Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavalle (bile)vaatevinkkejä

Vierailija
15.04.2016 |

Auttakaa naista hädässä! Mitä voi lihava (bmi ehkä 31-32) isorintainen laittaa päälle, kun tyttöporukalla lähdetään baariin? Ei mitään lähiöräkälässä istumista, vaan pintaliitopaikkoihin on nyt mentävä. Jostain pitäis vaatteet löytää, huoh. Ideoita minkä tyylistä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, mustaa ja mustaa!! Joku tunikatyyppinen paita ehkä?

Vierailija
2/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on kaiken a ja o!! Kanna itsesi ylpeänä oli päällä mitä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta väri ei edes sovi kaikille. Jos Ap on tiimalasityyppinen niin kannattaa ehdottomasti korostaa vyötäröä vyöllä. Asosin nettikaupasta löytyy siistinnäköisiä vaatteita suuremmallekin sopuhintaan.

Vierailija
4/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalotyypistä, mutta itse laittaisin skater-mallisen mekon, joko juhlavampi tai sitten asustat kokonaisuuden hienommaksi.

Vierailija
5/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeks vihreet pillifarkut ja musta löysä toppi ja kiilakorkokengät ja mun bmi on jotai 30. Pääasia, että vaatteet tuntuu mukavilta, istuu hyvin ja näyttää kivoilta.

Sössö tulee varmaan pian vaatimaan sua jäämään kotiin tai vetään kaavun niskaan.

Vierailija
6/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta väri ei edes sovi kaikille. Jos Ap on tiimalasityyppinen niin kannattaa ehdottomasti korostaa vyötäröä vyöllä. Asosin nettikaupasta löytyy siistinnäköisiä vaatteita suuremmallekin sopuhintaan.

Ööö.. miten mä jotenkin epäilen, että bmi 32:lla on tiimalasityyppinen vartalo!!!

Vierailija
7/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivat jalat?

Jos, niin lyhyekö hame ja istuva vähän parempi paitis. Ei tod. mitään tunikoita!

Laittautunutta tunnelmaa saat meikkaamalla, koruilla, jollain arjesta poikkeavalla kampauksella ja kengillä. 

Tämä olisi minun makuuni. Tykkään, että yksinkertaiset, mutta todella istuvat vaatteet ovat lihavalla (et edes BMI:n perusteella ole mikään erityisen lihava)  parhaat. Eli huomio ikään kuin muualle kuin joihinkin hörhellyksiin vaatteissa. 

Vierailija
8/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. miten mä jotenkin epäilen, että bmi 32:lla on tiimalasityyppinen vartalo!!!

Voi hyvinkin olla. Riippuu vartalotyypistä.

Vierailija
9/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika tyyppistä joo, mutta ole varovainen kauttaaltaan väljien vaatteiden kanssa jos et halua näyttää vieläkin isommalta. Isoja rintoja ei esimerkiksi väljällä vaatteella pienennetä, vaan päin vastoin. Samalla tulet suurentaneeksi koko ympärysmittaakin. Ennemmin istuva yläosa väljällä alaosalla.

V- kaula-aukko kaventaa kasvoja, mutta kannattaa pysyä maltillisesta "syvyydessä" jos et halua rinnoille ylimääräistä huomiota.

Korosta piirteitä, joista olet saanut kehuja. Jos se on kasvot, niin tee/teetä upea meikki jne.

Ja laita mustan asun kanssa vaikka värikäs laukku/kengät.

Vierailija
10/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat vartalosi parhaat puolet ap? Minkä tyylisissä vaatteissa viihdyt? Tunnetko olosi rennommaksi housuissa vai hameessa/mekossa? 

Musta on aina turvallinen värivalinta (olettaen että se sopii itselle). Laita korkkarit, panosta meikkiin ja hiuksiin. Pintaliitopaikat on täynnä pissiksiä todella lyhyissä ja tiukoissa mekoissa, todella korkeissa koroissa irtoripsineen ja hiustenpidennyksineen. Mutta kannattaa laittaa sellaiset vaatteet, joissa on itsellä hyvä olo eikä joudu jäykistelemään.

Vierailija
11/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta?

Vierailija
12/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän polvipituisia mekkoja, joissa on levenevä, laajahko helma ja lyhyet tai 3/4-hihat. Kaula-aukon muoto on tärkeä, täytyy sopia omiin kasvoihin, rintoihin ja hartialeveyteen. Mekkojen kuosi voi olla mitä vaan: mustaa, raidallista, kuviollista tai vaikka paljetteja. Kaikkein tärkeintä on, että asu on mukava. Jalkaan niin paljon korkoa, että pystyy vielä kävelemään reippaasti.

Tukka näyttävästi ja kunnon huulipunaa.

Trikoo tms. on ehdoton no-no, myös tunika-housuyhdistelmä on todella tätimäinen. Kiilakorot ja pyöreät kärjet saavat jalat näyttämään paksuilta ja muodottomilta.

Vierailija
13/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa plus koko bileet ja katso kuvahaku niin tulee tosi kivoja asuyhdistelmiä, joista voi ottaa mallia/vinkkiä.

Hauskaa iltaa sinulle, älä murehdi liikaa! :)

Vierailija
14/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyyppi on jotenkin tasapaksu, jalat kauheat. Mustaa todennäköisesti tulee olemaan. Ehkä housut? Paidat haastavia rintavalle, kuten joku edellä totesi, löysät paidat vain suurentavat vaikutelmaa, kun laskeutuvat rinnoista suoraan alas. Ei hyvä! Pitää googlettaa mikä on skater-mekko.

Ps. Terveisiä sille Sössölle, pitäis olla laihempi ja kauniimpi, mutten ole. Vois jäädä kotiin, mutten jää.

Vierailija
15/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.majlen.fi/ tuolla on Xl koon vaatteita (myös juhla) Ihan nättiä. Ei tosiaan tarvitse olla mustaa isollakaan tytöllä päällä. 

Vierailija
16/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon malli on eri asia kuin painoindeksi. Eikö ihmiset muka oikeasti tätä tiedä? Muutama kuukausi sitten täällä väitettiin, että hoikka ei voi olla O-vartalotyyppiä...

Vierailija
17/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä ensi pikkujoulukauteen: silloin tulee aina kaupat täyteen erilaisia pitsimekkoja. Ne on tosi usein hihallista mallia, joissa on 3/4-mittaiset hihat ja alla hihaton alusmekko, jolloin hihat on kivat läpikuultavat eikä yleisilme ole tunkkainen kuten pitkähihaisissa mekoissa usein. Kannattaa ostaa pitsimekkoja parikin eri väristä varastoon silloin, ne näyttää kivalta vähän isommankin ihmisen päällä ympäri vuoden :) Ainakin itse tykkään ja laitan usein baariin päälle. Varsinkin nuo läpikuultavat pitsihihat toimii mulla kun olen epävarma käsivarsistani, enkä halua käyttää hihattomia, ja kaikenlaisten neuletakkiviritelmien kanssa tulee baarissa helposti kuuma ja näyttää usein tätimäiseltä..

Vierailija
18/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalotyyppi on jotenkin tasapaksu, jalat kauheat. Mustaa todennäköisesti tulee olemaan. Ehkä housut? Paidat haastavia rintavalle, kuten joku edellä totesi, löysät paidat vain suurentavat vaikutelmaa, kun laskeutuvat rinnoista suoraan alas. Ei hyvä! Pitää googlettaa mikä on skater-mekko.

Ps. Terveisiä sille Sössölle, pitäis olla laihempi ja kauniimpi, mutten ole. Vois jäädä kotiin, mutten jää.

Kokeile edes sitä vyötä löysästi vyötärölle tuomaan vartaloon muotoa. Ei näytä hyvältä jos rinnanympärys ja vyötärönympärys näyttävät yhtä paksuilta.

Vierailija
19/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan ain jonku minihameen tai -mekon tai sit mustat pillit ja jonku tiukan yläosan esim sen leoparditopin joka oli eilisen ketjun kuvas tai crop topin. Ja korkkarit ja vahvemman bilemeikin.

N17 135 kg

Vierailija
20/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/blogit/tyylia_metsastamassa

Kurkkaa kirjoitus Mutta minähän vihaan sinistä+vinkki. On vielä tällä hetkellä ekana.

Onhan tämä blogi jo tuttu? Itse en seuraa, vaikka tykkäänkin kirjoittajan itsevarmasta ja iloisesta asenteesta omaa painoaan kohtaan (voisin näin normaalipainoisena/hoikkana ottaa oppia...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme