HS: uutena vuotena kadonnut Päivi-opettaja löytynyt kuollleena
Kommentit (16)
Tuossa näkee, että opettajan ammatti ei todellakaan ole niin helppo kuin moni luulee...
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha.
Ei kukaan nyt niin hullu ole, että tekee itsemurhan tunkeutumalla karhun suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että oli vaan ollut metsässä paskalla kun karhu tuli ja söi sen.
Mutta karhuthan oli talviunilla?
Jos oli jääkarhu? Ne kai steppailee talvisinkin.
Sanokaa, että ette ole aikuisia naisia tässä ketjussa? Ettekä varsinkaan äitejä? Ettehän??
Törkeitä juttuja. Elämä taitaa olla aika tyhjänpäiväistä?
Asia käynyt mielessä aina aika ajoin, hän oli yhdessä vaiheessa minun opettajani ½v ajan.
Nyt omaiset saivat rauhan, se on tässä tärkeintä, toivotan heille voimia surutyössä.
Olit Päivi miellyttävä ja mukava, rento mutta asiasi osaava opettaja, surullista että kävi näin :(
Aika epäkunnioittavaa keskustelua, kun ottaa huomioon, että puhutaaan kuolleesta ihmisestä.
Järkyttävää tekstiä aikuisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Aika epäkunnioittavaa keskustelua, kun ottaa huomioon, että puhutaaan kuolleesta ihmisestä.
Onko tapahtunut kunnian petos?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa, että ette ole aikuisia naisia tässä ketjussa? Ettekä varsinkaan äitejä? Ettehän??
Ollaan me. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että oli vaan ollut metsässä paskalla kun karhu tuli ja söi sen.
Sedälleni kävi noin Nikkilässä.
Kaimalle taas kävi noin Porvoossa.
Yök, ajoin autolla ruumiin ohi, en saa ajatusta mielestä.
Ne jotka luulee täällä kirjoittavan aikuisia naisia... miettisin toisen kerran.
Tämä palsta on tiettävästi kaikenikäisten nettitrollien vallassa. Paljon häiriintyneitä trollimiehiä kirjoittaa täällä. Onneksi se yksi sairaimmasta päästä oleva sai rikostuomion...
Aika moni keskustelija on tainnut eksyä tänne ylilaudalta. Menkää sinne trollaamaan.
Kuolema on aina ikävä asia, mutta nyt omaiset ja ystävät saavat rauhan, kun tietävät että kadonnut henkilö on löydetty ja ei ole joutunut rikoksen uhriksi.
Poliisin mukaan asiassa ei epäillä rikosta. Liekö sairauskohtaus kyseessä vai onko päättänyt päivänsä oman käden kautta. :(