Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin nukkua lapsen vieressä läheisyyden takia?

Vierailija
15.04.2016 |

Joskus tekee mieli nukkua ekaluokkalaisen sängyssä lämmön ja läheisyyden takia. Mies saa silloin parisängyn itselleen. Miehen kanssa ei läheisyyttä ole, koska en jaksa valvoa niin myöhäiselle että hän tulee kotiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen ihanampaa kuin nukkua oman lapsen vieressä.

Joskus muistelen niitä aikoja ja sitä suloisuutta.

Vierailija
2/18 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Läheisyys on tärkeää lapsille ja vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapsesta ei tule läheisyysriippuvainen.

Vierailija
4/18 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit. Lapset kasvavat nopeasti.

Vierailija
5/18 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee asialle jotain miehen kanssa? Ei se valittamalla parane.

Vierailija
6/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ihanampaa kuin nukkua nukkuvan lapsen vieressä. Paitsi että usein sitä jää vaan katselemaan omaa nukkuvaa lastaan, niin suloista ja kaunista, että sitä ihan ihmettelee miten voikin olla niin onnekas että saa olla äitinä tuollaiselle.

Vierailija
7/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että en itse ole äiti, sillä minusta taas oli perverssiä että pelkän oman läheisyydenkaipuun takia NUKUTAAN lapsen kanssa! Hoida se halipula herran tähden 7!!!-vuotiaan lapsesi kanssa halimalla päivällä tai saamalla se miehesi yöksi viereen. Ajattele miltä lapsestasi tuntuu, kun hän huomaa että äiti kaipailee viereen sänkyyn, uskaltaako hän sanoa edes jos ei haluaisikaan sinua siihen?

Vierailija
8/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että en itse ole äiti, sillä minusta taas oli perverssiä että pelkän oman läheisyydenkaipuun takia NUKUTAAN lapsen kanssa! Hoida se halipula herran tähden 7!!!-vuotiaan lapsesi kanssa halimalla päivällä tai saamalla se miehesi yöksi viereen. Ajattele miltä lapsestasi tuntuu, kun hän huomaa että äiti kaipailee viereen sänkyyn, uskaltaako hän sanoa edes jos ei haluaisikaan sinua siihen?

Jep, parempi ettet äidiksi ryhdykään.

Vierailija
9/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti vielä kun voit. Lapset kasvavat nopeasti.

7-vuotias lapsi on kyllä kasvanut jo pitkän aikaa sitten ohi siitä, että ÄIDIN läheisyyden kaipuun vuoksi pitäisi nukkua vierekkäin. Saisiko se noin vanha lapsi itse päättää haluaako tällaista vai ei.

Vierailija
10/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ahdistaa kun isä tuli viereen kun olin jo koulussa.

Samoin tädin mies kerran humalassa, enkä uskaltanut sanoa mitään.

Vierailija
11/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ahdistaa kun isä tuli viereen kun olin jo koulussa.

Samoin tädin mies kerran humalassa, enkä uskaltanut sanoa mitään.

Lapselle olisi hyvä opettaa valintoja ja rajoja. Että kaikkia ei tarvi ottaa viereen ja pitää huutaa jos ahdistaa.

Vierailija
12/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotuas nukkuisi hyvin mielellään vieressä.

Vierailija
13/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata, mutta minustakin tuo on outoa. Lapsen ei pidä olla äidin tarpeiden tyydyttäjä, vaan päinvastoin. Jos roolit menevät sekaisin, ei lapsi saa olla lapsi, ja ongelmia seuraa...Eräs yh-työkaverini kertoi muinoin, että nukkuu kouluikäisen lapsensa kanssa parisängyssä. Tämä tuntui minusta oudolta. Myöhemmin kuulin, että lapsi oireili ja huostaanotettiinkin lopulta. Tietysti tähän on liittynyt muutakin kuin nukkumisjärjestely. However, ei noin! Äiti olen itsekin.

Vierailija
14/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Niin historiallisesti taitaa olla aika lyhyt aika kun on ollut melkein normi, että jokaisella perheenjäsenellä on oma sänky...

Vierailija
15/18 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tunnen perheen missä poika nukkuiäidin vieressä murrosikään ja isä vierashuoneen sängyssä..roolit sekaisin!

Vierailija
16/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuota epäilyttävänä, lapselle ahdistavana ja vahingollisena. Kokemuksia naispuolisesta sukulaisesta joka pakotti nukkumaan kanssaan alasti tai alusvaatteisillaan 8-vuotiaaksi (hyväksikäyttöä).

Vierailija
17/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan usein samassa sängyssä 10-vuotiaan kanssa ihan lapsen läheisyydenkaipuun takia. Pitäisi varmaan ajaa se omaan sänkyynsä vaikka miten haluaisi makoilla vieressä.

Vierailija
18/18 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun vieressä joskus, jos lapsi haluaa ja mun viereen saa tulla. Aikuisen läheisyydenkaipuu pitää tyydyttää muualla, esim. ON huono, jos ei molemmille ole omaa paikkaa, silloin ei ole vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi