Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistäpäin maailmaa (kotimaa, ulkomaat) haluaisit loma-asunnon?

Vierailija
17.04.2016 |

Minä haluaisin Walesista, jostain kivasta maalaiskylästä jossa luonto välittömässä läheisyydessä. Toinen paikka, josta voisin ajatella loma-asuntoa, on Lugano Etelä-Sveitsissä Italian rajalla. Asunnon pitäisi olla Luganojärven rannalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta ta New York

Vierailija
2/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi mistään loma-asuntoa koska kivempaa olisi kiellä monissa eri paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piemontesta eräästä pikkukylästä missä olemme käyneet monta kertaa. Tunnin matka rannalle, tunnin matka laskettelurinteeseen, pari kaupunkia lähellä shoppailua varten, Milanoon halvat lennot ja helppo ajoreitti, tryffeleitä voi käydä itse "metsästämässä" ja muutenkin ihan huippuravintoloita ympärillä. 

Sellainen1700 luvun kivitalo viinitilojen kupeesta mäen päältä. Parhaimmillaan selkeällä ilmalla näkyy Mont Blancille saakka!! Siellä sielu ja ruumis lepää

Vierailija
4/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi mistään loma-asuntoa koska kivempaa olisi kiellä monissa eri paikoissa.

Ei se loma-asunnon omistaminen sitä estä.

Vierailija
5/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piemontesta eräästä pikkukylästä missä olemme käyneet monta kertaa. Tunnin matka rannalle, tunnin matka laskettelurinteeseen, pari kaupunkia lähellä shoppailua varten, Milanoon halvat lennot ja helppo ajoreitti, tryffeleitä voi käydä itse "metsästämässä" ja muutenkin ihan huippuravintoloita ympärillä. 

Sellainen1700 luvun kivitalo viinitilojen kupeesta mäen päältä. Parhaimmillaan selkeällä ilmalla näkyy Mont Blancille saakka!! Siellä sielu ja ruumis lepää

Googlasin kuvia tuolta Piemontesta ja se on kyllä todella upean näköinen paikka! Nuo viinitarhat, kiemuraiset tiet ja kylät ilta-auringossa... <3

-ap

Vierailija
6/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilomantsista.

Vierailija
7/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. kilometrin etäisyydeltä kotoa. Vähänkö olisi ihanaa mennä sinne joskus olemaan ihan vain omassa rauhassa tai nukkumaan kunnon yö- tai päiväunet. Tai voisi käydä arki-iltana pikaisesti, jos olisi sellainen jossa olisi oma piha.

Aika epärealistista tiedän, mutta realistisuuttahan tässä ei kysytty.

Vierailija
8/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max. kilometrin etäisyydeltä kotoa. Vähänkö olisi ihanaa mennä sinne joskus olemaan ihan vain omassa rauhassa tai nukkumaan kunnon yö- tai päiväunet. Tai voisi käydä arki-iltana pikaisesti, jos olisi sellainen jossa olisi oma piha.

Aika epärealistista tiedän, mutta realistisuuttahan tässä ei kysytty.

:D

Vierailija
9/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin loma-asunnot Lissabonista ja Suomessa  kesämökki järven rannalta kohtuullisen ajomatkan päässä Helsingistä, se ois jossain Tampereen lähettyvillä. Jos superrikas oisin niin lisäksi vielä Skotlannista ja New yorkista.