Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on nyky maailmassa vaikeaa löytää uutta rakkauden kohdetta?

15.04.2016 |

Itse olen 43v mies (16v naimisissa), onnellisesti eronnut kolmen ihanan lapsen ylpeä isä! Exän kanssa ajauduttiin pitkällä ajanjaksolla hyvin erilleen toisistamme.
Haluaisin tutustua uuteen ystävään\ kumppaniin,mutta baarit, maksulliset nettipalvelut tai risteilyt ei vaan ole mun juttuja.
Olen sosiaalinen,hauska ja toimeentuleva nuori nelikymppinen, itsestään huolta pitävä etävanhempi, jolla terveet elämäntavat. Olen hämmentynyt, miksi on niin vaikea lähestyä ja tutustua ilman näitä maksullisia\kuvallisia yhteyden ottoja?
Tuntuu että pitäisi joko laittaa jotain rivoja alapää kuvia tai maskuliinisia selfietä, not me! Ei siksi etten voisi,mutta en halua lähteä sille tielle,koska tiedän etten löytäisi siltä tieltä kuin hetken huumaa?

Kommentit (41)

1/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nykyaikaan. Naisilla on nyt vaivattomasti kaikki miehet tarjolla parilla napin painalluksella, kiitos internetin. Kilpailet nyt kymmeniä tuhansia miehiä vastaan, sen parin kuppilassa istuvan miehen sijasta. Voit vaan olla kiitollinen että sait edes sen 16vuotta avio-onnea ja kerkesit lisääntyä.

Vierailija
2/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihmisiin tutustua muuallakin kuin baareissa, netissa ja laivalla... Jos nuo eivät ole sinun juttusi, mieti minkälaiset tapahtumat olisivat sinulle mieluisia. Mistä olet sosiaalisena tyyppinä saanut tuttuja ja kavereita aiemmin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista naista etsit ja kuinka realistisia toiveesi ovat?

4/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvallisten hakujen kautta olisi helppo etsiä sitä täydellistä kaikkia kriteerejä täyttävää unelmaa! En itsekään ole bull mentula enkä justin bieber vai mitä näitä on? Tavallinen, jalat maassa oleva ,joka on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
5/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sulla ei ole hätäpäivää, jos tuo mitä kirjoitit oli totta..=)

Vierailija
6/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikähän se on mikä tulee vastaan. Ei kelpaa vanhat, ei innostu nuoret kollit. Paree käydä sunnuntain messuissa.

Vierailija
7/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus tärppää, kun pitää silmät auki ja elelee omaa elämäänsä. Oma kokemukseni on useamman vuoden nettideittailun jälkeen, ettei löydy hakemalla. Kun fokusoi liikaa yhteen asiaan, alkaa tulla epätoivoiseksi ja se näkyy. Sitten kun tapaa jonkun, ihmettelee, miksi ei oikein natsaa. Ei ole kiva olla yksin, mutta ensin pitää oppia hyväksymään nykyinen olotila ja olla itsensä kanssa sovussa. Itse olen todennut jälleen sen tosiasian, että onni ei ole toisen taskussa. Rakkaus tulee kun on tullakseen, netistä tai muualta.

Vierailija
8/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaapa tänne sähköpostisi, niin ihan varmasti ja välittömästi saat ainakin virtuaalisen yhteydenpitokaverin :) Minä ainakin lupaan viestiä laittaa, sillä (näin naispuoleisena tosin) samaistun pohdintoihisi...

Vierailija
9/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin vaikka yhdyssanat, siitä se lähtee. Muuten joudut tyytymään pubiruusuihin. Toisekseen kukaan tervejärkinen nainen ei halua miestä, jolla on lapsia ennestään, joten huonot tsäänssit sinulla on joka tapauksessa. Oletko komea, lihaksikas tai rikas? Jos et ole, voit sanoa goodbye seuraelämälle. Ehkä joltain epätoivoiselta pubin vakkarilta lohkeaa kerran.

Vierailija
10/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi baarit eivät ole sinun juttu? Siellä voi olla myös selvinpäin, jos syysi on se ettet juo. Yhden baari-illan aikana ehdit hyvin tapaamaan kymmeniä naisia, suoraan livenä.

Ymmärsinkö oikein, että ilmaiset nettipalvelut ovat sinun juttu vai miksi erikseen maininta maksullisuudesta?

