Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe omaa viehättävyyttäni

Vierailija
17.04.2016 |

Minua kiusattiin ulkonäöstä koko kouluaika. Totuin ajattelemaan, että en lle seksuaalinen olento. Minulla oli poikia kavereina. Nyt aikuisena käyttäydyn yhä välittömästi miehiä kohtaan, olen ystävällinen. Tämä on ilmeisesti tulkittu seksuaaliseksi, sillä saan usein kiinnostusta osakseni. En todellakaan etsi miestä, enkä voi ymmärtää, mitä he minussa näkevät.pitääkö olla hymyilemättä? Mielestäni olen tavallinen,silmälasipäinen ja 10kg ylipainoinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa, jos se on kadonnut näkyvistäsi.

Vierailija
2/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat vaan vaikuttaa itse tyrkyltä / kiinnostuneelta, jolta mies ajattelee saavansa helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa pelkään miehiä. Minulla on ollut 3 seksikumppania ja kaikki pitemmissä suhteissa. Nyt naimisissa. Miksi lähetän ristiriitaisia viestejä ja miten lopettaa lähettämästä?

Vierailija
4/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen siitä etten ole viehättävä, itsetuntoni on siksi ollut aina äärimmäisen huono, kiusaaminen ei edesauttanut itsetuntoni kehittymistä ollenkaan. Miehet lähestyy minua vain seksimielessä ja sitäkin tapahtuu harvoin, en halua mitään yhdenillan juttuja.

Vierailija
5/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa pelkään miehiä. Minulla on ollut 3 seksikumppania ja kaikki pitemmissä suhteissa. Nyt naimisissa. Miksi lähetän ristiriitaisia viestejä ja miten lopettaa lähettämästä?

Vierailija
6/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietoinen siitä etten ole viehättävä, itsetuntoni on siksi ollut aina äärimmäisen huono, kiusaaminen ei edesauttanut itsetuntoni kehittymistä ollenkaan. Miehet lähestyy minua vain seksimielessä ja sitäkin tapahtuu harvoin, en halua mitään yhdenillan juttuja.

Tämä ei ole ap.

Vierailija
7/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitää sanoa, että olet kuumempi kuin luulet. Voisit vielä mennä missikisoihin.

Tai olet henkisesti kaunis seksijumalatar, josta säteilee hyviä viboja

Vierailija
8/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laihduttaa, jos se on kadonnut näkyvistäsi.

Hihihihihihihihihi

Vierailija
9/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole vuosiin nähnyt miehistä komeuttani kuin peilin kautta

Vierailija
10/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän pitää sanoa, että olet kuumempi kuin luulet. Voisit vielä mennä missikisoihin.

Tai olet henkisesti kaunis seksijumalatar, josta säteilee hyviä viboja

Kyllä, jos mentäisiin aikakoneella viisitoista vuotta taaksepäin. Nykyään olen jo vanha akka, reippaasti ylipainoinen.

Vierailija
11/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
12/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tunnen olevani keskivertoa rumempi, mutta silti joka baarireissulla olisi joku mies lähdössä mukaan. Eikä miehet edes rumimmasta päästä, osa jopa keskivertoa komeampia! Mutta miksi silti ajattelen itseni vain oksettavan näköisenä ja ärsyttävänä olentona..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi