Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täällä tapahtuu öisin? Miksi sivusto tukittu? Protestia vai täysikuu vai

Vierailija
16.04.2016 |

Ulkoavaruuden oliot laskeutuneet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lääkkeet loppu. Joku luulee että on joku vaikutus yöllä protestoinnilla, ei toimi. Ainoa keino olis, että kaikki porukalla lopetetaan tänne kirjoittelu kunnes Sanoma lopettaa räikeän sananvapauden riiston.

Vierailija
2/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku mode joudu valvomaan yön tätä varten. Nimimerkeillä tilanne rauhoittuu huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauavapalstan ovat kaapanneet ideologiset hörhöt omaksi temmellyskentäkseen, kukaan ei jaksa heidän jorinoitaan oikeasti kuunnella. 😈

Vierailija
4/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justus jakoi käyttäjätunnuksen tiedot ja floodasi ainakin minun avustuksellani palstan täyteen. En tiedä käyttikö niitä joku kolmaskin. Olisi kiva kun öisinkään ei tarttisi rekisteröityä.

Vierailija
5/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröintiä ei olisi tullut, jos ihmiset osaisivat keskustella ilman vihapuhetta. Joten tässä ei voi syyttää kuin keskustelijoita.

Vierailija
6/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justus on säälittävä teini. "kyllä niitä sitten harmittaa". Ja ainoa jota harmittaa on hän itse, kun kiihkeästi tekee viestiä viestin perään

Eikö ole mitään muuta tekemistä?

Vierailija
7/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justus jakoi käyttäjätunnuksen tiedot ja floodasi ainakin minun avustuksellani palstan täyteen. En tiedä käyttikö niitä joku kolmaskin. Olisi kiva kun öisinkään ei tarttisi rekisteröityä.

Oletko ylpeä tästä rakentavasta protestistasi?

Varmasti toimii! Olet kyllä kaikkien sankari

Vähänkuin teini, joka pilaa oman elämänsä ja saa "suosiota"

Vierailija
8/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu pimahtaa kun klo lyö 23 ja mode poistuu. Tai ehkä hän postaa noita 24/7, mutta päivällä ne siivotaan heti pois.

Vierailija
9/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justus on säälittävä teini. "kyllä niitä sitten harmittaa". Ja ainoa jota harmittaa on hän itse, kun kiihkeästi tekee viestiä viestin perään

Eikö ole mitään muuta tekemistä?

Hullulla on halvat huvit ja idiootilla täysin ilmaiset.

En tiedä että pitäisikö sääliä vai olla kateellinen. On tyypillä niin tyhjä ja paha elämä että sitä pitää purkaa tuolla tavalla, vai onko hän iloinen ja onnellinen käyttäessään elämäsä roskaviestien lähettämiseen.

Vierailija
10/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään muuta ole kuin sanoma pelkää niin hirveästi että joku sanoo jotain kriittistä maahanmuuttopolitiikasta. Pedofiilit saavat mellastaa rauhassa, ongelma on tämä hirveä rasismi, jota osa kansasta näkee maitotölkissäkin.

Vierailija
11/11 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä tästä rakentavasta protestistasi?

Varmasti toimii! Olet kyllä kaikkien sankari

Vähänkuin teini, joka pilaa oman elämänsä ja saa "suosiota"

No miksen minä voisi nipottavan äidin (moden) edessä pilatakin elämäni? Kyllä se heitä harmittaa enemmän kuin minua, äidille olin hankala vain nenän edessä, muualla osaava ja jos vauvapalsta jotenkin kärsii öisin niin aina voin mennä muille palstoille yöksi tai mieluiten nukun. Mutta kiusa niille, jotka keksivät moisen rekkautumispakon. Eikö Sanomalla nyt ole muka varaa palkata yömoderointia tai rajoittaa rekkautuminen 01-06?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi