Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se liberon mainos missa pariskunta havahtuu yolla vauvan itkuun ja kayvat vuorotellen tsekkailemassa lasta joka nukkuukin ihan tyynesti..

Vierailija
21.02.2006 |

ja sitten se onkin naapurin muksu joka itkee. joo, tiiätte vissiin mitä mainosta meinaan.

no, oonko mä ainoa jolle tulee mieleen että se on sen miehen muksu se naapurinkin muksu? ne kattelee toisiaan vähän sillä silmällä se ukko vaippapaketin kanssa ja se naapurin eukko (täydessä tällingissä keskellä yötä).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos en sitä ajattele, niin ihana, herttainen ja kodikas mainos.

Vierailija
2/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mut ihan totta, mä miehelle mainitsin siitä mainoksesta ja hän oli tietty samaa mieltä (koska mun miehelläkin on sairas mieli), ja väittipä vielä että hänen mielestä se naapurin ovi ei näytä varsinaisesti asunnon ovelta, vaan lähinnä makuuhuoneen tms. ovelta! huu! että mitäs jos ne mokomat hipit asuukin kaikki kimpassa (niitä naisiahan voi olla enemmänkin, niiden lapset vaan nukkuu hiljaa, ainakin sinä yönä) ja nyt sillä blondilla on makuuhuonevuoro sen ukon kanssa.

kyl on hävytön mainos..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kantsinu liberon kattoa mainosta vähän tarkemmin.

Vierailija
4/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka tapauksessa se mainos olis parempi jos se tumma eukko olis ihan rähähtäneen näköinen ja kauheet silmäpussit. nyt kun se on niin kaunis ja meikattu ja hehkee niin mun (ja mun sairaan miehen) sairaissa mielissä syntyy tuommosia mielleyhtymiä, joita mainostaja ei vissiinkään oo varsinaisesti ajanut takaa.

Vierailija
5/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

joka tapauksessa se mainos olis parempi jos se tumma eukko olis ihan rähähtäneen näköinen ja kauheet silmäpussit. nyt kun se on niin kaunis ja meikattu ja hehkee niin mun (ja mun sairaan miehen) sairaissa mielissä syntyy tuommosia mielleyhtymiä, joita mainostaja ei vissiinkään oo varsinaisesti ajanut takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän