Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllättävää olet oppinut av:ltä?

Vierailija
17.04.2016 |

Miten av on avartanut käsitystäsi ihmisistä?

Itse olen kiinnittänyt huomiota tällaisiin:
- on miehiä, jotka jaksavat keskustella paljon parisuhteesta ja ihmisistä
- ylä asteen jälkeen en erityisemmin ole kohdannut ikävästi käyttäytyviä naisia. Oletin että aikuistuminen on muuttanut monia. Av:n perusteella päädyn siihen, että ne ovat ajautuneet jonnekin toisaalle, eivätkä missään tapauksessa kadonneet

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on yksinäisiä ihmisiä joiden ainoa huvi on kirjoittaa tänne. paljon ihmisiä jotka tyytymättömiä elämäänsä ja näyttävät tämän joko haaveilemalla jostain ilman, että oikeasti jaksavat/pystyvät sitä toteuttamaan (hakisinko yliopistoon/lähtisinkö/millainen talo olisi) tai käyttävät energiansa arvostelemalla muita. Hirvittävän paljon agressioita. JOitakin oikeita aitoja ihmisiä joiden kirjoituksia lukeissa tulee hyvälle mielelle/tulee aidon myötätuntoinen olo.

Vierailija
2/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten typeryys on rajatonta, vaikka eipä se oikeastaan yllätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ilkeitä petoja.

Vierailija
4/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että suurin osa porukasta ajattelee todella mustavalkoisesti ja on sekunnin murto-osassa valmis tuomitsemaan muut ihmiset, jotka elävät eri tavalla tai ajattelevat eri tavalla kuin itse.

Vierailija
5/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat vielä lapsellisempia ja materialistisempia kuin olin aiemmin kuvitellut. 

Vierailija
6/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon niitä yksinäisiä ihmisiä, jotka korvaavat ihmissuhteet av:lla.

Vierailija
7/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täällä moi! o/

Vierailija
8/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on keskimäärim todella empaattinen ja hyväsydämminen.

Vierailija
9/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä yllättävää että jonkun random-miehen epäonnistuttua elämässä se on kokonaan minun syytäni koska en antanut tälle pillua. Pilluenergialla se sohvalla piereskelevä vinkulelu olisi muuttunut turbosuorittajaksi ja perustanut 88 menestyvää yritystä, mutta koska ei sitä haaraa herahtanut niin... 

Vierailija
10/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naiset ovat vielä lapsellisempia ja materialistisempia kuin olin aiemmin kuvitellut. 

Itse olen yllättynyt niistä materialistisista miehistä, joille kaunis kumppani olisi ensisijaisesti merkki menestyksestä. Ja jotka tulkitsevat muiden miesten kauniit kumppanit statussymboleina.

Vierailija
11/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli muillakin keskustelupalstoilla, mutta yllätyin, että joillekin naisille on ihan ok, että seksuaalinen kanssakäyminen kuvataan salaa.

Vierailija
12/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt siitä miten hysteerisesti ja mustavalkoisesti suuri osa naisista suhtautuu pettämiseen. Ja että huorissa käyntiä pidetään pahempana kuin "tavallista" pettämistä.

Tiedän, että nyt satelee alapeukkuja, mutta vastasin kysymykseen.

Vierailija
13/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyttyäni tänne vahingossa jokin aika sitten olin aivan järkyttynyt. En ollut koskaan voinut edes kuvitella, että tällaisia kammottavia ihmisiä on olemassa kuin suurin osa tänne kirjoittavista. En koskaan tapaa mitään tämän kaltaistakaan oikeassa elämässä. Ehkä senkin takia tämä on jotenkin sairaasti koukuttava.

Suurin osa ihmisistä taitaa tänne oksentaa kaiken sen pahan olon mitä ei voi /uskalla / kehtaa tuoda esiin oikeassa elämässä.

Eli olen varmaan oppinut sen, että Suomessa on paljon huonostivoivia ja onnettomia ihmisiä jotka sen takia käyttäytyvät uskomattoman rumasti ja vastenmielisesti.

Joskus harvoin sitten ilokseen törmää johonkin fiksuun ja kivaan viestiin.

Yritän vierottautua palstasta. ...

Vierailija
14/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä täällä moi! o/

Hauskempaa olla porukalla yksin. Sen olen oppinut, että monet yksinäisyyteen ajautuneet vaikuttavat viestien perusteella melko tavallisilta, mutta silti on jotain ongelmia vuorovaikutuksessa ja ajauduttu yksin oloon.

Vierailija
15/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalaiset asuvat suurissa asunnoissa, tienaavat yli 3000 euroa kuukaudessa, heillä käy siivooja. Palstalaisten lapsilla on kalliit harrastukset. Palstalaiset ovat snobeja ja vihaavat wt-porukkaa joita ovat kaikki vuokralla asuvat. Suomella pyyhkii hyvin ei kannata uskoa uutisia.

Vierailija
17/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä on niin paljon ääliöitä! Yksinkertainen matemaattinen lasku aiheuttaa hirmuiselle osalle vaikeuksia. Ja omasta väärinlaskemisesta pidetään kynsin ja hampain totuutena kiinni, vaikka se on helppoa osoittaa vääräksi! Tämä skaalautuu sitten muihinkin asioihin. Akateemiset ovat ylimielisiä ja koppavia, vaikka itse amiksena on ainoa toisten (= akateemisten) tuomitsija. Partiopoikien pikkulevikkisessä lehdessä murkkupoikien julkaisema vähäpukeisen tytön kuva on patriarkaatin juoni tms.. Aivan uskomatonta!

Silti kynsin ja hampain arvostan ihmisiä ennen kaikkea muuta. Helpoksi ette sitä kuitenkaan tee!

Vierailija
18/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamani kommentit tulkitaan väärin, koska palstailijat kuvittelevat niihin omaan maailmankuvaansa sopivat tausta-ajatukset ja tunnetilat. Olen kirjoitellut joitain ajatuksia vähän tylsistyneenä ajankuluksi ja olen saanut kuulla olevani vihainen ja pari kertaa juonitteleva. Kiinnostavaa, sillä tuollaiset kertoo jotain sen lukijan tavasta suhtautua ihmisiin. Tai trollien ajanvietteestä.

Vierailija
19/19 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yllättynyt niistä materialistisista miehistä, joille kaunis kumppani olisi ensisijaisesti merkki menestyksestä. Ja jotka tulkitsevat muiden miesten kauniit kumppanit statussymboleina.

Olen huomannut saman ja siltä tosiaan tuntuu, että näin on. Enenevässä määrin ihmisten pinnallisuus on lisääntynyt parin viime vuosikymmenen aikana.

En varmasti kovin väärin arvele jos totean, että syy on ainakin osittain helposti seurattavan ja toteutettavan tv-viihteen ja muun viihteellisen median, jonka keskeinen sisältö on hakea ja esitellä näyttäviä kohteita mitä rahalla saa sekä miltä ulkosesti hyvin menestyvän näköiset ihmiset näyttävät ja tekevät. Viihteen ja sarjojen tekijöilä ensisijainen tavoite on tietysti suuret katsojajoukot ja sitä kautta myynti ja tulot yhtiölle, tuottajille ja kustantajille. Sen enempää ja perustavanlaatuisempia seurauksia he eivät ajattele koska se ei tuota rahaa ja on siten epäkiinnostava sivuseikka heille.

Em. trendin sivutuotteena Ihmiset ottavat roolimalleja ja tavoitteita itselleen näistä ohjelmista ja sarjoista. Kauniit kumppanit ovat sitten sen seurauksena ensisijaisesti monelle osa oman elämän kulisseja ja mikäli ne eivät toimi siinä kontekstissa omasta mielestä oikein, niin ne halutaan pikaisesti vaihtaa parempaan.

Ilmeisesti kulisseissa aikansa eläneelle ja siitä elämänsisältönsä saavalle on kuintenkin melkoisen mahdoton ajatus luopua ja ymmärtää että tyytyväisyys ja onni eivät synny kivojen ja nättien asioiden keräilystä ympärilleen tai pelkästä halusta olla onnellinen, ei vaikka kuinka yrittäisi.

Onnellisuustutkijoiden tekemien havaintojen mukaan onnellisuus seuraa ajan myötä  siitä kun ihminen on tyytyväinen siihen mitä hänellä on, vaikka se mitä hänellä on olisi on hyvin vähäistä suhteessa muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan