Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumpanneiden naisten miehet voi vastata

Vierailija
16.04.2016 |

Auttaako naisen lantionpohjajumppa tuomaan lisää tuntumaa miehille? Auttoiko kuulajumppa?

Oliko ero huomattava?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eroa, mulla ei meinaa mahtua vaimoni sisään normistikaan, vaikka olisi kuinka märkä. Liukkaria käytetään aina. Miehuuteni ympärysmitta on 18 cm, ei siis ilmeisesti niitä ohuimpia.

Vierailija
2/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kulli on siis silikoniputkiloa vielä puolisen senttiä paksumpi halkaisjaltaan. OK...

Jos lähetät tuosta aidon kuvan, lupaan sulle 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään eroa, mulla ei meinaa mahtua vaimoni sisään normistikaan, vaikka olisi kuinka märkä. Liukkaria käytetään aina. Miehuuteni ympärysmitta on 18 cm, ei siis ilmeisesti niitä ohuimpia.

Siellä joku tuppikulli haaveilee:) ihan varmana kaikki uskoo tuon:)

Vierailija
4/7 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokujuko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tässä ei ole kyse uskon asioista, ainoastaan kylmistä faktoista, johon vain totean, mittanauha on lahjomaton. Tiedän, että monella naisella on pillu, joka kullini ottaa ahnaan helpohkosti sisäänsä, mutta ikävä kyllä tyttöystävälläni ei tuollaista pillua ole. Joka paikassa toitotetaan, että on löysiä pilluja, kuinka voisi treenauttaa kireäksi jne. Useita kymmeniä naisia olen puhki ajanut, mutta sopivan löysää ei ole ollut kenelläkään. Joskus kun törmään johonkin lortto pilluun, niin hänestä tulee vaimoni.

5/7 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokujuko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tässä ei ole kyse uskon asioista, ainoastaan kylmistä faktoista, johon vain totean, mittanauha on lahjomaton. Tiedän, että monella naisella on pillu, joka kullini ottaa ahnaan helpohkosti sisäänsä, mutta ikävä kyllä tyttöystävälläni ei tuollaista pillua ole. Joka paikassa toitotetaan, että on löysiä pilluja, kuinka voisi treenauttaa kireäksi jne. Useita kymmeniä naisia olen puhki ajanut, mutta sopivan löysää ei ole ollut kenelläkään. Joskus kun törmään johonkin lortto pilluun, niin hänestä tulee vaimoni.

Voin uskoa, että ei ole helppoa pärjätä tuollaisen kanssa. Mieheni ei ole ihan noin paksu ja jo hänellä on ollut lukemattomia ongelmia, vaikka seksi suurimman osan kanssa onkin onnistunut. Et taida saada kovin usein suihinottoa saati deep throattia?

Täytyy rehellisesti myöntää, että en ole koskaan treenannut lantionpohjalihaksiani tahallani...

Vierailija
6/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ero on huomattava.

Vierailija
7/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokujuko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin uskoa, että ei ole helppoa pärjätä tuollaisen kanssa. Mieheni ei ole ihan noin paksu ja jo hänellä on ollut lukemattomia ongelmia, vaikka seksi suurimman osan kanssa onkin onnistunut. Et taida saada kovin usein suihinottoa saati deep throattia?

Täytyy rehellisesti myöntää, että en ole koskaan treenannut lantionpohjalihaksiani tahallani...

Suihinottoa ja suihinottoa. Kyllä tyttöystäväni mielellään terskaani nuoleskelee ja ansiokkaasti yrittää suihin ottaa, mutta leuat tulee kuulemma niin kipeäksi, että lähinnä touhu jää sellaiseksi hellyttelyksi. On minulle välillä osunut joku "suuri suu", mutta yleensä en niin hirveästi ole siitä touhusta nauttinut, koska hampaat aika usein siinä hankaa tiellä, mitenköhän menisi loltain hampaattomalta mammalta, hyi saat.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme