Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakennan meidän ja naapureiden välille raja-aidan, niin pitääkö mun maalata aita myös naapureiden puolelta?

Vierailija
21.02.2006 |

Meillä on, hmm, hieman erikoiset naapurit. Omakotitalomme ovat melko lähekkäin ja naapurin lapset ja koirat pyörii vähän väliä meidän puolellamme. Toivomme aidan tuovan enemmän suojaa ja yksityisyyttä ja siksi ehdotimme naapurillemme raja-aidan rakentamista.

Naapuri ei ehdotusta hylännyt tai aidan rakentamista kieltänyt, mutta sanoi, etteivät he aitaa tarvitse, eivätkä siis osallistu aidan rakentamiseen tai kustannuksiin. Voimme siis aidan rakentaa rajalle, mutta ei yhdessä. Tämä sopii meille kyllä, mieheni nikkaroi aidan helposti, emmekä ole naapurin rahoja vailla. Pääasia, että aita tulee.

Mutta olenko minä velvollinen hyppimään naapurin pihalla ja maalaamaan aidan heidänkin puoleltaan. Ymmärrän kyllä, että se on varsin kohtuullista ja ulkonäöllisesti tarpeellista, mutta onko jokin laillinen velvoite hoitaa maalaus naapurinkin puolelta, jos eivät kerran itse ole lainkaan asiasta kiinnostuneita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä tuohon maalaamiseen pitäis sanoa..

Vierailija
2/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he voivat piruuttansa maalata sen toiselta puolen eri väriseksi. Mutta ette voi pakottaa kustannuksiin (tuohan oli teille ok)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja he voivat piruuttansa maalata sen toiselta puolen eri väriseksi.

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis huolta että naapuri toivoisi kirkuvan oranssia aitaa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän