Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini on raastava persoona

Vierailija
16.04.2016 |

Todella kovaääninen ja oikea drama queen... Kaiken huomion pitää olla hänessä. Jos vaikka muut juttelee rauhallisesti taukohuoneessa, kun hän tulee paikalle, hän kääntää puheen itseensä, siis keskeyttää kaikki keskustelut ja alkaa hölöttää omia juttujaan.

Ja hän on todella dramaattinen, en osaa edes kuvailla sitä kunnolla. Jokaisesta asiasta pitää vääntää ihme show. Esimerkiksi kerran ruokatauolla hän paistoi kananmunia, josta sitten roiskui öljyä. No hän alkoi _kirkua_. Siis ei sellaista oikeaa pelästynyttä kirkumista, vaan sellaista teeskenneltyä, tiedättehän? Ja muutenkin hirveä feikkaaminen koko ajan, hermo menee. Tuntuu, että hän on jossain toisessa todellisuudessa, missä normaali käyttäytyminen ei päde.

Oletteko törmänneet vastaavaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä itse saa tarpeeksi huomiota, kun noin paljon ärsyttää?

Vierailija
2/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Tällaiset tyypit ovat patologisia omassa omnipotenssissaan, mutta äärimmäisen avuttomia moraalisesti tai edes sosiaalisesti. Neuvon suhtautumaan heihin kuin lapsiin. Tavallaanhan he ovatkin.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te naiset olette tuollaisia teinivuodet, ette vaan tajua sitä itse.

Vierailija
4/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samantapainen työkaveri. Kahvitauot menivät usein pilalle jos hän innostui kovaäänisesti selittämään kautta rantain hitaasti jotain itselleen tapahtunutta. Yleensä niihin liittyi aina jotenkin se, miten hän oli pöyristynyt ja hermostunut jollekin aspalle tms. Käsiä heiluteltiin, artikuloitiin tarkasti ja mitään muuta ei voinut keskustella kun piti hänen pitkä monologinsa kuunnella loppuun.

Jonkun sortin sosiaalisen silmän puuttumistahan tuo on. Kahvitauot esim. olisi hyvää pitää sellaisena kevyenä small talkina missä voi olla useampi jutustelu käynnissä ja puheensorina jakautuu tasaisesti. Tai sitten nauretaan yhdessä kommentoiden vuorotellen jotain hauskaa. Ei niin, että yksi "esiintyy" ja muut joutuvat seuraamaan..

Vierailija
5/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvännäköinen. Kuulostaa ihan jännänaiselta. Ne on seksikkäitä, mutta tyhmiä. 

Vierailija
6/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt. Tällaiset tyypit ovat patologisia omassa omnipotenssissaan, mutta äärimmäisen avuttomia moraalisesti tai edes sosiaalisesti. Neuvon suhtautumaan heihin kuin lapsiin. Tavallaanhan he ovatkin.

Tsemppiä.

Voiko tuollaisia ihmisiä saada "rauhoittumaan"?

Vierailija
7/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Voi. Tälläät kunnolla turpaan niin rauhoittuu.

Vierailija
8/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, samantapainen työkaveri. Kahvitauot menivät usein pilalle jos hän innostui kovaäänisesti selittämään kautta rantain hitaasti jotain itselleen tapahtunutta. Yleensä niihin liittyi aina jotenkin se, miten hän oli pöyristynyt ja hermostunut jollekin aspalle tms. Käsiä heiluteltiin, artikuloitiin tarkasti ja mitään muuta ei voinut keskustella kun piti hänen pitkä monologinsa kuunnella loppuun.

Jonkun sortin sosiaalisen silmän puuttumistahan tuo on. Kahvitauot esim. olisi hyvää pitää sellaisena kevyenä small talkina missä voi olla useampi jutustelu käynnissä ja puheensorina jakautuu tasaisesti. Tai sitten nauretaan yhdessä kommentoiden vuorotellen jotain hauskaa. Ei niin, että yksi "esiintyy" ja muut joutuvat seuraamaan..

Kuulostaa täysin työkaveriltani! Varsinkin tuo, että hän "esiintyy" ja muut seuraavat.

Ap

Vierailija
9/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Vain itseään voi muuttaa.

Vierailija
10/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvännäköinen. Kuulostaa ihan jännänaiselta. Ne on seksikkäitä, mutta tyhmiä. 

Kaikki naiset ovat jännänaisia.

Vierailija
11/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini on aina vihainen ja raivoissaan. Pieninkin epäonnistuminen saa hänet suunniltaan. Avautuu myös aina kovaan ääneen ja toitottaa kuinka kotona on vaikeaa, töissä on vaikeaa, mies on rasittava, lapset vaikeita ja koira ottaa hermoon.

Ja suuttuu jos joutuu vähänkin töitä tekemään. Kaikki pitäisi tehdä valmiiksi koska on ollut rankka päivä - joka päivä. Itse ei kuitenkaan vaivaudu tekemään muuta kuin välttämättömimmät hommat. Ihan niin kuin muilla ei olisi ongelmia ja elämää työn ulkopuolella.

Ikävä kyllä hän on pomon sukulainen, joten ei auta valittaa.

Vierailija
12/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten raskaita tuollaiset ihmiset ovat.

Vierailija
13/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä itse saa tarpeeksi huomiota, kun noin paljon ärsyttää?

Voi ei. Näinkö pian sinä paljastit itsesi? Et taida olla se työpaikan kirkkain lamppu.

Vierailija
14/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nimenomaan raskaita. Kun viettää 8 h viisi kertaa viikossa tuollaisen ihmisen seurassa, tuntuu, että korvissa soi ja voisi eristäytyä pariksi päiväksi ulkomaailmasta.

Vierailija
15/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.

Voi. Tälläät kunnolla turpaan niin rauhoittuu.

Just så min vän. Odotat kunnes tämä työkaveri menee vessaan. Menet itse nopeasti perässä ja lyöt työkaveriasi lujaa palleaan, kun tämä kääntyy katsomaan, kuka vessaan tuli. Kun työkaverisi kumartuu eteenpääin iskun voimasta, otat sitä hiuksista kiinni ja vedät alaspäin samalla kun potkaiset polvellasi häntä naamaan. Eiköhän ainakin pari päivää mene ennen kuin tämä esiintyjä aloittaa uudestaan esiintymään. Kahvitauoillla voitte sitten muutkin jutella ilman että tämä drama queen keskeyttää jatkuvasti. Hyviä kahvihetkiä!

Vierailija
16/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Energiasyöppöjä. Tarkoitettu nautittavaksi vain pieninä annoksina. 

On tosiaan mielenkiintoista, miten joidenkin ihmisten seura on piristävää tai rauhoittavaa, joka tapauksessa antoisaa, sitten toiset näännyttävät tai jopa ahdistavat. Pelottavinta kuitenkin on se, et ne kaikkein pahimmat sosiopaatit osaavat kopioida karismaattisten ja 'antoisien' ihmisten olemuksen tyhjän sisuksensa ympärille. Ja sitten saattaa olla jo liian myöhäistä, kun totuus paljastuu.

Vierailija
17/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kanssahan ei voi oikeasti tulla toimeen. Joten parhaaksi huviksi on jäänyt seurata, miten tuo draama queen saa huoneeseen tullessaan sen mukavan puheensorinan sammutettua. Ja sitten jokainen on huvia saadakseen seurailla, miten itse kukin uppoutuu omaan päänsisäiseen maailmaansa, tuijottaa kahvikuppiaan tai ulos ikkunasta. Ja tämä yksi esiintyjä vetää showtaan.

Ajanvietteestä käy myös seurata, että mitkä puheenaiheet saavat tuon kuningattaren hiljaiseksi. Hyviksi aiheiksi olen havainnut aivan yksityiskohtaiset korkean tason tieteelliset pohdinnat. Solu- ja molekyylitasolla kun mennään, niin niihin keskusteluihin drama queen ei saa mitään torpedoivaa letkautusta heitettyä väliin.

Vierailija
18/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee yliopistollakin... Kaikkien pitää ihastella yhden ylemmyyttä ja paremmuutta. Kenelläkään ei saa olla samaan aikaan keskustelua mistään muusta vaan äänen voluumia nostetaan niin ettei muiden puheeseen kertakaikkiaan voi keskittyä. 

Vierailija
19/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh tuo äänenvoimakkuuden nostaminen. Savu nousee korvista jo ajatuksesta.

Vierailija
20/21 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken rasittavia ihmisiä pitämään päänsä ummessa, toimii joka kerta. Mun ei tarvitse sietää työpaikallani yhtäkään ääliötä ja teen sen myös selväksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän