Menetitkö miehesi Dark Souls 3:lle?
Dark Souls 3 julkaistiin vajaa viikko sitten. Menetitkö miehesi pelin pauloihin, vähän niin kuin kävi viime syksynä Fallout 4:n kanssa?
Kommentit (12)
joo ja toisen pojan (fallout 4 ei aiheuttanut meillä samaa)
Jos menisit mukaan. Se on antoisaa fantasiaa kun avoimin mielin vähän helllittää pipoa. Hetken hurmaa joka loppuu aikanaan kyllä.
Odottakaahan vaan neitoset kun miehenne hoksaa Demon's Soulsin, se on noitten Souls-pelien ensimmäinen versio. Tosin vain PS3 luulisin...
Kyllä meillä meni niin päin, että mies menetti minut :D
Mies mäkättää kun olen taas kuulemma aina pelaamassa. Kieltämättä menee pelatessa kahdeksankin tuntia ihan heittämällä. Enemmänkin. Pelaamiseni on kyllä hyvin kausittaista, saattaa mennä melkein vuosikin etten pelaa ollenkaan, siksi suonkin itselleni hyvällä omallatunnolla näitä pelimaratonikausia. Nyt on julkaistu hyviä pelejä (Witcher 3!!), joten on tullut pelailtua paljon. Kesään mennessä taas pelailut jää vähäksi aikaa.
En vielä...
Jätti Falloutinkin hankkimatta (toistaiseksi) juurikin siksi, ettei häviä sen syövereihin.
Toisaalta äkkiähän se olisi pelattu läpi, että kerran se vaan kirpasis ja mä saisin keskityttyä omiin juttuihin.
Saisipa naisen, joka istuisi minun jäykän kaluni päällä monta tuntia pelaamassa. Välillä nousee siitä, koska minun pitää mennä tekemään hänen rankan pelimaratoninsa bensaksi voileipiä. Tulen sitten takaisin sohvalle ja hän istuu takaisin kaluni päälle ja minä alan syöttää hänelle leipää. Ei saa tulla turhia taukoja ja ohjain menisi rasvaiseksikin, jos nainen käsittelisi leipiä itse.
Vierailija kirjoitti:
En vielä...
Jätti Falloutinkin hankkimatta (toistaiseksi) juurikin siksi, ettei häviä sen syövereihin.
Toisaalta äkkiähän se olisi pelattu läpi, että kerran se vaan kirpasis ja mä saisin keskityttyä omiin juttuihin.
Jaa-a, olen fallout 4:ää nyt hinkannut kuukauden joka ilta ja päätarina ei ole edennyt vielä mihinkään suuntaan. Pitäisi vissiin tehdä jotain siihen liittyviä tehtäviä että sais sen pois alta.
Pelaan kylläkin itsekin.