Vierailija
11/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nelikymppinen? Miksi edessä sana nuori? Se antaa jo kuvan kuinka hätä sinulla on muokata omaa itseäsi joksikin muuksi, jotta kelpaisit.

Vierailija
12/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös huonot puolesi, niistä voisimme paremmin päätellä miksi et kelpaa.

Vierailija
13/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi baarit eivät ole sinun juttu? Siellä voi olla myös selvinpäin, jos syysi on se ettet juo. Yhden baari-illan aikana ehdit hyvin tapaamaan kymmeniä naisia, suoraan livenä.

Ymmärsinkö oikein, että ilmaiset nettipalvelut ovat sinun juttu vai miksi erikseen maininta maksullisuudesta?

No mietipä nyt. Keski-ikäinen mies joutuu maksamaan elareita kolmesta lapsesta. Riittääkö rahat silloin seuranhakupalveluihin? Ei. Köyhää ja pihiä miestä välttäkäämme.

Vierailija
14/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolahti heti netissä. Mutta uskon, että tuohon kolahdukseen oli syynsä. Olin saanut käsiteltyä eroa, olo oli hyvä ihan itseni ja lasten kanssa. Kaverin usutuksesta laitoin profiilin ja seurailin passiivisena touhua. Sain viestin mukavanoloiselta mieheltä, vastasin hassusti, hän huvittui ja vastasi hei takaisin, siitä se lähti. Nyt ollaan jo parin vuotta oltu etäsuhteessa, viikonloput ja lomat yhdessä töissä eri paikkakunnilla. Mies oli erilainen kuin etsin mutta oikeastaan paljon paremmin minulle sopiva kuin ne alkuperäiset haaveet oli. Tuossa edellä sanottiinkin hyvin, ei kannata olla liian epätoivoinen , mutta liikkua paikoissa joissa tykkää liikkua ja pitää silmät auki.

Vierailija
15/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minusta taas baarit ovat hyvä paikka tavata seuraa hakevia ihmisiä.

Vierailija
16/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareista löyt'' baareissa viihtyviä ihmisiä, jos sellaisesta ei välitä kannattaa etsiä muutenkin. Suuri osa suomalaisista miehistä on alkoholin suurkuluttajia ja yhden alkoholistin jälkeen en totisesti toista kaljankiskojaa halunnut.

Vierailija
17/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tökkää välittömästi, jos mies aloittaa tarinansa exän kanssa hankitusta jälkikasvusta, ei parisuhdematskua ollenkaan. Lapset ovat rakkaita jokaiselle normaalille ihmiselle, ei sitä tarvitse erikseen korostaa. Kolme myös on ihan liikaa.

Vierailija
18/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tökkää välittömästi, jos mies aloittaa tarinansa exän kanssa hankitusta jälkikasvusta, ei parisuhdematskua ollenkaan. Lapset ovat rakkaita jokaiselle normaalille ihmiselle, ei sitä tarvitse erikseen korostaa. Kolme myös on ihan liikaa.

Tuossa varmasti juuri niitä arvo- ja ikäeroja. Lapset ovat minullekin niin tärkeä osa identiteettiä, että kun minusta ihmisenä jotain kysytään tulee varmasti ensimmäisten asioiden yhteydessä. Kolmilapsinen etäisä ei vatmasti ole velan tai omista lapsista haaveilevan sinkun unelmamies, mutta naiselle jolla lapsia on voi olla kiva löytää kumppani joka todennäköisesti suhtautuisi lämpimästi myös puolison lapsiin.

Vierailija
19/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareista löyt'' baareissa viihtyviä ihmisiä, jos sellaisesta ei välitä kannattaa etsiä muutenkin. Suuri osa suomalaisista miehistä on alkoholin suurkuluttajia ja yhden alkoholistin jälkeen en totisesti toista kaljankiskojaa halunnut.

Ei pidä paikkaansa jokaisen kohdalla. Todella moni ihminen, joiden kanssa itse olen jutellut, sanovat että eivät olisi baarissa jos olisi joku kainalo, johon painautua. Uskon tuon, koska ajattelen itsekin samoin.

Vierailija
20/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaat 20 ihmistä, mitä luulet moneenko ihastut ja haluat jatkaa tutustumista? Yhteen. Sama toimii baarissakin, heivaat ne alkoholistit ja känniset ja keskityt siihen selvinpäin/kohtuukuluttajaan. Niin helppoa se on.