Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä

Vierailija
17.04.2016 |

Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)

Kommentit (6827)

Vierailija
5881/6827 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulapyssyllä ammutaan kuten tavallisella aseella.

Mieheni oli kuolla nauruun kun käveli olohuoneeseen just, kun CSI:ssä tms ammuttiin ihminen puskan suojista naulapyssyllä. Mieheni todisti asian seuraavana päivänä tähtäämällä minua  metrin  päästä naulapyssyllä ja  vetämällä liipaisimesta, mitään ei tietenkään tapahtunut (luotan mieheen ja siihen että tiesi mitä tekee),

Eli molemmat teistä on idìootteja. Olette varmaan ansainneet toisenne. Pitäkää ensiapulaukku kuitenkin aina mukana koska tuolla asenteella sitä tarvitaan. 

Eiköhän rakennusalalla oleva tiedä että naulapyssy ei ammu metrien päästä. Se pitää laittaa kiinni seinään. Tai päähän jos nyt haluaa jonkun tap paa.. 

Vierailija
5882/6827 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli kuolla nauruun kun käveli olohuoneeseen just, kun CSI:ssä tms ammuttiin ihminen puskan suojista naulapyssyllä. Mieheni todisti asian seuraavana päivänä tähtäämällä minua  metrin  päästä naulapyssyllä ja  vetämällä liipaisimesta, mitään ei tietenkään tapahtunut (luotan mieheen ja siihen että tiesi mitä tekee),

Eli molemmat teistä on idìootteja. Olette varmaan ansainneet toisenne. Pitäkää ensiapulaukku kuitenkin aina mukana koska tuolla asenteella sitä tarvitaan. 

Eiköhän rakennusalalla oleva tiedä että naulapyssy ei ammu metrien päästä. Se pitää laittaa kiinni seinään. Tai päähän jos nyt haluaa jonkun tap paa.. 

Ei tässä pointtina ole tietäminen (=luuleminen) vaan ottaminen huomioon että se saattaa toimia väärinkin. Lataamattomilla aseillakin on ammuttu uskomaton määrä ihmisiä, kumma kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
5883/6827 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaminen merkitsee aina raskautta.

Kaupan raskaustestit ovat muka luotettavia, vaikka todellisuudessa eivät ole. Olen nähnyt vain yhden sarjan, jossa kävi ilmi, että kaupan testiin ei voi luottaa. Se oli norjalainen sarja, mutta en muista nimeä.

Vierailija
5884/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari kirjoitti:

Maitoa ja mehua juodaan suoraan tölkistä, ällöä! Ihmisiä murhataan sairaaloissa yöllä. Myös televisiosarjoissa molemmat yleisiä, mutta väittäisin että todellisuudessa hyvin epätodennäköisiä.

Katselin eilen Avioliitto-sarjaa (Areena). Se on kyllä mahdollisimman totuudenmukainen sarja, kuvaa sitä miten elämä on absurdia kaikessa tylsyydessään ja ihmiset vajavaisia, kömpelöitä ja vaivaantuneita. Loistava sarja!

Kyllä minä valitettavasti olen tavannut ihmisiä jotka juovat suoraan tölkistä. Aika inhottavaa kun on tajunnut että olen hänen tölkeistään kaatanut itselleni... siellä maidossa kivasti muhii bakteerit...

Vierailija
5885/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakenee jotain sivuhuoneeseen ja perääntyy huoneessa ovea tuijottaen takaperin niin siellä huoneessa on taatusti jotain sellaista mitä just pakeni ja/tai kohta saa paeta uudelleen.

Ihan eilisestä leffasta tuli mieleen kun se naissankari pakeni vampyyreja just tuolla tyylillä huoneeseen takaperin ja siellä huoneessa oli vähemmän yllättäen lisää vampyyreja. 

Vierailija
5886/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen toinen jalka nousee suudellessa. Ee eläissäni ole nähnyt enkä kokenut!

Ja ylipäänsä se, että joku mies niin vain ykskaks suutelisi naista, josta on kiinnostunut.

Myös Kaunottaren & Kulkurin spaghetinsyöntikohtaus on ihan karmeaa love-siirappia.

Vierailija
5887/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43683 kirjoitti:

Oksentaminen merkitsee aina raskautta.

Kaupan raskaustestit ovat muka luotettavia, vaikka todellisuudessa eivät ole. Olen nähnyt vain yhden sarjan, jossa kävi ilmi, että kaupan testiin ei voi luottaa. Se oli norjalainen sarja, mutta en muista nimeä.

Myös vakavassa kohdun sairaudessa voi tulla raskauden kaltaisia oireita.

Vierailija
5888/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peaky Blinders sarjassa ne vetää koko ajan jotain alkoholia, mutta toiminta kohdissa ampuu ja osuu vaivatta. Tupakkaakin Tommylla menee kohtuu paljon. Hyvä sarja, mutta tekee mieli tupakkia aina, vaikka lopetin jo 20 vuotta sitten.

Vierailija
5889/6827 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bond-elokuvien naisten pikkutuhmat nimet.

Todellakaan sellaisia nimiä ei ole kuin fantasiamaailmassa.

Vierailija
5890/6827 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa MCU marathon ja tulin ajatelleeksi Guardians of the Galaxy Vol. 2

-leffasta, että siinä kun Star Lord heittää vertauksia Amerikan viihdemaailman henkilöihin (kuten David Hasselhoff) niin miksi ei myös maininnut isänsä näyttävän Kurt Russelilta?

Vähän pieni epäkohta laittaa elokuviin todellisuuden näyttelijöitä ja elokuvia.

Vierailija
5891/6827 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ne eivät laukea ennen kuin ne painaa seinää vasten niin että sen nokassa oleva liikkuva osa liukuu sisäänpäin.

Vierailija
5892/6827 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ne eivät laukea ennen kuin ne painaa seinää vasten niin että sen nokassa oleva liikkuva osa liukuu sisäänpäin.

Eli ei tarvita kuin sen liikkuvan osan jumitus taakse jollain kikalla niin naulapyssyllä voi ammuskella kauemmas. Suurimman osan turvajärjestelmistä voi ohittaa. Ei niitä ole rakennettu sellaisiksi ettei niitä voisi vaan sellaisiksi ettei se ohitus tapahdu vahingossa. 

Vierailija
5893/6827 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marvelin eri sarjoissa ja leffoissa nähtyä: Aina kun on joku superhenkilöseerumi tms kehitteillä ja käsillä on sekalaisia ainesosia jotka vaikuttaa positiivisesti muttei yksinään vielä kehitä saajastaan riittävän superhenkilöä niin sotkemalla kaikki löydetyt ainekset yhteen se varsinainen superhenkilöseerumi toimii.

Toinen vakiojuoni on, että sitä valmista ainetta on vain yksi annos ja se menee aina jonkun tapahtumasarjan vuoksi kokonaan johonkin tarinan sankariin/viholliseen eikä tuubin/putkilon seinämistä löydy riittävästi ainetta jotta sitä voisi monistaa lisää. 

Vierailija
5894/6827 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vabha ketje, että olen saattanut kirjoittaa tämän aiemmin, mutta ärsyttää just parhaillaan: Poliisisarjoissa rikosetsivän puoliso yrittää saada poliisinsa jäämään kotiin hänen kanssaan, juuri kun toisen olisi pakko vastata hälytyskutsuun ja alkaa painua murhaajan perään.

Eikö nää ihan kouluja käyneet puolisot ole muka tienneet suhteen alusta alkaen, että se puolison työ on luonteeltaan sellaista. Tosi epäreilua valittaa kun jää aina toiseksi.

Vierailija
5895/6827 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marvelin eri sarjoissa ja leffoissa nähtyä: Aina kun on joku superhenkilöseerumi tms kehitteillä ja käsillä on sekalaisia ainesosia jotka vaikuttaa positiivisesti muttei yksinään vielä kehitä saajastaan riittävän superhenkilöä niin sotkemalla kaikki löydetyt ainekset yhteen se varsinainen superhenkilöseerumi toimii.

Toinen vakiojuoni on, että sitä valmista ainetta on vain yksi annos ja se menee aina jonkun tapahtumasarjan vuoksi kokonaan johonkin tarinan sankariin/viholliseen eikä tuubin/putkilon seinämistä löydy riittävästi ainetta jotta sitä voisi monistaa lisää. 

Tästä tulikin mieleen miten Peter Parkerista tuli ainut hämähäkkimies, kun riitti että hämähäkki puree jotakuta saadakseen voimat.

Siinä yksi hämähäkeistä kun pääsi vapaaksi.

Vierailija
5896/6827 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat yhtäkkiä päähänsä luopua suuresta summasta rahaa, koska omistaminen on niin pinnallista. Vaikka olisivat koko elämänsä siihen asti tehneet hulluna töitä. Kukaan ei ajattele, että voisi elää vaatimattomasti mutta helposti. Tuosta vaan lahjoitetaan vaikka miljoonia puolitutuille. 

Vierailija
5897/6827 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasta humalasta selviää heti kun juo mustan kahvin ja/tai heittää kylmää vettä kasvoille.

Toimen on se että esim. CSI:ssä tutkijoilla on labrassa hiukset auki ilman mitään suojia. Sitten ne tutkii jotain karvan jämää, josta riittää materiaalia vain yhteen testiin.

Vierailija
5898/6827 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrostaloasunnossa on sisällä tapettu ihminen, niin asunnon ovi on aina jätetty raolleen. Paikalle jostain muusta syystä asukasta jututtamaan tulleet poliisietsivät vilkaisevat toisiaan, ottavat aseet koteloistaan ja menevät sisälle. Jos ovi olisi ollut lukossa, niin olisivat lähteneet pois ja tappajalla olisi ainakin päivien, jopa viikkojen etumatka.

Ylipäätään ei suljeta ovia, kun lähdetään jostain esim kotoa. Todella ärsyttävää.

Vierailija
5899/6827 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt tajuta tuota usein nähtävää "Koska katselet tätä videota, niin se tarkoittaa että minä olen kuollut..." Siis eikö videon katselija tiedä sitä? Miksei tiedä?

Vierailija
5900/6827 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelevat aina seinää vasten..en tiedä onnistuisiko koko setti in real life..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän