeastaan hänen tekemä.
Kommentit (17)
Minusta tuo kuulostaa, että teitte sen pizzan yhdessä.
No miksi se ei tee taikinaa ja täytteitä?
Minäpä teenkin karjalanpiirakoita aloittaen perunankuorimisesta ja päättäen sen niiden syömiseen. Piirakoiden siis, ei perunankuorien.
t. mies
Joskus sanoo, ettei osaa. Toisinaan taas sanoo, että minun pitää tehdä, koska teen paremman.
Mitä "tekemistä" pizzatäytteissä on muuta kuin availee erilaisia purkkeja ja pussukoita ja latoo sieltä. Vai alatte lypsää vesipuhvelia että saisitte mozzarellaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, pizza on miehen tekemää.
Miehen tekemillä jutuilla on enemmän vaikutusta siihen miltä pizza maistuu, vois siis sanoa että miehen tekemä pizza.
Kuulostaa hyvältä, että ei ole tuon tärkeämpiä huolenaiheita. Joku muu ei saisi edes aineksia ostettua.
En yhtään ymmärrä avauksen pointtia :D
Meilläkin mies ehdottaa, että tehdäänkö pizzaa---->minä teen sen alusta loppuun. Joo-o...
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tekemistä" pizzatäytteissä on muuta kuin availee erilaisia purkkeja ja pussukoita ja latoo sieltä. Vai alatte lypsää vesipuhvelia että saisitte mozzarellaa?
Pilkkomista, raastamista, kenties kypsennystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kamala nähdä tällaisia einesriippuvaisia :( Mikäs siinä jos itse tykkää, mutta se, ettei tajua että jotkut voivat tehdä jotain itsekin, on surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala nähdä tällaisia einesriippuvaisia :( Mikäs siinä jos itse tykkää, mutta se, ettei tajua että jotkut voivat tehdä jotain itsekin, on surullista
No mitä lähdetkö sinä kirveen kanssa sikalaan jos tahdot pizzaan pekonia, kinkkusuikaletta tai salamia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä ihan tosissas teet pizzatäytteistä itse? Kasvatat ananakset? Karjan josta saat jauhelihat? Juustokin jostain muualta kun kaupan hyllyltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, pizza on miehen tekemää.
Ei ole miehen tekemä.
Silloin on jos mies tekee kaiken ja tiskaa vielä sotkun.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ymmärrä avauksen pointtia :D
Avauksen pointti on se että mies on tehnyt ruuan....siis jos olisi mutta kun ei tehnyt vaan yhdessä tehtiin...
Onpas omaperäistä.