Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuskin seksistä ahdistaa

Masentaa
15.04.2016 |

Olen siis 20v nuori naisenalku. En ole koskaan harrastanut seksiä. Mulla on järkyttävän huono itsetunto, enkä halua näyttää itseäni alasti. Säätöni haluaisi harrastaa seksiä mutta mua ahdistaa se todella paljon. Mitä jos en osaakkaam/ole hyvä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti osaa tai ole hyvä. Mistä sie mukamas olisit ne taidot oppinu?

Vierailija
2/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensmmäinen kerta saattaa jännittää, sen jälkeen sinusta voi tulla ihan hottis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kirjoitti:

Olen siis 20v nuori naisenalku. En ole koskaan harrastanut seksiä. Mulla on järkyttävän huono itsetunto, enkä halua näyttää itseäni alasti. Säätöni haluaisi harrastaa seksiä mutta mua ahdistaa se todella paljon. Mitä jos en osaakkaam/ole hyvä?

Harmittaa sun puolesta.Ei sun kannatta ottaa tressiä tosta.Etenette aivan sun halujen ja tahdin mukaa.Teette just niinku susta tuntuu hyvältä.Ootko katsonnu mitää seksi pätkiä ym?Ehkä muutama lasi viiniä/siideriä sais olon rennommaksi?

Vierailija
4/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata missään nimessä "pakottaa" itseään kokeilemaan seksiä niin kauan kuin asia ahdistaa noin paljon. Sillä tavalla vahvistat vain mielessäsi seksin yhteyttä vastentahtoisuuteen ja ahdistuneisuuteen.

Kannattaa käydä ehkä (seksuaali)terapeutilla juttelemassa kehonkuvastasi ja siitä, että seksi ahdistaa sinua.

Vierailija
5/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan ihan lungisti. Ajattele että suurinosa ihmisistä kuitenkin harrastaa kyseistä toimintaa vaikka poikkeevat taidoiltaan ja ulkonäöltään toisistaan. Ei oo mitään oikeeta tapaa naida. Ja sitä paitsi, seksin harrastaminen saattaa ensimmäiselläkin kerralla tuntua ihan luontevalta touhulta. Näin ainakin omalla kohdalla oli. Jännitin aluksi, mutta se hälveni heti kun pääsi itse hommiin.

Jos tuntuu tukalalta, niin asiasta kertominen sun säädölles voisi kans auttaa. Ja kaikkeenhan ei oo pakko suostua.

Vierailija
6/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kirjoitti:

"Säätöni" halveksiva ja loukkaava nimitys ystävällesi, miksi näin???

Vierailija
7/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ekalla kerralla hyvä.

Vierailija
8/14 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millekään säädölle pidä antaa, jos ahdistaa. Harrastat seksiä, kun sitä halua oikeasti.

9/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millekään säädölle pidä antaa, jos ahdistaa. Harrastat seksiä, kun sitä halua oikeasti.

Samaa mieltä olen tästä. Eka seksikerta on aika paljon mukavampi jos kaverina ei ole säätö vaan ihminen johon luotat ja jonka tiedät haluavan sinulle vain hyvää.

Seksitaitoja voi opetella vaikka ei olisikaan ketään kenen kanssa tehdä harjoituksia. Lue ja ota selvää.

Vierailija
10/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä tuhlaa neitsyyttäsi mihinkään säätöön. Odota, että tulee kunnollinen mies ja rakkaus kohdalle. Naisen neitsyys on todellinen valttikortti parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
11/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 20v. Älä mieti mitä muut ajattelevat, koska kyse on sinun kehosta ja sinun seksuaalisuudesta. Joillakin matka tutustua tähän kestää kauemmin eikä siinä ole mitään väärää. Itse olin 26, kun aloin hyväksymään itseni ja vartaloni. Aloin haluamaan seksiä, aidosti, en vain koska muutkin sitä harrastavat ja neitsyys pitäisi menettää, jotta en olisi niin nolo tapaus. Anna ajan kulua, tutustu itseesi ensin ennenkuin annat jonkun muun sen tehdä.

Vierailija
12/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säätösi haluaa seksiä ja sinä epäröit, se kertoo jo sen että älä tee sitä. Ei kuulosta kovin unelma tilanteelta. Löydät kyllä sopivamman kumppanin kun vain annat asian olla, ottamatta turhaa stressiä ja paineita. Kun olet oikean ihmisen kanssa, sinä et edes ajattele tuollaisia asioita. Olet hyvä sellaisena kuten olet, opitte asioita yhdessä ja opit uusia asioita.

Vierailija
13/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Elä tuhlaa neitsyyttäsi mihinkään säätöön. Odota, että tulee kunnollinen mies ja rakkaus kohdalle. Naisen neitsyys on todellinen valttikortti parisuhdemarkkinoilla.

Ei ainakaan ollut "valttikortti" kun itse harrastin seksiä ekan kerran vuosia sitten...häpeä vaan, josta ei puhuttu.

Vierailija
14/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla vaikka pimeässä. Se on ihan luonnollista, että ujostelee. Miehet (kai) enemmän haluaa olla valoisassa ja naiset pimeässä....? No, mutta kyllä sen voi toiselle sanoa...jos sitä seksiä haluaa kokeilla, niin kyllä voi kertoa, että ujoilee. Se on sympaattista. Mä ainakin kerroin.

Sitäpaitsi sä opit itsestäsi koko ajan uusia juttuja. Eihän sun ole pakkoaoihen seksiin,jos ei tunnu silt. Joa tuntuu hämärässä ok:lta, niin sen voi kertoa. Illalla sitten.

Olet ihan normaali naisen, jos tuntuu semmoiselta, miltä kerrot.

Kyllä miehille voi puhua sellaisista asioista mitkä tuntuu oudoilta. Miehet on ojan ymmärtäväisiä. Ja jos se toinen ei tajua, niin se taas ei ole sun vika tai moka. Sellaisia miehiä on, jotka tajuaa ja kunnioittaa. Sä vaan etsit sellaisen tai se tulee kohdalle, kun sä annat mahdollisuuden. Sä olet vielä tosi nuori. Kiirettä sulla ei ole.

On kiva olla mielikuvia täydellisestä. Sä olet just täydellinen ja hieno omine tunteinesi ja sellaisena kuin olet. Ihmisiä tässä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi