Mies! Kerro lämpenisitkö ulkonäölleni!
Ja ihan huvikseni kysyn, seurustelen kyllä todellisuudessa.
- Olen 173cm/59kg
- pienet b-kupin tissit
- pitkät tummanruskeat hiukset
- pieni nenä, isot silmät, vähän vinohkot etuhampaat, ohuehkot huulet
- ammatiltani olen sairaanhoitaja
-25v
- ei lapsia, tulevaisuudessa EHKÄ haluan 1-2, en yleisesti ottaen ole lapsirakas ihminen, eläimistä pidän
- aika rohkea ja sosiaalinen ihminen, yleisesti ottaen optimisti tai realisti
Noni antaa tulla :D
Kommentit (21)
pelkkä 25v sairaanhoitaja olis riittänyt, huhhuh! Hoiteleppas mut seuraavaksi!
En jaksa vastata kerta seurustelet.
Sairaanhoitaja on aina ei-ei, oli ulkonäkö millainen tahansa.
Itseasiassa tuo ulkonäöstä tuli nyt vähän virheellisesti tuohon otsikkoon, tarkoitus oli kysyä lämpenisitkö kuulemasi perusteella! :)
-ap
En. Olet liian vanha. Pitää olla 18-22v
Ulkonäöstä paha sanoa vielä tolla perusteella. Voit olla nätti tai sitten et. Mutta et kelpaisi parisuhteeseen jos et ole varma että haluat lapsia. Muuhun mahdollisesti kyllä.
mies45 kirjoitti:
En. Olet liian vanha. Pitää olla 18-22v
-Terveisin av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Hirmu hujoppi
Niin noh... lyhyys miehellä on ehdoton turn off :)
-ap
Entäs minulle: Blondi, F-kuppi, 170/75 (eli pieni ylipaino), paksut huulet, kissamaiset siniset silmät, myös peppua löytyy tissien lisäksi, 26-vuotias
Haluan AP:ta kuin hullu puuroa.
t. nobody M
Vierailija kirjoitti:
Entäs minulle: Blondi, F-kuppi, 170/75 (eli pieni ylipaino), paksut huulet, kissamaiset siniset silmät, myös peppua löytyy tissien lisäksi, 26-vuotias
Häntä myös. Nyt atavistiset haluni repivät minut kahtia. Apua. Enkä saa kumpaakaan. Kelju maailma.
t. nobody M
Tiedoksesi ap että varmaan ketjun jokainen vastaus on tullut naiselta.. Olisit laittanut että oot 173/130 niin olis tullu enemmän yläpeukkuja.
Tuskin jos et lapsista perusta. Minuun vetoaa hedelmälliset naiset.
Kyllä. Tumma tukka ja ammatti on plussaa.
Painoa vois olla vaikka muutaman kilo enempi, mutta hyvältä kuulostaa.
Kysymykseesi "Mies! Kerro lämpenisitkö ulkonäölleni!" on mahdotonta vastata jos sinua ei näe eli laita edes kuva jos kysyt ulkonäöstäsi.