Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomaan matkat viiden lapsen kanssa?!?

Vierailija
18.04.2016 |

Katselin tuossa Thaimaan matkoja. Ja vähän muitakin. Eikö tosiaan ole yhtään isoa huonetta missään matkatoimistossa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan huoneistoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoimimatka, pääset paljon halvemmalla. Voit itse päättää missä majoitut eikä ole rajattu ylikalliiden ja huonojen mestojen valikoimaan.

Itse katsot suorat lennot ja sitten majoitus, ison villan saa edullisesti.

Vierailija
4/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, ettei Thaimaasta löytyisi isoja huoneistoja. Tuttavani vuokraavat yleensä kokonaisen talon kun matkustavat ystäväperheen kanssa. Eivät kyllä käsittääkseni käytä mitään matkatoimistoja.

Vierailija
5/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tuossa Thaimaan matkoja. Ja vähän muitakin. Eikö tosiaan ole yhtään isoa huonetta missään matkatoimistossa?

Pönttö. Varaa suoraan hotellista. Tai vuokratkaa bungalow. Tulee paljon halvemmaksikin kuin etsiä jonkun matkatoimiston kautta. On olemassa useita suomalaisia kiinteistöyhtiöitä, jotka vuokraavat taloja Thaimaasta. Sieltä saa 800 dollarilla kelpo talon uima-altaalla kahdeksi viikoksi.

Vierailija
6/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa lausua thöhh-aimaa.

Vierailija
7/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun kaverini vuokrasivat talon Thaimaasta käyttöönsä loman ajaksi.

Sitten olisi Airbrb.

Vierailija
8/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tuota matkatoimiston kautta pelkät lennotkin tilattua. Tai ei siihenkään tarvitse sitä matkatoimistoakaan, ellei erikseen halua. Sopivat huoneistot vain hakemaan jonkin hotellihakukoneen kautta ja sitten joko 1) sen kautta varaus tai 2) etsii hotellin nimellä hakukoneesta ja ottaa suoraan yhteyttä tai sitten vain 3) listaa muutaman sopivan paikan ja kävelee varaamaan huonetta ihan paikanpäällä. 

Yksinkertaista, vai mitä?

Vierailija
9/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää mikä on luotettava paikka vuokrata? Ei oo kiva jäädä taivasalle vauvan kanssa.

Vierailija
10/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-varaa sopiva huone tai huoneisto suoraan hotellista, täysin 100% luotettavaa vaihtoehtoa ei ole, mutta isompiin ketjuihin kuuluvat hotellit, joilla on hyvät käyttäjäarvostelut ovat luotettavampia kuin 5 minuuttia sitten nettiin ilmestyneet, joista ei löydy kunnollisia tietoja muuta kuin maksamista varten.

-ota yhteyttä matkatoimistoon ja kysy sopivaa huonetta, isompia huoneita ja huoneistoja ei tarjota matkatoimiston sivulla ns. pakettimatkana suomalaisille (eikä aina edes uima-altaallisia huoneita, niitäkin on jouduttu erikseen varaamaan)

Vierailija
11/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot itse lennot ja huoneistohotellin vaikka Hotels.comin kautta, sitä mekin käytämme monta kertaa vuodessa eikä ole vielä ylläreitä tullut vastaan.

Vierailija
12/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin talvella Merlin Beach Resortissa Phuketissa. Siellä olisi voinut yhdistää kaksi huonetta  ja lisävuoteineen yhdistelmähuone olisi vetänyt  8 henkeä (myös vauvanvuoteita sai). On Finnmatkojen listoilla Blue Village-hotelli, joten toimintaa lapsille riitti.

Vierailija
13/13 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrattiin kun olin lapsi niin asunto aina kun lähdettiin lomailemaan.

Meitä oli lapsia viisi, 5-15v ja äiti sekä isä. :)