Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies nauttii naisen vedättämisestä?

Vierailija
16.04.2016 |

Naisen kiinnostus herätellään ja toivotun tilan saavutettua joko henkisesti tai fyysisesti annetaan pakit. Nainen on ollut siinä käsityksessä, että mies on kiinnostunut oikeasti, kun haluaa tavata, viettää aikaa yhdessä, suunnitellaan tulevia, tuodaan lahjoja ja puhutaan avoimesti kaikesta. Kun nainen kiinnostuu ja kertoo tunteistaan, karkottuu koko mies välittömästi tai haihtuu vähitellen harvenevien viestien ja lyhyitten kommentejen myötä. Mikä saa miehet valehtelemaan näin? Heikko itsetunto vai empatiakyvyn puute? Onko heitä itseään kohdeltu huonosti ja onko käynyt mielessä, että joskus kolahtaa omalle kohdallekin jotain ikävää? Täällä on lyhyellä ajalla saanut lukea monia vastaavia kirjoituksia. Olen itse sinkku (eronnut syksyllä vuosien suhteesta) ja atveluttaa nyt miesten käyttäytyminen. Suorat iskijät kyllä tunnistan ja lähinnä hymähdän, mutta fiksusti käyttäytyvät kierot herrasmiehet näköjään pitäisi oppia tunnistamaan. Miten? Seksin suhteen olen enempi vanhanaikainen ja en harrasta yhden illan tai parin tapaamisen jälkeen seksiä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa muualta helpompaa ja parempaa.

Vierailija
2/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat valmiita miellyttämään himoitsemaansa naista äärimmäisyyksiin asti ml. esittämään sellaista miestä, jota juuri kyseinen nainen etsii. Joillain miehillä naisen taika katoaa, kun on saanut seksiä kyseiseltä naiselta. Tämän jälkeen mies ei enää yritä miellyttää ko. naista vaan on oma ehkä jopa tyly itsenä, ja siirtyy seuraavaan pillun perään... Kaikki, se ihana mies, on siis ollut esitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinua pitää lahjoa, piirittää, liehitellä, nostaa ansiottomalle jalustalle ja leperrellä?

Ei ihme jos miehiltä lopahtaa kiinnostus. Tuollainen käytös on ollut ihan ok 1800-luvulla neitsyitä lähestyttäessä. Muutoinkin aloituksesi ja asenteesi ovat vahvasti misandristisia.

Vierailija
4/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa on tutustua mieheen rauhassa ilman seksiä. Jos mies jaksaa odottaa ja tutustua suhun ilman seksiä useita kuukausia, ja edelleen on mukava ja huomioiva, ja ennen kaikkea järjestää yhteistä aikaa teille, on todennäköisempää, että ei ole vain pillun perässä. Pieni riita, ja miehen käytös, kyky sovitella ja olla silti mukava, on myös hyvä testi. Paatunutkaan player ei jaksa/ kykene vetämään herrasmiehen rooliaan kuukausi kaupalla, vaan sieltä se kusipää alkaa paistaa...

Vierailija
5/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osa naisista tekee saman. Oisko itsetunnon pönkittäminen kyseessä? Testataan kelpaisiko kyseiselle naiselle/miehelle. Kun asia selviää että kelpaisi niin homma on tehty ja voi jatkaa seuraavaan.

Vierailija
6/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet muuttuu aika pian esityksen jälkeen jotenkin arvioiviksi. Kun miestä tapailee pari kk ainoastaan kaverina ilman mitään läheisyyttä, huomaa kyllä, onko kiinnostunut sinusta ihmisenä vai kohteena.

Vierailija
7/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua pitää lahjoa, piirittää, liehitellä, nostaa ansiottomalle jalustalle ja leperrellä?

Ei ihme jos miehiltä lopahtaa kiinnostus. Tuollainen käytös on ollut ihan ok 1800-luvulla neitsyitä lähestyttäessä. Muutoinkin aloituksesi ja asenteesi ovat vahvasti misandristisia.

Eli jos mies tuo naiselle kukkia tai lahjoja tai tarjoaa lipun elokuviin, on kyseessä häikäilemätön player?

Vierailija
8/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: Älä anna seksiä! Playerit kaikkoaa helpomman pillun perään. Oikeasti sinusta kiinnostuneet jäävät syventämään suhdettanne. Lyö kortit heti pöytään: Ei seksiä, ennen sitoutumista. Simple!

Vierailija
9/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään mies ole, keskenkasvuinen poikanen ainoastaan.

Vierailija
10/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmin tapa on tutustua mieheen rauhassa ilman seksiä. Jos mies jaksaa odottaa ja tutustua suhun ilman seksiä useita kuukausia, ja edelleen on mukava ja huomioiva, ja ennen kaikkea järjestää yhteistä aikaa teille, on todennäköisempää, että ei ole vain pillun perässä. Pieni riita, ja miehen käytös, kyky sovitella ja olla silti mukava, on myös hyvä testi. Paatunutkaan player ei jaksa/ kykene vetämään herrasmiehen rooliaan kuukausi kaupalla, vaan sieltä se kusipää alkaa paistaa...

Aamenaamenaamen ja vielä kerran aamen ! Itse olen pyrkinyt tätä samaa noudattamaan elämässäni ja täytyy sanoa että olen myös siis tavannut monia tosi mukavia miehiä.

Vierailija
11/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muuttuu aika pian esityksen jälkeen jotenkin arvioiviksi. Kun miestä tapailee pari kk ainoastaan kaverina ilman mitään läheisyyttä, huomaa kyllä, onko kiinnostunut sinusta ihmisenä vai kohteena.

Tämä on totta. Kun pillua on saatu, alkaa armoton arvostelu ja kritiikki, jonka tavoitteena on näpäyttää naista, et sä nyt niin ihana ookaan...

Vierailija
12/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiseltä tilaltaan ilmeisesti kyseessä olevaa miesainesta on ainakin ikähaarukassa 42-55v

Vierailija
13/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiseltä tilaltaan ilmeisesti kyseessä olevaa miesainesta on ainakin ikähaarukassa 42-55v

Joo mutta en mä siitä edes nauti.

Vierailija
14/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauttii vedättämisestä, on varmaan joko narsisti tai sosiopaatti. Mutta voihan ne miehet oikeasti olla kiinnostuneita ja rakentaneet päässään mielikuvan, jonka perusteella kuvittelevat löytäneensä ihannepuolison. Sitten kun tutustuvat paremmin, huomaavat ettei mielikuva ehkä vastannutkaan todellisuutta ja ihastus hälvenee. Mutta on lapsellista kadota kuvioista yhtäkkiä tai vähitellen. Aikuinen yleensä kertoo, miksi ei olekaan enää kiinnostunut.

Vierailija
15/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoinen ja/tai mielisairas.

Vierailija
16/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut uutta miestä vain harrastuksen parissa. Juteltu on paljon ja kaikesta. Ellei mies tee mitään aloitetta parin viikon kuluessa läheisyyteen, jatkan matkaani ilman häntä. Molemmilla takana pitkät suhteet ja kai on aivan luonnollista, jos viihtyy jonkun ihmisen seurassa, niin haluaa seksiäkin.

Vierailija
17/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä.

En tiedä olenko aivoiltani vähän naismainen... huomaan monessa muussakin tavassani toimia yhtymäkohtia naisten tapaan toimia.

Menetän myös kiinnostuksen aika helposti jos nainen ei osoittaudukaan sellaiseksi kun olin kuvitellut.

Vierailija
18/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä.

En tiedä olenko aivoiltani vähän naismainen... huomaan monessa muussakin tavassani toimia yhtymäkohtia naisten tapaan toimia.

Menetän myös kiinnostuksen aika helposti jos nainen ei osoittaudukaan sellaiseksi kun olin kuvitellut.

Samaa itselläni ja pahenee vain koko ajan. Olen kai jotenkin henkisesti kasvanut ja saanut itsetunnon kohdilleen. Tiedän mitä haluan ja jos sitä ei ole näköpiirissä, en jää katselemaan ja ihmettelemään. En tee enää kompromisseja naisten suhteen. Joko löytyy sopiva tai ei löydy. Välimallit eivät enää kiinnosta.

Vierailija
19/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus ja sitoutumiskammo, ikisinkku.

Vierailija
20/37 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut uutta miestä vain harrastuksen parissa. Juteltu on paljon ja kaikesta. Ellei mies tee mitään aloitetta parin viikon kuluessa läheisyyteen, jatkan matkaani ilman häntä. Molemmilla takana pitkät suhteet ja kai on aivan luonnollista, jos viihtyy jonkun ihmisen seurassa, niin haluaa seksiäkin.

Mikä sitten on hyvä--seksiä heti tai kohta vai viikkojen kuluttua tapaamisesta? Molemmista voi seurata pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän