Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavalle (bile)vaatevinkkejä

Vierailija
15.04.2016 |

Auttakaa naista hädässä! Mitä voi lihava (bmi ehkä 31-32) isorintainen laittaa päälle, kun tyttöporukalla lähdetään baariin? Ei mitään lähiöräkälässä istumista, vaan pintaliitopaikkoihin on nyt mentävä. Jostain pitäis vaatteet löytää, huoh. Ideoita minkä tyylistä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, tutulta kuulostaa neuletakkiviritykset ja niiden ongelmat. Mulla myös käsivarsien näyttäminen nounou, peittävämpää pitää olla.

Parhaimmat yläosan vaatteet (hoikemmassakin kunnossa) mulle sellaisia, joissa kapein kohta rintojen alla.

Ap

Vierailija
22/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku istuva paitapusero, joka on leikattu niin että myötäilee hieman vartalon muotoja, eli on vyötäröltä vähän kapeampi eikä vain laskeudu suorana alas, voisi toimia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kivat jalat?

Jos, niin lyhyekö hame ja istuva vähän parempi paitis. Ei tod. mitään tunikoita!

Laittautunutta tunnelmaa saat meikkaamalla, koruilla, jollain arjesta poikkeavalla kampauksella ja kengillä. 

Tämä olisi minun makuuni. Tykkään, että yksinkertaiset, mutta todella istuvat vaatteet ovat lihavalla (et edes BMI:n perusteella ole mikään erityisen lihava)  parhaat. Eli huomio ikään kuin muualle kuin joihinkin hörhellyksiin vaatteissa. 

Muuten hyvät vinkit, mutta ei ole bmi perusteella erityisen lihava? Bmi 32 = 95 kiloa noin 170 senttisellä henkilöllä.. Lähes sata kiloa on mun mielestä lihava.

Vierailija
24/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.menaiset.fi/blogit/tyylia_metsastamassa

Kurkkaa kirjoitus Mutta minähän vihaan sinistä+vinkki. On vielä tällä hetkellä ekana.

Onhan tämä blogi jo tuttu? Itse en seuraa, vaikka tykkäänkin kirjoittajan itsevarmasta ja iloisesta asenteesta omaa painoaan kohtaan (voisin näin normaalipainoisena/hoikkana ottaa oppia...)

Kiitti blogivinkistä! Pitää lukea.

Lindexiin siis ainakin. Missäköhän muualla kannattaa käydä? Nettikaupoista en yleensä osta. Lyhut matka Helsinkiin, sieltä tulee hankittua.

Ongelma on ehkä häpeä omasta kropasta ja se, että yritän peittää kaiken. Ostan vaan vaatteita, joissa kuvittelen näyttäväni hoikemmalta kun olen. Jos sais hylättyä tämän ajatuksen ja yrittäis etsiä vaatteita, joissa näyttää hyvältä. Isompikin nainen voi olla kaunis!

Meikkiin ja tukkaan pitää panostaa. Ammattilaisiin ei ole varaa, mutta jospa tälläämisestä enemmän tietävät kaverit auttais.

Vierailija
25/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kivat jalat?

Jos, niin lyhyekö hame ja istuva vähän parempi paitis. Ei tod. mitään tunikoita!

Laittautunutta tunnelmaa saat meikkaamalla, koruilla, jollain arjesta poikkeavalla kampauksella ja kengillä. 

Tämä olisi minun makuuni. Tykkään, että yksinkertaiset, mutta todella istuvat vaatteet ovat lihavalla (et edes BMI:n perusteella ole mikään erityisen lihava)  parhaat. Eli huomio ikään kuin muualle kuin joihinkin hörhellyksiin vaatteissa. 

Muuten hyvät vinkit, mutta ei ole bmi perusteella erityisen lihava? Bmi 32 = 95 kiloa noin 170 senttisellä henkilöllä.. Lähes sata kiloa on mun mielestä lihava.

On minunkin mielestäni lihava, muttei erityisen lihava. Tuon kokoisia katukuvassa on pilvin pimein. Erityisen lihava kiinnittää jo erityistä huomiota eli mennään yli 40 BMI:n

Silloin pukeutuminen kivasti tuo jo ihan toisen luokan haasteita kuin aloittajalla, joka nyt vielä saa vaatteita normaalikaupasta. 

Vierailija
26/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaiset peittävät teltta-asut vie kiinnostusta lihaviin muijiin kun niitä baarissa näkee. Pahin on tuollainen rintojen herutus ja mahan peittely samanaikaisesti -tyyli.

Vierailija
27/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21, nro 26

Vierailija
28/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maha pitää esiin tuoda.

Vierailija
29/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalotyyppi on jotenkin tasapaksu, jalat kauheat. Mustaa todennäköisesti tulee olemaan. Ehkä housut? Paidat haastavia rintavalle, kuten joku edellä totesi, löysät paidat vain suurentavat vaikutelmaa, kun laskeutuvat rinnoista suoraan alas. Ei hyvä! Pitää googlettaa mikä on skater-mekko.

Ps. Terveisiä sille Sössölle, pitäis olla laihempi ja kauniimpi, mutten ole. Vois jäädä kotiin, mutten jää.

- Aloittaisin pukeutumisen tukevilla alusvaatteilla, joilla saa heti ryhtiä olemukseen. Myyjä avuksi valitsemaan oikean kokoiset rintaliivit, jos et ole varma omasta koosta

- Jos jalat eivät ole suosikkialuettasi, tummat housut vievät katsetta ylävartaloon. Istuvan paidan löytää ainoastaan kokeilemalla, joten en suosittele nettikaupoista ostamaan vaan menemään suoraan esim. Sokoksen pukeutumisneuvojalta kysymään apua. Skater-mekko on aikuiselle naiselle (mielestäni) harvoin imarteleva vaihtoehto. Itse suosittelisin kietaisupaitatyylistä ja alle kaunis pitsi/silkkitoppi

- Yksinkertaiseen asuun on helppo yhdistää näyttäviä koruja

- Jos et käytä korkokenkiä koskaan arkena, en suosittele yli 5cm korkoja juhliinkaan, koska loppuillasta huomiosi on vain kipeissä päkiöissä

- Kauniit kynnet, kampaus ja meikki tuovat juhlavan ilmeen jo itsessään :)

Vierailija
30/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin

Vierailija
31/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ainakin Helsingissä Objectin yläkerrassa katsomassa Junarosen vaatteita. Ne ovat trendikkäitä ja nuorekkaita ja varmasti löytyy jotain bilettämiseen sopivaakin.

Vierailija
32/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korosta hyvällä maulla rintoja, laita irtoripset, isot korvikset ja hiukset isoille laineille. Katso että kynnet on siistit. Hauskaa iltaa :)

Vierailija
33/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa, niin seuraavan kerran ei ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
34/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä Jumbossa Zizzissä, siellä on ihan hyvännäköisiä vaatteita isoissakin koissa, muutakin kuin teltta-tunika-osastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän