Höh, vetkuttelin niin kauan lenkille lähtöä että alkoi sataa.
Nukuin pitkään, siivoilin keittiötä ja nyt sitten sataa. En ole sokerista mutta inhoan lenkillä kun kasvot ja rillit kastuu enkä näe mitään.
Kommentit (22)
Aina sitä keksii tekosyitä. Huomenna on varmaan liian kuuma
Vierailija kirjoitti:
Joo, lenkillä käynti ei onneksi ole mulle mikään pakkomielle. Voin mennä myöhemmin tänään tai jättää kokonaan väliin.
Rentoutta sinunkin sunnuntaihisi=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lenkillä käynti ei onneksi ole mulle mikään pakkomielle. Voin mennä myöhemmin tänään tai jättää kokonaan väliin.
Sen taatusti näkeekin takapuolesi koosta. Otahan suklaalevy rentoutumisen kunniaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen taatusti näkeekin takapuolesi koosta. Otahan suklaalevy rentoutumisen kunniaksi
Väärin meni=) Mulla on oikein hyvänkokoinen ja -näköinen peppu ihan pingottamattakin.
Tiesitkö että stressi lisää selluliittia?
Säätiedotus piti paikkansa. Kävin sauvakävelemässä aamusta.
Huono tekosyy. Ulos vaan, nythän siellä on optimaalinen lenkkeilysää!
Itse menen just mieluiten sateella.
Onneksi ei oo rillejä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo rillejä.
Riippuu mitä kukin pitää optimaalisena lenkkeilysäänä. Minä en ainakaan kovalla sateella mene ulos, koska on niin paljon sateettomiakin säitä olemassa.
Minä lähdin kun satoi eikä sitä kauaa sitten kestänytkään vaan rillit kuivana sain reippailla ;) Iltasella ajattelin mennä uudestaan, tekisi mieli piirtää muutama polku OSM:ään...
Vierailija kirjoitti:
Säätiedotus piti paikkansa. Kävin sauvakävelemässä aamusta.
Olitpa reipas. En seurannut yhtään säätiedotusta. Nukuin myöhään rästejä pois ja heräsin päänsärkyisenä.
Eilen olin 2 tunnin lenkillä joten tänään ei edes välttämättä tarvitse mennä. Voin tehdä jonkun treenin sisällä jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni=) Mulla on oikein hyvänkokoinen ja -näköinen peppu ihan pingottamattakin.
Haha, ainahan täällä kaikki on hyväpeppuisia ja -runkoisia
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo rillejä.
Huoh, No mulla on ne rillit ja ne kastuu ja höyrystyy...se on sairaan ärsyttävää. Lippiksellä pystyy vähän suojaamaan mutta pitkällä lenkillä sekin alkaa vuotaa. Olen vuosia etsinyt GoreTex- lippistä.
Mä vetkuttelin kauppaan lähdön kanssa :D Inhoan todella paljon, kun housut kastuu. Mutta kaippa minä lähden kohta pyöräilemään. Huvittavaa sinänsä, että olen menossa ostamaan vedenpitävää laastaria, ihan pakko tuon haavan takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ainahan täällä kaikki on hyväpeppuisia ja -runkoisia
Muista en voi puhua kun en tunne ketään IRL. Runko mulla on vähän lyhyt, sitä en voi kehua. Mutta peppu on oikein hyvä. Ai niin ja haba myös, ihan kehujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mä vetkuttelin kauppaan lähdön kanssa :D Inhoan todella paljon, kun housut kastuu. Mutta kaippa minä lähden kohta pyöräilemään. Huvittavaa sinänsä, että olen menossa ostamaan vedenpitävää laastaria, ihan pakko tuon haavan takia :D
Ota muovipussi ettei ostokset kastu =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo rillejä.
Riippuu mitä kukin pitää optimaalisena lenkkeilysäänä. Minä en ainakaan kovalla sateella mene ulos, koska on niin paljon sateettomiakin säitä olemassa.
Happipitoisuus +.
Joskus ollut sellaisia kesiä, että yöllä saanut lenkkeillä jos meinaa sadetta vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo rillejä.
Happipitoisuus +.
Joskus ollut sellaisia kesiä, että yöllä saanut lenkkeillä jos meinaa sadetta vältellä.
No samanlainen happipitoisuus on sateen jälkeenkin, plussana se, että silloin on sateetonta eikä siis kastu.
Toki sade on parempi ulkoilusää kun jokin hirveä paukkupakkanen. Onneksi talven kovat pakkaset rajoittuivat vain siihen 2-3 viikkoon silloin tammikuussa ja kun ne paukkupakkaset lähtivät Suomesta silloin tammikuun loppupuolella, niin eivät onneksi sitten koko talvena enää palanneet. Nyt ollaan onneksi jo niin pitkällä keväässä, ettei mitään paukkupakkasia voi enää tullakkaan vaan onneksi vasta aikaisintaan ensi talvena, jos silloinkaan. Onhan niitä ollut paljon sellaisiakin talvia, jolloin kovia pakkasia ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oo rillejä.
Happipitoisuus +.
No samanlainen happipitoisuus on sateen jälkeenkin, plussana se, että silloin on sateetonta eikä siis kastu.
Niin, jos se sade loppuu sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Toki sade on parempi ulkoilusää kun jokin hirveä paukkupakkanen. Onneksi talven kovat pakkaset rajoittuivat vain siihen 2-3 viikkoon silloin tammikuussa ja kun ne paukkupakkaset lähtivät Suomesta silloin tammikuun loppupuolella, niin eivät onneksi sitten koko talvena enää palanneet. Nyt ollaan onneksi jo niin pitkällä keväässä, ettei mitään paukkupakkasia voi enää tullakkaan vaan onneksi vasta aikaisintaan ensi talvena, jos silloinkaan. Onhan niitä ollut paljon sellaisiakin talvia, jolloin kovia pakkasia ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
...onneksi...
Silmälaseissa pitäisi olla automaattinen pisaratunnistin ja pyyhkijät. 😊