Jos miehellä on naissuhteiden välissä miessuhteita, pitäisikö niistä kertoa uudelle naiselle?
Kun en osaa päättää.
Kommentit (9)
No ei. Sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio ja olemme kaikki samoja väristä, sukupuolesta, kulttuurista ja uskonnosta riippumatta.
:D
Jos haluaa kertoa. Jos ei halua/voi puhua aiheesta naisen kanssa vaikka se tulisi puheeksi, on kai sekin ihan pohtimisen arvoinen asia?
Miksi pitäisi, sen enempää kuin kertoa että on ollut suhteessa pitkän/lyhyen/laihan/lihavan /neekerin/ruotsalaisen/sokean/ vanhan/nuoren ihmisen kanssa? Mainitsee jos jotenkin tulee puheeksi ja liittyy aiheeseen (tyyliin jos puhutaan suomenruotsalaisuudesta niin voi kertoa "exä oli ruotsinkielinen, ja hän sanoi että joskus blaablaa"), mutta ei minusta existä tarvitse mitään fyi-tilaisuutta erikseen pitää.
Haluat varmaan kumppanin joka haluaa sinut sellaisena kuin olet, mitään salaamatta ja häpeämättä. Yllättyisit kuinka monella naisellakin on bi taipumuksia. Jos et kerro, otat riskin että hän saa tietää sen myöhemmin, ja onkin sitä vastaan. Miksi haluat sitä, kun voit olla avoin alusta asti.
Minun yksi poikaystävä kertoi avoimesti. Minusta se oli vain kuuma ajatus. Mutta minua ei haittaa sekään että minusta viehättyvät myös naiset.
Ehdottomasti pitää, onhan bi-seksuaalisuus osa sinua ja haluat toisen tuntevan sinut kauttaaltaan.
Minusta on kaksi eri asiaa sanoa olevansa bi, kuin kertoa ex-suhteistaan. En oikein osaa selittää kunnolla miksi, mutta asia on vähän sama, kuin että on eri asia kertoa pitävänsä vaikka rajummasta seksistä, kuin kertoa kuinka harrasti s&m:ää exän kanssa. Ts. mieltymys on osa ihmisen persoonaa, kun taas aiemmat kokemukset ovat yksityisasia, eikä aiempia seksijuttuja ole soveliasta puhua edes nyxän kanssa.
Eli minusta on ok, ja ehkä hyväkin, mainita jossain sopivassa välissä olevansa bi (ja jos kysytään että onko kokeillut, niin tottakai vastata rehellisesti), mutta ei ok alkaa kertoa kuinka penan kanssa seukkasi 2kk, ja pertiltä otti suihin salin pukuhuoneessa.
Ei niitä suhteita tarvitse ruveta yksitellen selittämään, mutta hyvä olisi jos kertoisi olevansa bi.
Itse en pidä tarpeellisena ylipäänsä luetella lyhyitä suhteita, mutta seksuaalisuus itsessään on aihe, joka kuuluu mielestäni keskustelunaiheisiin siinä vaiheessa, jos suhde alkaa muuttua vakavammaksi.