Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Googlasin Harry Hamlinin ja yllätyin kun tunnistin hänet nuorempana. Yleensä naiset rupsahtavat vanhetessaan ja miehet vain komistuvat, Hamlinille ei ole todellakaan käynyt niin. En ainakaan näe hänessä sitä komeaa ulkonäköä mitä hänessä oli nuorempana. Täysin tunnistamattoman näköinen nykyään. Mahtaakohan vieläkin ryypiskellä tai käyttää jotain muuta, kun on rupsahtanut noin paljon?
Hamlin oli seksisymboli 80 -luvulla, me muistamme jotka elimme sen ajan. Itse kyllä jo silloin ihmettelin asiaa, ei hän mikään erityisen komea ollut ja vaikutti kuivalta tosikolta. Media nyt aina nostaa jonkun .
Vierailija kirjoitti:
Erika on ihana!!! Ulkoisesti ihan liian barbi mutta vaikuttaa noista säikkyfeikeistä kaikista normaalimmalta. Kathryn on joku nevöhööd joka nyt purjehti 15 minuutiksi julkisuuteen. Loppuu lyhyeen hänen vierailunsa sarjassa, luulen.
Lisa V. langat soljuu sen käsistä uhkaavaa vauhtia. Kentsu ihan kuutamolla suurimman osan aikaa eikä enää taida sirkusponitkaan kiillottaa ulkokuorta. Tulee se lima Cedrik? mieleen että sen tarinat oli silloin ihan totta mitä laukoi ekan kauden jälkeen.
Lisa R. haluaisin kovasti tykätä ja on välillä hulvattoman hauska mutta on sillä(kin) joku luonnevamma?
Yolandalla ON munchausen ja pesis hiuksensa välillä.
Eileen on mun suosikki!
Kyle on outo. Mistään hänen asioistaan ei saa kukaan puhua. Jos puhuu niin on hullu, töykeä tai puuttuja. Itse kieltää kaikki ongelmat elämässään (siskoissa on aina vika, aina!!). Kyllä siihenkin joku syy oli ettei Hilton-sisko kutsunut sinne häihin heitä? Mutta senkin se käänti muiden syyksi.
Ja sen silmät oikein hehkuu kun se ensin aloittaa supattelullaan riidan joka paisuu ja paisuu. Sitten esittää hämmästynyttä ja säikähtynyttä että enhän minä mitään tiedä. Ja ne sen tukkamuuvit ja spagaatit on noloja!
Mulla oli aikoinaan käsitys että suurin osa mitä se Cedric? paljasti oli totta ja Lisa sen takia oikeesti hermona.
Vierailija kirjoitti:
Erika on ihana!!! Ulkoisesti ihan liian barbi mutta vaikuttaa noista säikkyfeikeistä kaikista normaalimmalta. Kathryn on joku nevöhööd joka nyt purjehti 15 minuutiksi julkisuuteen. Loppuu lyhyeen hänen vierailunsa sarjassa, luulen.
Lisa V. langat soljuu sen käsistä uhkaavaa vauhtia. Kentsu ihan kuutamolla suurimman osan aikaa eikä enää taida sirkusponitkaan kiillottaa ulkokuorta. Tulee se lima Cedrik? mieleen että sen tarinat oli silloin ihan totta mitä laukoi ekan kauden jälkeen.
Lisa R. haluaisin kovasti tykätä ja on välillä hulvattoman hauska mutta on sillä(kin) joku luonnevamma?
Yolandalla ON munchausen ja pesis hiuksensa välillä.
Eileen on mun suosikki!
Kyle on outo. Mistään hänen asioistaan ei saa kukaan puhua. Jos puhuu niin on hullu, töykeä tai puuttuja. Itse kieltää kaikki ongelmat elämässään (siskoissa on aina vika, aina!!). Kyllä siihenkin joku syy oli ettei Hilton-sisko kutsunut sinne häihin heitä? Mutta senkin se käänti muiden syyksi.
Ja sen silmät oikein hehkuu kun se ensin aloittaa supattelullaan riidan joka paisuu ja paisuu. Sitten esittää hämmästynyttä ja säikähtynyttä että enhän minä mitään tiedä. Ja ne sen tukkamuuvit ja spagaatit on noloja!
Hilton sisko ei kutsunut kuin Kylen ja suloisen Portian sinne häihin. Syy on Mauricion, koska hän lähti Hiltonien kiinteistövälitysbisneksestä ja perusti oman. Muutenhan sukulaismiehen menestyksestä pitäisi iloita mutta vei varmaan osan asiakkaista mukanaan ja menestyy nyt törkeän hyvin ja kateelliset heittelevät kiviä. Hän on Hiltonien mielestä siis epäkiitollinen petturi. Isommat lapset ovat tietenkin isänsä puolella joten heitäkään ei kutsuttu.
Mun mielestä kyle on ihan järjettömän vastenmielinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyle on ihan järjettömän vastenmielinen ihminen.
Olen samaa mieltä. Yrittää esittää viatonta ja kilttiä, mitä ei kyllä ole. Minua ärsytti edellisillä kausilla sen puheet Kimistä ja tämän ongelmista, koska aina jäi sellainen tunne, että Kyleä vaivaa enemmänkin se, mitä muut ihmiset sanovat, kun hänen perheestään nyt tällainen häpeällinen asia on paljastunut.
Hänen äitinsä on sanonut, että perheen väliset ongelmat pitää selvittää suljettujen ovien takana yksityisesti ja plaa plaa plaa. Kuitenkin, kun on kyse muista ohjelman naisista, Kyle on heti valmis seuraamaan vierestä, kun muut tappelee ja mieluiten vielä laittaa pökköä pesään, jotta saadaan draamaa.
Välillä voi sitten vähän itkeä, miten vaikeaa hänellä on.
Tuli varmaan selväksi, että tahdon hänet pois tuosta ohjelmasta. :D
Itse pidän Eileenista, koska hän on jotenkin todella tavallinen fiksu ihminen. Yllättäen toinen suosikkini on Erika. Hän vaikuttaa myös hyvin fiksulta. Hän on hillitty ja salaperäinen.
Mitäs se cedric sanoi lisa v.stä silloin ensimmäisen kauden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se cedric sanoi lisa v.stä silloin ensimmäisen kauden jälkeen?
Googlettamalla selviää
Yolandan hiukset on aina vaan karmean näköset. Musta tuntuu että ne on ohuet ja lisäksi jatkuva vaalentaminen saanut vielä huonommaksi.
Oikeastaan vasta tällä kaudella niissä otoksissa kun se puhuu yksin kameralle ne on kunnossa. Tuo lyhyt kampaus omanväristen hiusten kanssa sopii hänelle hienosti
Eilen alkoi maikkarilta Trumpin diili ja Brandi on siinä mukana. Tosi-tv näköjään kiehtoo häntä.. Paljonkohan tosta showsta nettoaa.
Eileen ja Erika ovat minunkin lemppareita tällä hetkellä. Lisa Rinna on ihan aivoton, Lisa V luonnehäiriöinen manipulaattori, Kyle tolkuton sopankeittäjä, Kathryn ei ole millään muotoa kiinnostava ja tuntuu erittäin vastenmieliseltä ihmiseltä todella huonoine käytöksineen. Yolanda taas on niin poissa pelistä, ettei sitä viitsi edes arvostella.
Cedric oli narsistinen mytomaanikko ja laiska hyväksikäyttäjä.
Oli keksinyt nyyhkystoorin että miten äitinsä oli prostituoitu ja asuivat Pariisin kadulla ja hän söi koiranruokaa. Rikas Lisa otti poikaparan heille asumaan ja töihin jo ennen USAhan muuttoa, antoi tälle kaiken ja kohteli kuin omaa lastaan ja sitten kun Lisa sanoi että eikö olisi aika hankkia oma koti kun tämä vaan makoili altaalla eikä halunnut auttaa Lisaa ravintolassa, niin tämä lähti valehtelemaan Lisasta kaikenlaista, tai ainakin yritti. Muistan vieläkin sen miten yritti madella takaisin tulemalla Lisan ravintolan bileisiin ja Pandora-tytär katsoi tuota Cedriciä niin pahasti kuin olisi surkeinta saastaa mitä maa päällään kantaa, joten silloin ymmärsin millainen sikamainen tyyppi kyseessä.
Kukaan ei halunnut enää palkata tuota Losissa koska oli niin läpikiero valehtelija. Yritti näyttelijäksi mutta voi olla että hänet naurettiin ulos koko USAsta. Toivottavasti sai karkoituksen.
Mä en tajua tuota Erikan kuviota.
Heiluu melkein alasti lavalla miesten kanssa esiintyen, ja sitten selittää Kylelle että mies luettelee miten hänen tulisi käyttäytyä ja että mitä mies hyväksyy ja mitä ei. Muistatteko miten mies keskeytti hänet tylysti kerran kun oli juttelemassa Lisalle & Kenille että "mene huoneeseesi!" Luulin ensin että oli huumoria mutta aika tosissaan näytti olevan ja nainen istui samantien hiljaa siinä ja katseli lattiaan.
Eilinen jakso oli kyllä kiinnostava, uskomaton toi Dubai -hotelli !
Vierailija kirjoitti:
Eileen ja Erika ovat minunkin lemppareita tällä hetkellä. Lisa Rinna on ihan aivoton, Lisa V luonnehäiriöinen manipulaattori, Kyle tolkuton sopankeittäjä, Kathryn ei ole millään muotoa kiinnostava ja tuntuu erittäin vastenmieliseltä ihmiseltä todella huonoine käytöksineen. Yolanda taas on niin poissa pelistä, ettei sitä viitsi edes arvostella.
Jos LisaV olisi luonnehäiriöinen niin tuskin olisi kyennyt ylläpitämään 28 ravintolaa Briteissä, Ranskassa ja USAssa :) Hän on älykkäämpi kuin nuo muut, ja ainoa joka rakentanut uransa ilman kenenkään apua, ja tullut ihan normiperheestä. Lisa ei jaksa bullshittiä, ja tekee sen selväksi, nuo muut haluaa vain puhua tunteista ja ongelmista ja valittaa ja valittaa.
Muut on edelleen kateellisia kun Lisa sai oman Vanderpump Rules-sarjan ja he eivät saaneet mitään. Erityisesti Yolanda joka ilmeisesti halusi mallisarjan itselleen ja lapsilleen.
mun mielipiteitä:
-Erika Giraldi. Vastenmielinen. Nai jotain 27 v. yli 50 v rikkaan miehen, tasan tarkkkaan rahojen takia. Joku väläytti että hän olisi älykäs? Ei todellakaan ole, van golddigger! nyt 44 ja mies 77 tai jotain. Hävyttömännäköinen suhde! Pappa ja nuori typy. millaistahan on sänkyelämä? Ei taatusti tapahdu mitään.
-Lisa Rinna. Ihan ok.
- lisa Vander...tavallaan fiksu mutta on myös pirullisen manipuloiva tarvittaessa.
-näyttelijä Eileen? Joku mielensairaus selvsti on taustalla, tulee joskus esiin, kuten se että Vanderpumpille suuttui vain koska Vanderpump kysyi hänen avioliiton alusta kun molemmat naimisissa muiden kanssa. jos et halua puhua niin sano se silloin äläkä mäkätä jälkeenpäin koko kautta. oma mokas. typerä.
-Yolanda foster, tässä golddigger. 4 vuotta naimisissa ja ulkonäkö laskenu kuin lehmän häntä. Uskon että silikonit aiheuttu oireet, eikä Lyme. Muta kuka tietää, ainakin osasi käyttää tarvittaessa aina Lymeä hyväkseen kun käyttäytyi röyhkeästi.. Todella vastenmieleinen nainen. Harjaa hiukses, pese hiukses, värjää juuuret, pane meikkiä naaamaan JOS lähet kuvauksiin ja jonkun juhliin tAI pysy piilossas.. Mielestäni oikein halusi esiintyä sairaampana kuin onkaan. Selvä munchausen, jos jaksat lähteä juhliin, niin kyllä sä jaksat hiukses pestä. Naurettava sootkuinen poninhhäntä! HYI! EI ihme ttä mies jätti.
-Kyle. Pikkulapsi. Lammas. "Ei saa puhua ongelmista" maton alle vaan. hys hys. Lapsellinen typy, helposti manipuloitavissa. mies on trannychaser (eli homo) mutta Kyle ei halua kuulla koska tykkää homon lompakosta, ja luksuselämästä. jatkuvasti hokee "ostetaan timeantteja!"
Nuokaan ei tainneet saada niitä kiinalaisia koiransyöntifestareita loppumaan vaan ne pidettiin viime vuonna.....? :-((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos LisaV olisi luonnehäiriöinen niin tuskin olisi kyennyt ylläpitämään 28 ravintolaa Briteissä, Ranskassa ja USAssa :) Hän on älykkäämpi kuin nuo muut, ja ainoa joka rakentanut uransa ilman kenenkään apua, ja tullut ihan normiperheestä. Lisa ei jaksa bullshittiä, ja tekee sen selväksi, nuo muut haluaa vain puhua tunteista ja ongelmista ja valittaa ja valittaa.
Muut on edelleen kateellisia kun Lisa sai oman Vanderpump Rules-sarjan ja he eivät saaneet mitään. Erityisesti Yolanda joka ilmeisesti halusi mallisarjan itselleen ja lapsilleen.
Miten luonnehäiriö estää ravintoloiden perustamisen ja ylläpitämisen? Moni kiero kusipää on sikarikas bisneshenkilö. Itse asiassa se tuntuu monesti edesauttavan asiaa, koska ei ole turhan painavaa etiikkaa tai moraalia esteenä.
Lisa V on tilannetajuinen, ja osaa taktikoida eikä lähde mukaan toisten temppuiluun.
Rehellinen, suorasanainen eurooppalainen nainen joka ei ehkä luonteeltaan oikein sovi tuonne teennäisten jenkkien sekaan.
Aivan loistavia huomioita ! Sai nauraa kunnolla