Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja miehet naisten tälläytymisestä

Vierailija
17.04.2016 |

Mitä mieltä miehet ootte millaisena nainen on parhaimmillaan? Kiinnitättekö huomiota esim huulipunaan/huulikiiltoon tai kynsiiin? Vai arvostatteko luonnollisuutta naisessa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään laittautuneesta naisesta, vahva meikki. Syy miksi minä ja naiseni myöhästytään kaikista juhlista. Kun en voi itselleni mitään...

Suomessa tätä vieroksutaan edelleen mutta useissa muissa maissa arki-meikki on meidän juhla-meikkiä 2x vahvempi. Toki saunanraikas nainen on ihana mutta arvostan kun naiset näkee vaivaa. :)

Vierailija
2/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisella sellaisesta vaaleasta huulipunasta tai kiillosta. Pinkin tyylisestä joka korostaa luonnollista väriä. Ilman mitään glitteriä. Kynsiin en oikein katso, tuntuisi oudolta varmaan naisestakin. Ei niistä kuitenkaan vahinkoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet ei hyvä.

Vierailija
4/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään luonnollisesta, tai ihan kevyestä meikistä. Tuskin tosin edustan enemmistöä miehissä.

Vierailija
5/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän naisella sellaisesta vaaleasta huulipunasta tai kiillosta. Pinkin tyylisestä joka korostaa luonnollista väriä. Ilman mitään glitteriä. Kynsiin en oikein katso, tuntuisi oudolta varmaan naisestakin. Ei niistä kuitenkaan vahinkoa ole.

Ei tosiaan, kynnet on ihan hyvä olla sormenpäitä suojaamassa..

Vierailija
6/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kiinnostu huulikiillostasi, kynsilakkasi väristä tai siitä kuinka paljon sinulla on puuteria naamassa. Kyllä se kokonaisuus ja luonne ratkaisee. Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.

Vierailija
7/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu ulkonäkö kuuluu asiaan. Homssuiset ja vahvasti arkena meikatut naiset ovat vastenmielisiä.

Vierailija
8/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meikki korostaa vahvuuksia ja peittää heikkouksia. Ei vaihda koko naamaa.

Kynnet ei kiinnosta yhtään, vähän oikeastaan ällöttää sellaiset liian isot kynnet jotka vaikuttaa todella epäkäytännöllisiltä.

Käsilaukku ei kiinnosta yhtään. Ei myöskään kengät.

Luonnottomat hiusvärit on ikäviä.

Vierailija
9/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Redfield kirjoitti:

Itse tykkään laittautuneesta naisesta, vahva meikki. Syy miksi minä ja naiseni myöhästytään kaikista juhlista. Kun en voi itselleni mitään...

Suomessa tätä vieroksutaan edelleen mutta useissa muissa maissa arki-meikki on meidän juhla-meikkiä 2x vahvempi. Toki saunanraikas nainen on ihana mutta arvostan kun naiset näkee vaivaa. :)

Homo

Vierailija
10/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään luonnollisesta, tai ihan kevyestä meikistä. Tuskin tosin edustan enemmistöä miehissä.

Mun tuntumalla teikäläiset ootte just se enemmistö.

Vierailija
11/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen järkevä mies näkee sen sotamaalauksen läpi. Ja keskittyy siihen naiseen.

Vierailija
12/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen järkevä mies näkee sen sotamaalauksen läpi. Ja keskittyy siihen naiseen.

Eikö sotamaalaukseen sonnustautunut nainen ole aika epäilyttävä? Sotamaalaus tarkoittaa ainakin mielestäni ihan överiksi mennyttä meikkausta, joten minkälainen nainen haluaa lähteä sen näköisenä ihmisten ilmoille? Liian kännissä oleva? Onnettomalla itsetunnolla varustettu? Hyvin epätoivoinen? Ei normaali nainen tarvitse sotamaalauksia, vaan tavallinen siisti meikki ja ulkomuoto riittää.

Vierailija
13/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotamaalaus ei pyri miesten viehättämiseen vaan on naisten keskinäistä kilpavarustelua kuten käsilaukut, kengät, silikonitissit, turbohuulet jne.  Kauneusharrastuksen ilmentymä.

Vierailija
14/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset paremmat kuin lyhyet.

Vierailija
15/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meikki tekee keskimääräisestä suomalaisesta naisesta paljon esteettisemmän näköisen: http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/12/t5001.jpg

Vierailija
16/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käy. 

Meikillä saa erilaisen ilmeen. Mutta on mahdollista olla pirun seksikäs myös ruohonleikkaus-lookissa: tukka ponnarilla kuuluu tähän. 

Vierailija
17/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan hauskaa kun naiset tälläytyvät, mutta ei liioitella pidä. Ja ikävää on, jos alkaa tuntua siltä, ettei naisesta ole hauskaa laittautua, vaan se on jonkinlainen pakko. Miehet rakastavat iloista tälläytyjää!

Vierailija
18/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on aikansa ja paikkansa. Saunassa, marjametsässä, luontopolulla en näe tarvetta tälläytymiselle. Joskus muulloin arjessa, ja etenkin juhlahetkiin (niin julkisiin kuin intiimeihinkin) niin mikäpä ettei. Mutta kohtuus kaikessa, ei maalitelalla (etenki nuoret tytöt tuntuu sortuvan tähän joilla ei olisi tarvetta tälläytyä ensinkään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä