Rv 5 ja itkettää, masentaa, ruma ja mitätön olo
Tuntuu että kaikilla muilla on kaikki paremmin. Kauniimpi koti, enemmän rahaa, parempi elämä, vähemmän läskiä, parempi perse yms. Mua vaan itkettää vaikka haluan vauvan! Mitä teen itselleni?
Kommentit (16)
Hormoonit taitavat sekoittaa tunteita. Kannattaa ottaa asia puheeksi neuvolassa ja pyytää, että saisit keskusteluapua. Voimia. <3
Onpas sulla jo raskaus pitkällä 😉
Oikeesti.. mitä tosta tulee jos yhtä ulinaa jo nyt. Mieti mitä kaikkea sulla on edessä..
Jaahah. Ootas kun pääset tähän missä mä oon; rv41. Ja vittu loppua ei näy.
Luulin et naiset pitävät itseään kauniina raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Jaahah. Ootas kun pääset tähän missä mä oon; rv41. Ja vittu loppua ei näy.
Ei helevetti mikä kommentti 👍
Vai ei loppua näy 😝
Vierailija kirjoitti:
Näin varmasti, mutta nykyään on näitä itkupillejä, jotka katselee jonkun bimbon raskauskuvia instassa jolla ei maha edes näy kunnolla ja se menee sitten tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hah, tosi kauniilta. Itse ainakin näytän joltain lehmältä ja vähän yli puolen välin raskautta olen. Missä se ihana raskauden hehku viipyy? Vaikka en nyt niin hohdokkaalta näytä, niin en mä nyt sitä itkeä viitsisi. Tämä paisuminen nyt vaan kuuluu asiaan ja muutenhan olen ollut pääosin terve ja vauvakin on kasvanut hyvin, niin kyllä tässä pitäisi mieluummin iloita. :)
Mä oon synnyttänyt kuukausi sit ja näytän edelleen valaan ja mursun risteytykseltä, älä välitä. Sul vaan hormonit temppuilee.
Löysin mun sielunkumppanin. Paitsi mä olen tollanen muutenkin kun raskaana 😆
Huhhuh mitä ihmettä sä iniset rv 5? sellaset kevyt 35+ viikkoa sulla vielä edessä kuule, jos nyt jo lihava olo ni ootas mitä se on sitte 9.kuulla. Ihan naurettavaa tollanen pillittäminen, ei kannata hankkiutua raskaaksi jos ei kestä!
Jaa. Mulla tuli ensimmäiset raskauden merkit rv 8 :D hassua jos noin paljo ongelmia rv 5....
Kuulostaa enemmän pms oireilta. Kohta alkaa menkat ja helpottaa
Normaalisti tossa vaiheessa ollaan onnen kukkuloilla, jos raskaudesta ylipäänsä vielä edes tiedetään. Aika surullista jos masentaa, haluatko vauvan..?
Ei tsiisus 😂