Vaimoni on juoksunsa juossut
No niin olen minäkin mutta siinä missä oma juoksuni oli vain pikku hölkkä niin vaimoni sitä kun vetikin maratonin.
Kommentit (14)
Ok. Kiva kuulla. Saiko hyvän ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti partneriensa laskemisen 50:.n jälkeen. Tiettävästi hän on myös pettänyt minua avioliittomme aikana ainakin neljän eri miehen kanssa.
Hmm. Sangen hämmentävää keskustelua käytte.
Kai vaimosi voi jatkaa juoksua, vai tuliko penikkatauti?
Näin vaimosi kyllä juoksemassa eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti partneriensa laskemisen 50:.n jälkeen. Tiettävästi hän on myös pettänyt minua avioliittomme aikana ainakin neljän eri miehen kanssa.
Nyt en ymmärrä. Kysyin vaimosi maratonaikaa, en seksikumppaneiden lukumäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin kaiken aikaa vaimoni seksuaalihistoriasta. Ei se koskaan olisi jaksanut oikeaa maratonia juosta, lihomaankin alkoi jo siinä 20-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin kaiken aikaa vaimoni seksuaalihistoriasta. Ei se koskaan olisi jaksanut oikeaa maratonia juosta, lihomaankin alkoi jo siinä 20-vuotiaana.
Sun kirjallinen ilmaisusi on vähän vajaata.
Jos yrität olla jotenkin coolin salaperäinen niin tässä nolaat vaan itsesi. Sinulla on petetty olo mutta ketään ei kiinnosta vinkumisesi.
Aha. No kiva kun kerroit meille. Minkälaisen keskustelun ajattelit tästä alkavan?