Mihin piilottaisit mieheltäsi kondoomin, jonka käytit toisen miehen kanssa?
Kommentit (44)
öö, no roskikseen muiden roskien alle. Ei tosin ole tuollaisia ongelmia.
Klassikkokirjan väliin. Sieltä se sitten yllättää joskus jonkun kenties seuraavan sukupolven edustajan.
No eipä ole ollut tarvetta tällaisia murehtia, mutta erittäin suurella todennäköisyydellä uskon että laittaisin sen roskikseen.
Kerrostalossa voisi heittää ikkunasta ulos
Vierailija kirjoitti:
Klassikkokirjan väliin. Sieltä se sitten yllättää joskus jonkun kenties seuraavan sukupolven edustajan.
Mä olin nuorena kesätöissä kirjastossa. Ihmiset käyttävät yllättäviä asioita kirjanmerkkinä, lähes päivittäin löytyi monenmoista jännää yllätystä kirjan välistä esim. ohut makkarasiivu, käyttämätön vielä voimassa oleva lentolippu ja sitten se kondomi on tullut itse löydettyä.
Soita joku muuttofirman auto hakemaan.
Must tuntuu, että nää jotka sanoo: "ei ole tuollaisia ongelmia", juurikin omaavat kyseisiä ongelmia :D miksi pitää anonyyminä muuten alkaa todistelemaan mitään.
Tämähän oli hauska kuviteltu tilanne! Käyttäkää mielukuvitusta ja kekseliäisyyttä. Mistä mies ei koskaan sitä löytäisi. Itselläni tuli mieleen, että vauvan kakkavaipan sisään :D sieltä tuskin penkoisi.
Ehkä yläkertaan mutta toisaalta jos kondooli on aika pitkä niin sen kyllä näkisi yläkerran käytävässä. Ja nyt valodan aikaan takapihakin ois vähän huono eikä ole luntakaan minkä alle laittais. Aika hankalaa ois piilottaa. Toisaalta voisin valehdella että naapuri pyysi piilottamaan.
Keittiön roskapussiin. Sinne olen onnistuneesti piilottanut mm. viinipulloja..
Mä en kyl uskaltais laittaa normi roskikseen. Meillä mies vie melkein aina rodet. Meniskö vessanpöntöstä alas?
Kerrostalossa vois heittää myös rappuun :D ei kukaan sais tietää kenen se on
Vierailija kirjoitti:
Must tuntuu, että nää jotka sanoo: "ei ole tuollaisia ongelmia", juurikin omaavat kyseisiä ongelmia :D miksi pitää anonyyminä muuten alkaa todistelemaan mitään.
Tämähän oli hauska kuviteltu tilanne! Käyttäkää mielukuvitusta ja kekseliäisyyttä. Mistä mies ei koskaan sitä löytäisi. Itselläni tuli mieleen, että vauvan kakkavaipan sisään :D sieltä tuskin penkoisi.
Enpä ajatellut että joku pitäisi normaalia kommentointia jonain todisteluyrityksenä. Mielestäni kysymys on vaan niin typerä. No, ehkä perheissä jossain pengotaan roskikset ennen vientiä mutta meillä ei sellaista harrastetan joten roskis olisi ihan riittävän hyvä piilo.
Itse tyttökaverilla vieraillessa ei viitsi kannella käytettyjä roskiin kun siellä vanhemmat ja sisarukset sitte hääräää jne.. :) yleisimmin ku panon jälkeen käyn vessapesulla ni kääräsen kumen/kumet paperiin ja kastelen hanan alla ja vedän pöntöstä alas. Ei koskaa oo mitään tukkeutumia tullu ja ei oo noussu kertaakaa takas pöntöstäkää vaikka välillä pakko käydä viel vilkaseen että ei siel sit uiskentele pöntössä ku aamulla joku vessaan menee :D
Kerran sidoin naapurin auton tuulilasin pyyhkijään. Kyl nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yläkertaan mutta toisaalta jos kondooli on aika pitkä niin sen kyllä näkisi yläkerran käytävässä. Ja nyt valodan aikaan takapihakin ois vähän huono eikä ole luntakaan minkä alle laittais. Aika hankalaa ois piilottaa. Toisaalta voisin valehdella että naapuri pyysi piilottamaan.
Laittaisin takaisin äitiyspakkaukseen, missä kondooli alunperin tulikin. Väittäisin etten ole käynyt lähimaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl uskaltais laittaa normi roskikseen. Meillä mies vie melkein aina rodet. Meniskö vessanpöntöstä alas?
Jotkut ovat heittäneet, harmi vaan että viemäri tukossa sen jälkeen ja putkimiehen käynnin jälkeen selviää miksi.
Söisin sen