Työ otettava vastaan, vaikka korvaus olisi pienempi kuin työttömyysturva - tarkoittaako tämä nyt siis,
että euron tuntipalkallakin on työ otettava vastaan? Työmarkkinatuki on todella pieni eli tuotakin pienemmällä palkalla kokopäivätyö otettava?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meistä on myös rajoitteita, fyysisiä, sosiaalisia jne jotka aidosti rajaavat tietyt työt pois. Minulla jo pelkkä astma ja allergiat rajaavat pois siivous-, ulko-, myymälä- ja ravintolatyön.
Avaatko tätä vähän tarkemmin? Et siis voi tehdä töitä ulkona etkä juuri sisälläkään? Myymälässä et voi olla, voisitko olla toimistossa? Miten nämä eroavat toisistaan astman ja allergian suhteen? Ravintolatyö? Sulla on hengenvaarallisia ruoka-aineallergioita, jotka reagoivat jopa hajuun/kosketukseen?
Mulla on astma ja reilusti allergioita (allergioita on toki eri tasoisia), siksi asia kiinnostaa.
Mielenterveysongelmat. Voi olla, että ahdistaa olla ulkona eikä sisälläkään muiden seurassa ole hyvä olla. Tämän vuoksi vain harvat työt sopivat, eikä usein sellaisia edes ole tarjolla, jotka sopivat.
Avaatko tätä vähän tarkemmin? Et siis voi tehdä töitä ulkona etkä juuri sisälläkään? Myymälässä et voi olla, voisitko olla toimistossa? Miten nämä eroavat toisistaan astman ja allergian suhteen? Ravintolatyö? Sulla on hengenvaarallisia ruoka-aineallergioita, jotka reagoivat jopa hajuun/kosketukseen?
Mulla on astma ja reilusti allergioita (allergioita on toki eri tasoisia), siksi asia kiinnostaa.