Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla avutonta miestä?

Vierailija
16.04.2016 |

Lapsuudesta asti olen tottunut siihen hokemaan, että miehen velvollisuus on rakentaa talo perheelleen.
Näin kuvittelin minäkin omasta miehestäni, kunnes unelmakotihaaveeni hänelle esitettyäni hän heti tyrmäsi sen ja ilmoitti, ettei ole oikea henkilö sellaiseen projektiin. Olen aivan pöyristynyt ja siitä alkoi riidat.
Mies sanoi, ettei hänen hermonsa tule sitä kestämään eikä hänellä ole mitään kokemusta tai edes kiinnostusta alkaa taloa rakentamaan. On hänen mielestään tosi hintavaa, kun pitää teettää kaikki vierailla kirvesmiehillä ja sähkö/putkimiehet ovat kalliita. Kyllä tiedän, että on tehty noita hommia itsekin eikä ole tarvinnut käyttää ulkopuolista apua. Ei ne sähkö ja putkityöt tai takan muuraus voi niin vaikeaa olla, mutta kun ei edes viitsi ottaa selvää tai lukea oppaista, miten se tapahtuu. Kysymys on nimenomaan viitsimisestä ja yrittämisestä, mutta ei kun ei.
Onko muilla yhtä avutonta miestä, joka ei edes viitsi yrittää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani miehestä siksi, että on vaimokseen ottanut haihattelevan ääliön.

Vierailija
2/4 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä.sä sillä puoliksi rakennetulla sitten teet kun mies on yrittänyt ja todennut että ei suju.

Mikset tee itse? Ei 2000-luvulla nainen enää miestä tarvitse kuin seksiobjektiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko e-pillereissä kun ukkoa valitsit?

Noiden on todettu johtavan siihen, että naiset kiinnostuvat feminiinisistä miehistä. Sinänsä en itse näin tissiposkena pidä tätä välttämättä huonona, mutta saattaahan se johtaa tuollaisiin tilanteisiin kuin sinulla. Jossain vaiheessa huomaa, että täähän on ihan ämmä tää mun mies wtf. 

Itse en ole taloa rakentanut, mutta isäni 'rakensi' kaksi. Oli siellä palkollisia hommissa, mutta paljon äijä teki myös itse iltaisin töiden jälkeen ja viikonloppuisin. Olin itsekin auttelemassa. Uskon että jos joskus perustan perheen, kyllä minäkin oman talon pystyn rakentamaan. Kuten sanoit: motivaatio ja halu oppia ratkaisee. 

Vierailija
4/4 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai itse teet kaikki 50-luvun naisilta vaaditut rituaalit? Jäät kotiin, saat tarpeeksi lapsia ja kasvatat ne? Laitat päivittäin ruuan ja itsesi valmiiksi kun mies saapuu töistä kotiin? Teet kaikki kotityöt ja viet viskiä sohvalle kun mies katsoo urheilua? Et kai sinäkin ole avuton ? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi