Minkälainen mies nauttii naisen vedättämisestä?
Naisen kiinnostus herätellään ja toivotun tilan saavutettua joko henkisesti tai fyysisesti annetaan pakit. Nainen on ollut siinä käsityksessä, että mies on kiinnostunut oikeasti, kun haluaa tavata, viettää aikaa yhdessä, suunnitellaan tulevia, tuodaan lahjoja ja puhutaan avoimesti kaikesta. Kun nainen kiinnostuu ja kertoo tunteistaan, karkottuu koko mies välittömästi tai haihtuu vähitellen harvenevien viestien ja lyhyitten kommentejen myötä. Mikä saa miehet valehtelemaan näin? Heikko itsetunto vai empatiakyvyn puute? Onko heitä itseään kohdeltu huonosti ja onko käynyt mielessä, että joskus kolahtaa omalle kohdallekin jotain ikävää? Täällä on lyhyellä ajalla saanut lukea monia vastaavia kirjoituksia. Olen itse sinkku (eronnut syksyllä vuosien suhteesta) ja atveluttaa nyt miesten käyttäytyminen. Suorat iskijät kyllä tunnistan ja lähinnä hymähdän, mutta fiksusti käyttäytyvät kierot herrasmiehet näköjään pitäisi oppia tunnistamaan. Miten? Seksin suhteen olen enempi vanhanaikainen ja en harrasta yhden illan tai parin tapaamisen jälkeen seksiä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä.
En tiedä olenko aivoiltani vähän naismainen... huomaan monessa muussakin tavassani toimia yhtymäkohtia naisten tapaan toimia.
Menetän myös kiinnostuksen aika helposti jos nainen ei osoittaudukaan sellaiseksi kun olin kuvitellut.Samaa itselläni ja pahenee vain koko ajan. Olen kai jotenkin henkisesti kasvanut ja saanut itsetunnon kohdilleen. Tiedän mitä haluan ja jos sitä ei ole näköpiirissä, en jää katselemaan ja ihmettelemään. En tee enää kompromisseja naisten suhteen. Joko löytyy sopiva tai ei löydy. Välimallit eivät enää kiinnosta.
Osaatteko te aikuiset miehet sitten artikuloida, mitä olette hakemassa vai ghostaatteko naistuttavuuden vain vähin äänin? Jos sävelet on selvät, niin tuohan on ihanteellista, kukaan ei jää ihmettelemään, eikä hukkaa aikaansa.
Naisena huolehdin siitä, etten suostu seksiin parin ensimmäisen kuukauden aikana. Eipä ole tarvinnut pettyä sellaiseen mieheen. Jos tapailu loppuu jo ennen seksin tuloa kuvioon, on tilanne suorastaan erinomainen. Voi jatkaa kaverina ja ei jää mitään kaunoja. Kun mukaan tulee seksiä, on jotenkin haavoittuneempi suhteen loputtua. Eli oma ohjeeni ainakin itselleni: seksiä kannattaa odottaa se 2 kk.
"Pieni riita, ja miehen käytös, kyky sovitella ja olla silti mukava, on myös hyvä testi."
- Pieni riita, eli pitäisi riidellä ihan riitelyn vuoksi?? Joo ei, jos tutustumisvaiheessa jo tulisi jotain riitaa niin sanoisin hei hei ja lämmintä kesää.
Onko muuten yleistäkin, että miehet lahjovat teitä naiset? Itse en kyllä lahjoja antele kuin merkkipäivinä, jos nyt jotain kukkasia ja suklaata ei lasketa.
Että sellainen miesvihaketju tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
"Pieni riita, ja miehen käytös, kyky sovitella ja olla silti mukava, on myös hyvä testi."
- Pieni riita, eli pitäisi riidellä ihan riitelyn vuoksi?? Joo ei, jos tutustumisvaiheessa jo tulisi jotain riitaa niin sanoisin hei hei ja lämmintä kesää.
Onko muuten yleistäkin, että miehet lahjovat teitä naiset? Itse en kyllä lahjoja antele kuin merkkipäivinä, jos nyt jotain kukkasia ja suklaata ei lasketa.
Kyllä minulla on tapana järjestää pieni riita jo ekan 2 kk sisällä tai yleensä se syntyy itsestään. Sitten tarkkailen miehen käytöstä. Sovitteleva ja riidankin aikana rauhallinen mies läpäisee testin. Aggressiivisuutta en hyväksy lainkaan. Kyllä miehet vähintään tarjoaa ravintolassa ym., jos nyt ei varsinaisia lahjoja osta.
Naisella on valta niin kauan kuin ei ole menty sänkyyn, sen jälkeen se siirtyy miehelle. Miettikää sitä, siskot!
Aloittaja ja muutkin keskustelun prinsessaharhailijat voisivat ensin ihan itsekseen miettiä,
mitä tarjottavaa teillä itsellänne on miehille tarjottavaa. Marttyyriprinsessa, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin se alapäänsä, on ehdoton turn-off. Alapeukkuja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä.
En tiedä olenko aivoiltani vähän naismainen... huomaan åmonessa muussakin tavassani toimia yhtymäkohtia naisten tapaan toimia.
Menetän myös kiinnostuksen aika helposti jos nainen ei osoittaudukaan sellaiseksi kun olin kuvitellut.Samaa itselläni ja pahenee vain koko ajan. Olen kai jotenkin henkisesti kasvanut ja saanut itsetunnon kohdilleen. Tiedän mitä haluan ja jos sitä ei ole näköpiirissä, en jää katselemaan ja ihmettelemään. En tee enää kompromisseja naisten suhteen. Joko löytyy sopiva tai ei löydy. Välimallit eivät enää kiinnosta.
Tän takia miehet varmaan saa hiukan hitaan startin muilla elämän alueilla keskimäärin. Kun pahin menee ohi, vapautuu aivokapasiteettia muullekin kuin naisasioille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet muuttuu aika pian esityksen jälkeen jotenkin arvioiviksi. Kun miestä tapailee pari kk ainoastaan kaverina ilman mitään läheisyyttä, huomaa kyllä, onko kiinnostunut sinusta ihmisenä vai kohteena.
Tämä on totta. Kun pillua on saatu, alkaa armoton arvostelu ja kritiikki, jonka tavoitteena on näpäyttää naista, et sä nyt niin ihana ookaan...
Kertoo paljon sinusta, jos sinulla ei ole muuta annettavaa miehille kuin pillu. Ja kuvittelet että miesten elämä pyörii sen ympärillä.
Dissaavia naikkosia voidaan verrata jotka meluavat eikä heilta/heitä ole edes kysytty mihinkään. Sitä kutsutaan häirinnäksi.
Millaisen vastauksen luulet silloin saavasi?
Miten yrität saada miehen kiinnostumaan positiivisesti? Siinä riittää monella työsarkaa. Edes Asiakaspalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa on tutustua mieheen rauhassa ilman seksiä. Jos mies jaksaa odottaa ja tutustua suhun ilman seksiä useita kuukausia, ja edelleen on mukava ja huomioiva, ja ennen kaikkea järjestää yhteistä aikaa teille, on todennäköisempää, että ei ole vain pillun perässä. Pieni riita, ja miehen käytös, kyky sovitella ja olla silti mukava, on myös hyvä testi. Paatunutkaan player ei jaksa/ kykene vetämään herrasmiehen rooliaan kuukausi kaupalla, vaan sieltä se kusipää alkaa paistaa...
Aamenaamenaamen ja vielä kerran aamen ! Itse olen pyrkinyt tätä samaa noudattamaan elämässäni ja täytyy sanoa että olen myös siis tavannut monia tosi mukavia miehiä.
Minäkin noudatan tätä lähestymistapaa - ja olenkin sitten saanut olla koko elämäni yksin...
On turha kuvitella, että kaikki ihmiset olisivat missään määrin luotettavia. Luottamus rakennetaan pitkän ajan kuluessa, parissa kk ei voi tuntea ketään kunnolla ja tästä syystä jos haluaa hyviä ihmissuhteita tulee olla tarkka kenen kanssa haluaa olla tekemisissä.
Nuorempana katsoin sormien läpi jo alkuvaiheissa epäluotettavasta persoonasta ja huonosta käyttäytymisestä kieliviä merkkejä kuten myöhästelyä tai toisista pahan puhumista selän takana. Minusta myös jos toinen osapuoli on huonoitsetuntoinen toiselta sietää helposti väärää käytöstä.
Jos tapailemasi mies seksin jälkeen alkaa kritisoimaan sinua, on se merkki ettei suhdetta kannata ikinä yrittää syventää tai jatkaa. Siinä kerjää vain itselleen lisää ikävyyksiä.
Onko viestiä 33 alapeukuttanut sitä mieltä, että naiselle tekisi hyvää ja olisi oikein jäädä kuuntelemaan miehen arvostelua tapailun edetessä?
No mutta parisuhde on niin erilainen kuin muut ihmissuhteet. Kun tutustuu vaikka työkavereihin tai naapureihin tai kavereitten kavereihin, niin ei tule mukana mitään paineita sänkyynmenosta, yhteisestä rahapussista eikä kotiöiden jakamisesta tai asumismuodoista. Saati että pitäisi miettiä minkälainen vanhempi tämä toinen on. Yksilöt ovat niin kovin erilaisia, että on ihme kun joku edes löytää sopivan. Tuhannen palan peli pitäisi rakentaa yhdessä, ja miettiä sopivatko molempien palat toisiinsa. Parempihan se on lopettaa heti, jos toisella on omaan elämään täysin sopimattomia arvoja ja asenteita tai jos seksi ei ole hyvää. Se on vedätystä, että jatkaa suhdetta eteenpäin ja samalla etsii jo toista ja parempaa.
Varmaan samanhenkinen, kuin nainenkin joka vedättää miestä saadakseen mitä haluaa.
Aloitus ja ketju on taas kerran typerää yleistystä ja "miehet haluaa vain pillua"-öyhöttämistä.
Ei ole mikään ihme jos miehet eivät ole kiinnostuneita ketjun omaa katkeraan maailmankuvaansa fakkiintuneista naisista.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut miehiltä ikänä mitään. Tai no kaverilta sain mukin, kun se kännipäissään kävi prismassa ostamassa vissyä.
Ei tarpeeksi hyvää tule löytymäänkään. Jatka vaan etsintää.