Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ja Tubejulkkikset - ihan törkeää kisaamista ja lahjojen kalastelua

Vierailija
16.04.2016 |

Kauheaa kilpailua, että kuka lähettää suurimman paketin :( Itse annoin paketille hinnaksi maksimissaan 5 euroa plus postikulut. Lapsi sanoo ettei sillä saa mitään eikä pakettia edes avata, jos se ei ole tarpeeksi suuri. Yhdessä ollaan katsottu noita videoita ja tosiaan, monet keskittyvät isoihin paketteihin eivätkä avaa kirjeitä välttämättä lainkaan! :( Tuntuvat että menee roskiin lukemattakin... Jotkut jopa vihjaavat etteivät pitäneet lahjasta. Heille ihan hyvää hyvyyttä lähetetään viestejä ja fanitetaan, mutta se ei ilmeisesti kelpaa. Todella paha mieli tuli, joillain ei ole välttämättä edes varaa kuin siihen postimerkkiin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyään se näyttää olevan

Vierailija
2/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tubettajia teidän lapset seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lapselleni ei ole tullut mieleenkään lähettää mitään tubettajille. Ikää lapsella 11 v.

Vierailija
4/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. isompi "ikoni" tubemaailmassa, Lakko tekee tätä :(

Vierailija
5/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meidän muksut mitään lahjoja lähetelleet milloinkaan. Muutaman vuoden ovat seurailleet.

Vierailija
6/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkohan heittää kirjeet roskikseen. Säälittävää kalastella niitä ja sitten heittää roskiin.

Vierailija
7/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisten juttu tää ylipäätään on?? Mulla on 8 ja 10 eikä meillä todellakaan seurata mitään tubettajia saatika lähetellä niille mitään. Ja kyllä käyttävän nettiä ja sitä youtubeakin päivittäin.

Vierailija
8/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä senkin ettei isommilla tekijöillä (Lakko, Miisas, Soikku, Eeduspeaks) ole tilaa säilytellä niitä kirjevuoria, mutta ehkä ei sitten kannattaisi ottaa niitä lahjoja vastaan ollenkaan.  Aika tyhmää, lapsille opetetaan että kaiken (tässä tapauksessa julkkisten suosion) voi ostaa rahalla ja lahjoilla, eikä sanalliset viestit ole yhtään mitään.

Vierailija
9/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt kuka noita videoita jaksaa katsoa ja jopa fanittaa, mutta jos se fanikanta koostuu varhaisteineistä niin no... se selittää paljon.

Vierailija
10/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on mennyt ihan yli koko tubettaminen. Syy ei ole niinkään tubettajien, vaan niiden fanien eli pääasiassa lasten ja varhaisteinien, jotka luulevat heidän olevan jotain isovelihahmoja, jumalia joita pitää lahjoa. Ikävä tuottaa pettymys, mutta vaikka kuinka mielistelisi ja lahjoisi niin se ei nosta mahdollisuuksia ystävystyä näiden "coolien tyyppien" kanssa. Luultavasti he eivät tule edes muistamaan nimeäsi, sillä olet vain yksi faneista.

Vierailija
11/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä aika törkeitä, osoite laitetaan tyrkylle että jos joku lähettäis jotain...

Vierailija
12/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellasta mutta onneks ei ja vähennetty sano mummo ku liukastu mutta ei siitä sen enempää nyt oon tästäkin puhunut

Vierailija
13/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat lapsia, lapset haluaa fanittaa. Tubettajat ovat helposti lähestyttäviä ja lähempänä "tavallista ihmistä" kuin esim. laulajat. Siksi he ovat otollisia ideoita varhaisteineille. Ja mikäs siinä.

Mutta eihän esim. Tubecon, tubettajien itsensä mainostamiseen ja ylistämiseen tarkoitettu tapahtuma, ollut järjestetty minkään ulkopuolisen tahon toimesta vaan täysin niiden aktiivitubettajien itse järjestelemä, kuten ne miititkin.

Vierailija
14/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat lapsia, lapset haluaa fanittaa. Tubettajat ovat helposti lähestyttäviä ja lähempänä "tavallista ihmistä" kuin esim. laulajat. Siksi he ovat otollisia ideoita varhaisteineille. Ja mikäs siinä.

Mutta eihän esim. Tubecon, tubettajien itsensä mainostamiseen ja ylistämiseen tarkoitettu tapahtuma, ollut järjestetty minkään ulkopuolisen tahon toimesta vaan täysin niiden aktiivitubettajien itse järjestelemä, kuten ne miititkin.

Ja sekin tubekulttuuri lähti siitä kun fanit alkoivat kyselemään idoleiltaan saako lähettää postia ja voitaisko miitata.

Vierailija
15/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ekoissa miiteissähän ei ollut juuri muita kuin tubaajat itse. Pari miittiä meni siten, varsinainen räjähdys tapahtui vasta Tampereen miitin (tubaajien itse järjestämä sekin) aikana suuren hypetyksen ja sinne kutsumisen jälkeen.

Vierailija
16/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Olenko jäänyt ajastani jälkeen? Voiko joku kertoa mitä on tubettajat ja miksi heille pitää lähettää lahjoja? Onko tää joku Suomi-ilmiö? Katson kyllä videoita YouTubesta, mutta tähän ilmiöön en ole törmännyt... T. 25v kääkkä ulkomailta

Vierailija
17/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Olenko jäänyt ajastani jälkeen? Voiko joku kertoa mitä on tubettajat ja miksi heille pitää lähettää lahjoja? Onko tää joku Suomi-ilmiö? Katson kyllä videoita YouTubesta, mutta tähän ilmiöön en ole törmännyt... T. 25v kääkkä ulkomailta

Olet ehkä hieman. Tubettajat ovat siis YouTubeen videoita lataavia henkilöitä ja jotkut heistä ottavat vastaan fanipostia. Ilmiö on tuttu maailmanlaajuisesti, mutta Suomessa tämä on kasvanut mittasuhteiltaan aika käsittämättömäksi. T: 23v kääkkä ulkomailta

Vierailija
18/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kasvattakaa lapselle terve itsetunto, niin ei tarvitse lähetellä jollekin tubettajalle mitään paketteja.

Vierailija
19/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaisi olla tunnettu vloggaaja. Minua ei kiinnosta olla joku poliittisesti korrekti esikuvahahmo, tavata tuikituntemattomia, eikä ottaa vastaan jotain tuhatta brainblasterziä, ja jos kieltäytyisin minua pidettäisiin ylimielisenä. Ahdistavaa.

Vierailija
20/23 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaisi olla tunnettu vloggaaja. Minua ei kiinnosta olla joku poliittisesti korrekti esikuvahahmo, tavata tuikituntemattomia, eikä ottaa vastaan jotain tuhatta brainblasterziä, ja jos kieltäytyisin minua pidettäisiin ylimielisenä. Ahdistavaa.

Niinpä! Kuvitelkaa kun joku 8v Iida-Ville-Perttimjami tulisi innoissaan jossain kaupassa äitinsä kanssa selittämään miten olet niiiin hieno esikuva. Ei siinä voi oikein sanoa että juu, olet vähän liian nuori, älä katso videoitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä