Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä lapselta mittaatte vielä kuumeen pyllystä?

Vierailija
16.04.2016 |

Meillä mitataan 5- vuotiaalta. Nopea ja vaivaton, sekä varma tulos.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v tytöltä, isäpuoli tykkää katsella toimenpidettä.

Vierailija
22/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16v tytöltä, isäpuoli tykkää katsella toimenpidettä.

...Sitten heräsit ja päästit koiran ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 80-luvulla mitattiin armeijassa lämpö takapuolesta, jos valitti mahavaivoja.

Vierailija
24/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mitataan pelkästään kainalosta..

Vierailija
25/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakuumemittari pikkuvauvasta lähtien ja kipulääkkeet nestemäisenä. Helpointa kaikille.

Vierailija
26/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäiseltä. Kainalosta kuume mitataan vastasyntyneiltä vauvoiltakin. Mitään suppojakaan en ole ikinä käyttänyt. Ihan karmiva ajatuskin työntää lapsen peräaukkoon yhtään mitään!

Vierailija
27/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasta mittaan jo vastasyntyneeltä. Enkä käytä suppoja, vaan nestemäisiä kipulääkkeitä.

Vierailija
28/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, lapseni on syntynyt v.2014 ja ohjeena oli varsinkin vauvaiässä mitata peräsuolesta.. Nyt vajaa 2 vuotiaana oli pakko antaa kuumelääkkeenä suppoja koska kurkku oli influenssassa niin kipeä ettei mennyt muu kuin vesi ja joku piltti alas pakottamalla.. Ja meijän pikkusella ainaki pidemmän kuumeilun aikana maha menee ihan ripulille suunkautta otettavien kuumelääkkeiden takia ja supot helpottivat samaisen taudin aikana tätäkin vaivaa

Niin munkin lapsi syntynyt 2014 ja lämpö mitattiin kainalosta. Oli ohjeena myös että lämpö mitataan kainalosta.

Ja miten sä pakottamalla lasta syötät?

Vierailija
29/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kuumelääkkeen annoin suppona 2-vuotiaaksi.

Vierailija
30/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta 70-luvun lapsena se on selvästi liian vanhana mitattu vielä noin perhepäivähoitajan toimesta. Tapahtumapaikan perusteella olen ollut ehkä 3-vuotias. Minulla on ikävä ahdistava muisto että olen keittiön lattialla selällään, kattovalo paistaa pahasti silmiin ja olen paniikissa kun täti tekee minulle kipeää. Tästä loppuelämän seurauksena en pysty olemaan missään missä valo paistaa silmiin, esim hammaslääkärin tuolissa, ilman suojalaseja. Onneksi valo ei laukaise paniikkikohtausta kuitenkaan, vaikka sekin olisi mahdollista.

Niin että mitäs kaikkea siitä muka voisi lapselle seurata.

Kuulostaa sairaalta fantasialta! Ei pikkulapsen lämpöjä tuolleen mitata pyllystä. Oikea mittaustapa ei satu laisinkaan. Emättimeenkö sua on yritetty tökkiä jos kerta kuumeen mittaaminen niin kovasti sattui?? t. ap

Vierailija
31/31 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini itse mittaa itseltään oikein kipeenä peräsuolesta, kun se on niin nopea ja varma tulos. Siitä kun vähentää 5 pykälää, niin vastaa kainalon suositusarvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan