Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tyytyväinen 2800€/kk palkkaan

Vierailija
18.04.2016 |

bruttona?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo palkka ja olisin melkein tyytyväinen, ellen tietäisi, että pari työkaveriani, joista toisella on sama tehtävänkuva ja toisella paljon suppeampi tehtävänkuva, saavat pari hunttia enemmän kuin minä. Olen vielä paljon tehokkaampi, osaavampi ja yhteistyökykyisempi kuin kumpikaan heistä, eikä tämä ole omaa kuvitelmaa, vaan olen saanut lähiesimieheltä tällaista palautetta. Palkankorotuksia vaan annetaan jollain ihan muilla syillä, kuten työvuosilla.

Vierailija
42/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneltä palkalta tuntuu, mutta jos olis perusduuni ilman paineita niin olisi elämä kevyempää kuin nyt. Asiantuntijatyötä teen rahoitusalalla. Kk-palkka reilut 4600€/kk mutta parina viime vuonna vuosiansio ollut 70000€ kun on ollut ylitöitä ja bonuksia. Voin vakuuttaa että maailma kapenee kummasti kun tekee ylitöitä ja stressaa asioista vapaa-ajallaan. Joskus sitä miettii et onko sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku helppo toimistoduuni? Maatulojen verojen jälkeen paljonko jää käteen?

Itse olen hyttiemäntä laivalla ja käteen tulee 2 viikon töistä 2500-2600euroa.

Olen kyllä tyytyväisempi tähän kuin lähteä maihin toimistoon. En usko että viihtyisin.

Vierailija
44/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Minulla on nyt kyseinen palkka toimistotyössä. Olen ollut ihan tyytyväinen. Nyt vaihdan työtä ja palkkani nousee 3600€:oon. Mutta tuo 2800€ oli ihan ok myös!

Vierailija
45/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan alkupalkkani pitäisi kuulemma olla tuota luokkaa, hahaa näkis vaan, kun tähän asti parhaimmillaan 2000 €... Olisin tyytyväinen. Mutta sitten joskus myöhemmin toivoisin palkan alkavan kolmosella.

Vierailija
46/53 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Minulla on nyt kyseinen palkka toimistotyössä. Olen ollut ihan tyytyväinen. Nyt vaihdan työtä ja palkkani nousee 3600€:oon. Mutta tuo 2800€ oli ihan ok myös!

Nousee se verokin kun brutto nousee eikä käteen jää niin paljoa

Vierailija
47/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva varmaankaan on tyytyväine 2800e/kk liksaan. Tuleehan sillä toimeen, mutta ei siihen kovin tyytyväinen voi olla.

Vierailija
48/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö kysymys. Jos ihminen nyt saa enemmän palkkaa, hän tietenkään ei olisi pienempään palkkaan TYYTYVÄINEN. Ja jos hän nyt on työtön tai saa pienempää palkkaa, niin tuo tietenkin olisi parannus nykyiseen.

Joten tällä ketjulla ei mitata yhtään mitään, korkeintaan juuri nyt palstalla olevien tulotasoa.

Minä en olisi tuohon tyytyväinen, koska ansaitsen kuussa bruttona noin 4,5 tonnia.

Vierailija
49/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan jää 2000 € nettona. Ihan hyvinhän sillä sinkkuna pärjää mutta aika köyhäksi menee jos lapsetkin pitää tuolla elättää.

Vierailija
50/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tällä hetkellä bruttona hieman alle 2600e/kk (sosiaali-ja terveysala) eli olisin tyytyväinen!

Vierailija
51/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tällä hetkellä 4 tonnia bruttona joten en olis.

Vierailija
52/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani 2750 brutto ja yksi lapsi. Ei nyt niin häävi palkka, että uusia autoja tai asuntoja osteltais.

Vierailija
53/53 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bruttona?

Ei tuo riitä perheen elatukseem, kun sillä ei pärjää parikuntakaan mitenkään.

Kyllä miehen pitää ainakin Suomessa tienata vähtintään tuplasti tuon verran että saa edes naisensa elätettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan