Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulisi nyt yllätysvieraita, missä kunnossa kotisi/teidän perhe on?

Vierailija
21.02.2006 |

Meillä ihan siistiä muuten, mutta muutamia leluja lattialla, vauvalla vähän likaiset vaatteet (tuli puklu, menen kohta vaihtamaan), itellä mulla hiukset puhtaat, mutta ei laitettu, esikoinen kylässä ja mies töissä, eli ei haittais yllätysvisiitti, mutta aina ei suinkaan ole näin...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes ajatella, isäntä kotona lasten kanssa. Varmaan kaaos...

Vierailija
2/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että vaikka tulisi yllärivieraita, just olen saanut siivottua (kylläpäs oli urakka, kun ei ollut yhtään siivousfiilis) ja pullataikina on nousemassa... eli kohta on keittiö kyllä kaikkea muuta kuin siisti kun päästää lapset käsiensa kanssa jauhoihin ja taikinaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan leikkimatto ja pari lelua on olohuoneen lattialla ja sanomalehti näkyy olevan keittiön pöydällä levällään. Itse olen muuten laitettuna, tosin päällä t-paita ja jumppahousut (parin tunnin päästä meno jolloin vaihdan siistimmät vaatteet päälle)...

Että tervetuloa vaan kaikki meille!

Vierailija
4/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset juoksee alusvaatteisillaan. muuten kyllä saisi yllätysvieraat tulla, mutta lapsilla mahatauti. Ei olisi kovin kiva vieraiden kannalta:)

Vierailija
5/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä aina ole ihan tip top, mutta äkkiä voi vessa siistiytyä!

Vierailija
6/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tuo sotkukin, mutta en yleensäkään tykkää yllätysvieraista, koska meillä aina yleinen epäjärjestys.

Vierailija
7/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on suht siisti ja tavarat paikoillaan. Vessa tosin pitäis tänään siivota.Tulimme juuri kaupungilta, joten olemme pukeutuneetkin melko siististi. Leivonnaisia löytyis montaa sorttia pakkasesta ja vieraat olisivat tervetulleita. Tämä kaikki kyllä poikkeusoloa, koska olen rv 38 raskaana ja aika kotona on käynyt pitkäksi (siksi nää leipomiset ja siivoomiset).

Vierailija
8/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä kelpaisi vieraiden sen osalta tulla. Itse vielä yö vaatteissa, ja suihkua kaipaavana.

Vierailija
9/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on vaiheessa. Eli tänään olen koko päivän muka yrittänyt siivota, mutta olo on niin vetämätön. Just tällä hetkellä:

- keittiössä likaiset astiat " siistissä pinossa" tiskiä odottamassa

- jokunen kattila likoomassa lavuaarissa (yh)

- lattiat imuroimatta, mutta ei mitään roskia sentään loju ympäriinsä

- märät pyykit koneessa odottaa huomiota

- makuuhuoneen lattialla pyjamat mytyssä

...ja minä istun panadolilla doupattuna pyjamanhousuissa ja villatakissa yksin kotona, kärsivä ilme naamallani. Onneksi ei ole työpäivä.

Vierailija
10/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitoin juuri kakun paistumaan. Elikkä tervetuloo vaan! Jaa, oma ulkoasu on vähän niin ja näin... No, äkkiä sitä sitten pukis paidan ja rintsikat päälle. Tällä hetkellä oon vyötäröstä alaspäin " päivävaatteissa" ja vyötäröstä ylöspäin yövaatteissa =). Lapsikin tossa just riisui kaikki pois tätä kirjottaessani...=)

Vierailija
11/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kohtuu ok. Meidän kriteerit on kyllä aika löyhät. Hyvin ollaan pukeuduttu, jotta sen puoleen ok. Keittäisin kahvit ja toasteja voisin tehdä. Makean ystäviä emme ole, joten sitä osastoa ei löydy, kuin kaurakeksejä (jotka lapsen jälkiruokana joskus).

Vierailija
12/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotiasussa paita + sukkahousut ja lapsi viuhtoo menemään pylly paljaana :D

Mutta sais yllätysvieras tulla!

Vierailija
13/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan siisteissä vermeissä.

Vierailija
14/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeinen flunssainen taapero nukkuu maratonpäikkäreitä, mulla tukka vaan pikaisesti sitaistu ponnarille ja verkkarit jalassa. Pakastimesta sattumalta löytyy esipaistettuja leivonnaisia kun tällä viikolla odotellaan vieraita.

Vierailija
15/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on vieraskin käynyt tänään.

Vierailija
16/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä ulkolaisia sisustuslehtiä olisi antaa kotiin viemiseksi, pienin myös halipusii kaikki vieraat useaan kertaan ja jakelee mm pyykkipoikia lähtiäis lahjoina. Kotona tällähetkellä 7 henkee kun hiihtoloma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi