Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa orkkua yhdynnässä, mies sanoi että ..??

Vierailija
17.04.2016 |

mulla on klitoris väärässä paikassa. Hän ei tee yhtään mitään mulle orkun saamiseksi, mitäs tekisit tilanteessani?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Tyydytys pitäis olla ihmisoikeus!

Vierailija
2/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin sellaisen yksipuolisen tuhraamisen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon

Vierailija
4/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saa kun ottaa itse vastuun orkustaan. Ole aktiivinen, valitse asento joka on sinulle otollisin, rentoudu, anna mielikuvituksen lentää lempifantasioissasi. Minusta miehellä on rajalliset mahdollisuudet saada sinulle orkku aikaan yhdynnässä. Tee se itse ja ota orkkusi. t: nainen

Vierailija
5/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Frigideihin naisiin ei kannata haaskata aikaa. Orgastinen nainen on paras suhteen kestävyyden tae.

"nautin kyllä seksistä, mutta..."

Vierailija
6/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokematon mies joka ei tunne kunnolla naisen anatomiaa?

Onko gynekologi sanonut koskaan että klitoriksesi olisi väärässä paikassa?

Opeta miestäsi hiukan.. ja jos häntä ei kiinnosta, niin vaihtoon.

Vierailija
7/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mistä tuollaisia "miehiä" oikein löytää?? :(

En kyllä itse näkisi minkäänlaista tulevaisuutta tuollaisen tyypin kanssa, jos kumppanin tarpeiden huomioiminen on kuvailemaasi tasoa...

Vierailija
8/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies.

Vierailija
9/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sulla on liian pieni naista tyydyttämään.

Vierailija
10/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten saa kun ottaa itse vastuun orkustaan. Ole aktiivinen, valitse asento joka on sinulle otollisin, rentoudu, anna mielikuvituksen lentää lempifantasioissasi. Minusta miehellä on rajalliset mahdollisuudet saada sinulle orkku aikaan yhdynnässä. Tee se itse ja ota orkkusi. t: nainen

Se ei ole sama kuin miehen antama orkku. Mihin sitten miestä tarvitaan seksissä jos sen aina hoitaa itse?

T. Nainen jolla ei ole näitä ongelmia

Vierailija
11/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaanko se mies niin sanoi? Jos sanoi, niin pikainen anatomian oppitunti äijälle.

Vierailija
12/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. En kattelis moista ukkoa lainkaan. Adjöö o/

Vierailija
13/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että sulla on liian pieni naista tyydyttämään.

Minä en sanoisi noin vaan neuvoisin että miten ja yhdessä opeteltaisiin. Jos miestä ei se kiinnostaisi niin sitten vaihtoon.

Vierailija
14/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole sama kuin miehen antama orkku. Mihin sitten miestä tarvitaan seksissä jos sen aina hoitaa itse?

Ei aina. Suuseksissä ja sormihommissa miehellä on suuremmat vaikutusmahdollisuudet orkun antamiseen naiselle. Ja minusta yhdyntä on kuitenkin seksiä Yhdessä vaikkei odotakaan lahnana että mies Antaa minulle orgasmin. Molemminpuolinen aktiivisuus on kiihottavaa.

Vierailija
15/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siirrä se litoris oikeaan paikkaan.

Vierailija
16/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika porvoolta että mies sanoo klitoriksen olevan väärässä paikassa. Orgasmi ongelmaisen kanssa käy vielä niin ettei meinaa mieskään saada. Lopulta turhautuu kun toista ei saa tulemaan. Aika karua mutta suosittelen vaihtoa sikäli kun tarina on totta.

Vierailija
17/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Minulla myös klitoris niin kaukana emättimen suuaukosta, että missään asennossa ei saa peniksenvarresta kosketusta. Vaikka olisi pitkä penis.  Klitoris myös hyvin pieni. Siis se näkyvillä oleva osa klitoriksesta. Klitoriksen juurethan yltävät todella pitkälle alaspäin, mutta näkyvissä on vain se pyöreä pallukka.

Sun pitää itse hieroa sitä esim liukuvoiteen kanssa samalla kun mies panee. Johan lähtee. ;) Tai mies hieroo samalla, riippuu asennosta. Dildollakin voi avittaa. 

Vierailija
18/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris väärässä paikassa??

No, otatko sä niinku tosissasi ton miehen letkautukset? Voisin sanoa, että on kyllä hieman hassu mies.

Auta ite. Tai mies voi auttaa.. Eikä noni saa yhdynnässä orgasmia ilman klitoriksen ärsyttämistä.

Noi on opetteluasioita.

Väärässä paikassa??? Salli mun nauraa. Onko se kainalossa?

Vierailija
19/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä konkreettisesti että miten mies antaa sinulle sen orkun yhdynnässä? Etkö itse tee mitään? Minullakaan ei ole vaikeuksia saada mutta kyllä minä itse myös liikun, jännitän alapäätä, fantasioin..

Vierailija
20/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa orgasmia yhdynnässä kuin niin että itse olen päällä ja haen sen tuntuman klitorikseen. Emätinorgasmi on mulle ollut ihan utopiaa. Laukean kyllä hyvin suuseksillä ja/tai hyväilemällä ennen yhdyntää. Eikä se sitä tarkoita ettenkö yhdynnästä nauttisi silti. Ei oo ollut ongelma yhdellekään miehelle. Outoja miehiä te kohtaatte.